Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Kuinka monella on pörssisÀhkö ja meneekö hermot siihen? Pystyttekö edes nakuilemaan kotona jos ei raaski lÀmmittÀÀ?
Tekisi niin paljon mieli kertoa teille kaikenlaista.
MitÀ minÀ ajattelen. Miten tuleni teen. Yms. Tai vaikka kenelle (jos alistuisin), mutta ne on nyt vaan tÀllaisia fantasioita. Teette itsellenne parhaaksi kun ette mieti sitÀ liikaa tÀllÀ vÀlin.
Kuka mies kaipaa? Ja ketÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan hyvÀnnÀköisillÀ helpompaa lÀhestyÀ kiinnostavaa naista tai miestÀ?
Ei. PelimiehillÀ ja -naisilla on.
TÀmÀ. Ja niitÀ on kaiken nÀköisiÀ ja kokoisia. Jos on hyvÀ itseluottamus, on helppo lÀhestyÀ toista. Jos on saanut paljon pskaa niskaansa, ei sitÀ helposti tee, vaikka mieli tekisi. Toki riippuu ihan siitÀ kohteestakin. Itse en lÀhesty enÀÀ yhtÀÀn ketÀÀn, koska pÀÀtin ryhtyÀ ajat sitten avoimesti vanhanaikaiseksi tÀssÀ asiassa. Jos miestÀ kiinnostaa, hÀn ottaa yhteyttÀ. TÀhÀn asti se on toiminut tosi hyvin.
Kun kumpikin naisia. Sitten kinastellaan kumpi on se mies tĂ€llĂ€ kertaa ja tekee ensin aloitteen. đ Sivu
MÀ kerroin kaivatulle tunteistani hÀntÀ kohtaan. HÀn vastasi viestiin, mut ignorasi koko em. asian. Tuntui pahalta.
Mutta mutta.. ilman teitÀkin ja parempi niin, sillÀ mun mielestÀ mulla on aika selvÀt kuviot.
MÀ kerroin suoraan. HÀnellÀ meni pasmat sekaisin. KÀdet tÀrisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ. Ja niitÀ on kaiken nÀköisiÀ ja kokoisia. Jos on hyvÀ itseluottamus, on helppo lÀhestyÀ toista. Jos on saanut paljon pskaa niskaansa, ei sitÀ helposti tee, vaikka mieli tekisi. Toki riippuu ihan siitÀ kohteestakin. Itse en lÀhesty enÀÀ yhtÀÀn ketÀÀn, koska pÀÀtin ryhtyÀ ajat sitten avoimesti vanhanaikaiseksi tÀssÀ asiassa. Jos miestÀ kiinnostaa, hÀn ottaa yhteyttÀ. TÀhÀn asti se on toiminut tosi hyvin.
Kun kumpikin naisia. Sitten kinastellaan kumpi on se mies tĂ€llĂ€ kertaa ja tekee ensin aloitteen. đ Sivu
Rikkaille herrasmiehille tuollainen kuvio sopii paremmin kuin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan isoja tissejÀ, muhkeaa perÀÀ ja mehukasta pinppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on, kun on se lÀhtökohtainen oletus oman ulkonÀön hyvÀksyttÀvyydestÀ.
Luulenpa ettÀ se on supliikki luonne ja positiivinen elÀmÀnasenne mikÀ helpottaa sitÀ ihmisten lÀhestymistÀ. Yrmyn negaajan on varmaan vaikeampi lÀhestyÀ muita.
Miten joku voi olla noin kujalla? Sekö tekee ihmisestÀ yrmyn negaajan, jos ei ole koskaan kuullut mitÀÀn positiivista itsestÀÀn, eikÀ ole pÀÀssyt rakentumaan sellaista luottamusta itseen ja omaan viehÀttÀvyyteen.
UlkonÀkö on kuitenkin se, mikÀ ihmisestÀ ensin nÀhdÀÀn ja koetaan, harvalla on karismaa mainitsemisen arvoisesti. EnkÀ muuten puhu itsestÀni, ennen kuin siitÀ alat keksiÀ jotain, vaan ihan yleensÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VAADIN SAADA TIETĂĂ.
Tauteja on varmasti, jos myy itseÀÀn ja antaa asiakkaiden tulla suuhunsa tai perÀsuoleensa ilman kumia. Kortsu ei suojaa hpv:ltÀ eikÀ herpekseltÀ.
<vihjaat vahvasti johonkuhun, kenet me molemmat tunnemme?
Noh!?! Vihjaatko đ§đ§đ§ tÀÀllĂ€ ny oottele sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SinÀ nainen. Haluan sua. IkÀvÀ. Voi kunpa voisin kohdata sut ilman ettÀ maailmani hajoilee siitÀ.
Ei kahvista&juttelusta hajoa.
Ei niin.Kahvittelusta/juttelista olisin todella onnellinen. Hajoilen siitÀ ettÀ hÀn ei ole saavutettavissani mutta tunteeni eivÀt suostu kuolemaan.
Mulla muuten sama, mut en ole tosin koittanut edes kuolettaa tunteitani. Oon lÀhinnÀ vaan ruokkinut niitÀ. Oma moka kai. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monella on pörssisÀhkö ja meneekö hermot siihen? Pystyttekö edes nakuilemaan kotona jos ei raaski lÀmmittÀÀ?
Onneksi ei ole, ja klapeja riittÀÀ. Naturistina vain saunassa tms.
Kala ui pimppiini. MitÀ teen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan isoja tissejÀ, muhkeaa perÀÀ ja mehukasta pinppaa.
Liian laveaa. Et vastannut kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Kala ui pimppiini. MitÀ teen?
Suosittelen lobotomiaa.
): olisinkohan nyt jonkun ihanan naisen sÀngyssÀ jos olisin syntynyt mieheksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kyllÀ naisena tehnyt miehille aloitetteita. Ei ongelmaa. Ja miehet ja naiset kummatkin tehneet vastaavasti minulle aloitteita.
Ei niin.
Kahvittelusta/juttelista olisin todella onnellinen. Hajoilen siitÀ ettÀ hÀn ei ole saavutettavissani mutta tunteeni eivÀt suostu kuolemaan.