Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
đđđ đŠđŠđŠđŠđŠđŸđŸđŸđŸ
Quuloillaan
SinĂ€ suloiseni, tulisit jo! đ
Synnyin vahingossa ihmiseksi. Olen enemmÀn jumalatar materiaalia.
Ah mikÀ ihana talvinen pakkasilma. KÀvitkö lenkillÀ tÀnÀÀn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan sinun tulevan. Seuraava vuosi on jÀnnityksen tÀyteistÀ koska olen nÀhnyt sinut elÀmÀssÀni silloin. TÀllÀ hetkellÀ olo on jÀnnittynyt ja jopa tunteikas mutta jos et tule niin sitten kaikki muuttuu.
TÀssÀ on minun toiveeni vaikka tÀmÀ on aika utooppista.
Olet nÀhnyt silloin? Sulla on ollut sellainen nÀkymÀ?
Se oli jonkinlainen nÀky. Jumalan johdatusta jos se toteutuu.
Aikamoista. Milloin koit tÀmÀn nÀyn?
Pari vuotta sitten. Ja koin sen kaksi kertaa. VÀlissÀ oli muistaakseni joitain viikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Ah mikÀ ihana talvinen pakkasilma. KÀvitkö lenkillÀ tÀnÀÀn?
KÀvin 6 km lenkillÀ.
Vierailija kirjoitti:
GALLUP.
MitÀ samoja kirjaimia on sinun ja kaipaamasi etunimessÀ?
i
Laitoin itselleni teippipidennykset.
Tavallaan purin stressiÀ tÀhÀn ja tavallaan onnistuin.
Olen vireÀmpi kuin koskaan, ehkÀ isken vielÀ sinut!!
Vierailija kirjoitti:
Olen vireÀmpi kuin koskaan, ehkÀ isken vielÀ sinut!!
Kuinka ajattelit tÀmÀ toteuttaa? :)
Vierailija kirjoitti:
Laitoin itselleni teippipidennykset.
Tavallaan purin stressiÀ tÀhÀn ja tavallaan onnistuin.
Itsesuggeroin itseÀni ettÀ mitÀÀn vahinkoa ei tapahtu kun on vaan kÀrsivÀllinen, ei kisko ja poistaa ne teipit viinalla ja öljyllÀ.
YhtÀ juttua en tajua. Mikset suoraan, jos huomaat, ettÀ kaipaan ja roikun tÀÀllÀ, niin sano, ettÀ "hei tyttö..." ja ala valistamaan siitÀ miten pilaan elÀmÀni, miten olen toiminut vÀÀrin, miten sinulla ei ole tunteita yms. Mahdollisimman tyly ja perusteellinen vastaus ja vielÀ jollain pikkutunnisteella niin menisi varmasti kaaliin.
Etsikkö elÀmÀnviivaa vai kattelitko muuten vaan? :]
s.14
Vierailija kirjoitti:
YhtÀ juttua en tajua. Mikset suoraan, jos huomaat, ettÀ kaipaan ja roikun tÀÀllÀ, niin sano, ettÀ "hei tyttö..." ja ala valistamaan siitÀ miten pilaan elÀmÀni, miten olen toiminut vÀÀrin, miten sinulla ei ole tunteita yms. Mahdollisimman tyly ja perusteellinen vastaus ja vielÀ jollain pikkutunnisteella niin menisi varmasti kaaliin.
Hei tyttö, pilaat tÀÀllÀ elÀmÀsi. MeistÀ ei tule mitÀÀn. Nyt puhelin kiinni ja lue vaikka kirjoja. Byyyye.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei tyttö, pilaat tÀÀllÀ elÀmÀsi. MeistÀ ei tule mitÀÀn. Nyt puhelin kiinni ja lue vaikka kirjoja. Byyyye.
:D
HellyydellÀ hyvÀÀ yötÀ sinne kaivattu mies x x .