Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
28361/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SinĂ€ nainen. Haluan sua. IkĂ€vĂ€. Voi kunpa voisin kohdata sut ilman ettĂ€ maailmani hajoilee siitĂ€. 

Ei kahvista&juttelusta hajoa.

Ei niin.

Kahvittelusta/juttelista olisin todella onnellinen. Hajoilen siitÀ ettÀ hÀn ei ole saavutettavissani mutta tunteeni eivÀt suostu kuolemaan.

Vierailija
28362/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kuinka monella on pörssisÀhkö ja meneekö hermot siihen? Pystyttekö edes nakuilemaan kotona jos ei raaski lÀmmittÀÀ?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28363/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tekisi niin paljon mieli kertoa teille kaikenlaista.

MitÀ minÀ ajattelen. Miten tuleni teen. Yms. Tai vaikka kenelle (jos alistuisin), mutta ne on nyt vaan tÀllaisia fantasioita. Teette itsellenne parhaaksi kun ette mieti sitÀ liikaa tÀllÀ vÀlin.

Vierailija
28364/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kuka mies kaipaa? Ja ketÀ?

Vierailija
28365/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan hyvĂ€nnĂ€köisillĂ€ helpompaa lĂ€hestyĂ€ kiinnostavaa naista tai miestĂ€? 

Ei. PelimiehillÀ ja -naisilla on.

TÀmÀ. Ja niitÀ on kaiken nÀköisiÀ ja kokoisia. Jos on hyvÀ itseluottamus, on helppo lÀhestyÀ toista. Jos on saanut paljon pskaa niskaansa, ei sitÀ helposti tee, vaikka mieli tekisi. Toki riippuu ihan siitÀ kohteestakin. Itse en lÀhesty enÀÀ yhtÀÀn ketÀÀn, koska pÀÀtin ryhtyÀ ajat sitten avoimesti vanhanaikaiseksi tÀssÀ asiassa. Jos miestÀ kiinnostaa, hÀn ottaa yhteyttÀ. TÀhÀn asti se on toiminut tosi hyvin.

Kun kumpikin naisia. Sitten kinastellaan kumpi on se mies tĂ€llĂ€ kertaa ja tekee ensin aloitteen. 😂 Sivu

Vierailija
28366/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ kerroin kaivatulle tunteistani hÀntÀ kohtaan. HÀn vastasi viestiin, mut ignorasi koko em. asian. Tuntui pahalta.

Vierailija
28367/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mutta mutta.. ilman teitÀkin ja parempi niin, sillÀ mun mielestÀ mulla on aika selvÀt kuviot.

Vierailija
28368/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ kerroin suoraan. HÀnellÀ meni pasmat sekaisin. KÀdet tÀrisi.

Vierailija
28369/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan hyvĂ€nnĂ€köisillĂ€ helpompaa lĂ€hestyĂ€ kiinnostavaa naista tai miestĂ€? 

TÀmÀ. Ja niitÀ on kaiken nÀköisiÀ ja kokoisia. Jos on hyvÀ itseluottamus, on helppo lÀhestyÀ toista. Jos on saanut paljon pskaa niskaansa, ei sitÀ helposti tee, vaikka mieli tekisi. Toki riippuu ihan siitÀ kohteestakin. Itse en lÀhesty enÀÀ yhtÀÀn ketÀÀn, koska pÀÀtin ryhtyÀ ajat sitten avoimesti vanhanaikaiseksi tÀssÀ asiassa. Jos miestÀ kiinnostaa, hÀn ottaa yhteyttÀ. TÀhÀn asti se on toiminut tosi hyvin.

Kun kumpikin naisia. Sitten kinastellaan kumpi on se mies tĂ€llĂ€ kertaa ja tekee ensin aloitteen. 😂 Sivu

Rikkaille herrasmiehille tuollainen kuvio sopii paremmin kuin hyvin.

Vierailija
28370/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan isoja tissejÀ, muhkeaa perÀÀ ja mehukasta pinppaa.

Vierailija
28371/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on, kun on se lĂ€htökohtainen oletus oman ulkonÀön hyvĂ€ksyttĂ€vyydestĂ€. 

Luulenpa ettÀ se on supliikki luonne ja positiivinen elÀmÀnasenne mikÀ helpottaa sitÀ ihmisten lÀhestymistÀ. Yrmyn negaajan on varmaan vaikeampi lÀhestyÀ muita.

Miten joku voi olla noin kujalla? Sekö tekee ihmisestĂ€ yrmyn negaajan, jos ei ole koskaan kuullut mitÀÀn positiivista itsestÀÀn, eikĂ€ ole pÀÀssyt rakentumaan sellaista luottamusta itseen ja omaan viehĂ€ttĂ€vyyteen. 
UlkonĂ€kö on kuitenkin se, mikĂ€ ihmisestĂ€ ensin nĂ€hdÀÀn ja koetaan, harvalla on karismaa mainitsemisen arvoisesti. EnkĂ€ muuten puhu itsestĂ€ni, ennen kuin siitĂ€ alat keksiĂ€ jotain, vaan ihan yleensĂ€. 

Vierailija
28372/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VAADIN SAADA TIETÄÄ.

Tauteja on varmasti, jos myy itseÀÀn ja antaa asiakkaiden tulla suuhunsa tai perÀsuoleensa ilman kumia. Kortsu ei suojaa hpv:ltÀ eikÀ herpekseltÀ.

<vihjaat vahvasti johonkuhun, kenet me molemmat tunnemme?

Noh!?! Vihjaatko 🧐🧐🧐 tÀÀllĂ€ ny oottele sivusta. 

Vierailija
28373/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SinĂ€ nainen. Haluan sua. IkĂ€vĂ€. Voi kunpa voisin kohdata sut ilman ettĂ€ maailmani hajoilee siitĂ€. 

Ei kahvista&juttelusta hajoa.

Ei niin.

Kahvittelusta/juttelista olisin todella onnellinen. Hajoilen siitÀ ettÀ hÀn ei ole saavutettavissani mutta tunteeni eivÀt suostu kuolemaan.

Mulla muuten sama, mut en ole tosin koittanut edes kuolettaa tunteitani. Oon lÀhinnÀ vaan ruokkinut niitÀ. Oma moka kai. Sivu

Vierailija
28374/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monella on pörssisÀhkö ja meneekö hermot siihen? Pystyttekö edes nakuilemaan kotona jos ei raaski lÀmmittÀÀ?

Onneksi ei ole, ja klapeja riittÀÀ.  Naturistina vain saunassa tms. 

Vierailija
28375/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

😳

Vierailija
28376/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kala ui pimppiini. MitÀ teen?

Vierailija
28377/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan isoja tissejÀ, muhkeaa perÀÀ ja mehukasta pinppaa.

Liian laveaa. Et vastannut kysymykseen.

Vierailija
28378/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kala ui pimppiini. MitÀ teen?

Suosittelen lobotomiaa. 

Vierailija
28379/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

): olisinkohan nyt jonkun ihanan naisen sÀngyssÀ jos olisin syntynyt mieheksi

Vierailija
28380/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kyllĂ€ naisena tehnyt miehille aloitetteita. Ei ongelmaa. Ja miehet ja naiset kummatkin tehneet vastaavasti minulle aloitteita. 

Ketju on lukittu.