Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KĂ€vin just kaupassa. Ostin sipsiĂ€, suolakeksejĂ€, 2x kermaviilin+dipit. Kilon lakupussi ja suklaata on kaapissa. Saan syödĂ€ mitĂ€ haluan. Koska syön oikein, olen hoikka, enkĂ€ muuks muutu! "Uhkeille ja muodokkaille" terveisiĂ€ đ„
MinĂ€kin saan syödĂ€ mitĂ€ haluan. Kukaan ei estĂ€. đ€Ł
Stultum caput totum corpus torquet.
Lojautanko lollottimet tiskille?
Vierailija kirjoitti:
GALLUP: MitÀ tekisit jos aavistaisit ettÀ kaivattu rakastaa sinua, mutta selvÀsti haluaisi piilottaa sen? Mutta vahingossa antaisi siitÀ liian selvÀn vihjeen.
Saisi ihan kuule pussata, eikÀ sekÀÀn mitÀÀn meinaa.
yst.terv. Tottumuksen syvÀ rintaÀÀni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KĂ€vin just kaupassa. Ostin sipsiĂ€, suolakeksejĂ€, 2x kermaviilin+dipit. Kilon lakupussi ja suklaata on kaapissa. Saan syödĂ€ mitĂ€ haluan. Koska syön oikein, olen hoikka, enkĂ€ muuks muutu! "Uhkeille ja muodokkaille" terveisiĂ€ đ„
MinĂ€kin saan syödĂ€ mitĂ€ haluan. Kukaan ei estĂ€. đ€Ł
Hengitysvaikeuksia ja sydĂ€nkohtausta odotellessa ime sykkivÀÀ juo kokista pÀÀlle đ„đ
KyllÀ noilla sun herkutteluillakin voi veriarvot olla taivaissa ja korkeat verenpaineet, vaikka kuinka pÀÀlle pÀin hoikalta nÀyttÀisitkin. UlkonÀkö ei aina kerro, mitÀ verisuonissa tapahtuu.-sivutohtori
No voi voi, 40 vuotta oon syönyt miten haluan ja lÀÀkÀrin mukaan kaikki on
EihÀn sulla sitten luulis mitÀÀn hÀtÀÀ olevan. Ei tarvii itkeÀ ja avautua enempÀÀ.
Rankat vuodet takana, olisin vain halunnut rakkautta
JÀin miettimÀÀn, ettÀ mitÀ ruokaa valmistit kun siitÀ ois ollu mullekkii.
Kaipaan opemiestÀ. Semmoista suloista, joka tÀnÀÀn pystybaarissa vitsaillessaan katseli minua silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bulimia on vaarallista sydÀmelle.
sivusta
KyllÀ lÀskin vihaaja on nainen!
PyöreÀhkö toinen nainen vei hÀnen tyttöystÀvÀn. SiitÀ kaikki katkeruus, antakaa olla kommentin. HÀn syö ja oksentaa, surkeassa kunnossa mt- jÀttÀkÀÀ omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Valitse jatkossa elÀmÀÀsi vain ihmisiÀ tai ihminen jotka vÀlittÀvÀt ja rakastavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitse jatkossa elÀmÀÀsi vain ihmisiÀ tai ihminen jotka vÀlittÀvÀt ja rakastavat.
ĂlĂ€kĂ€ tarjoa lojaliteettia niille, jotka selkÀÀn puukottavat ja pahaa juoruavat. Ne eivĂ€t ole edes huomion arvoisia.
Nimesi on kuin henkĂ€ys, kuin merituuli. Kuumakin olet. đ
Vierailija kirjoitti:
GALLUP: MitÀ tekisit jos aavistaisit ettÀ kaivattu rakastaa sinua, mutta selvÀsti haluaisi piilottaa sen? Mutta vahingossa antaisi siitÀ liian selvÀn vihjeen.
En mitÀÀn.
Ei ole mitÀÀn syytÀ roikoskella ihmisissÀ, jotka eivÀt konkreettisesti HALUA olla seurassasi ja viettÀÀ elÀmÀnsÀ aikaa kanssasi. TÀmÀ pÀtee niin ystÀvyyssuhteisiin kuin romanttisiinkin suhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Semmoinenko on suunnitelmissa? Ilahtuisin ja osoittaisin sen. đ€
Vierailija kirjoitti:
Ryhtyisin vastavihjailemaan eskalaation toivossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on mamma, hengÀstyttÀÀkö syöminenkin?
Miten on nysÀmuna, kiihottaako naisen lyöminenkin?
Kaveri pani kerran uhkeaa. Ei saanut housujaan pois jalasta kun oli niin lÀski. Joutui auttamaan. Muistaa sen nÀyn ikuisesti takaapÀin. HirveetÀ ihravuoren panemista. Ei sitÀ etupuolta kestÀnyt kauan kuulemma katsella. LÀhtiessÀÀn vielÀ pyysi sitomaan kengÀn nauhat kun ei raukka taipunut itse. NÀki painajaisia. Saatiin kavereiden kanssa hyvÀt naurut.
Oliko ollut perunajauhoja mukana?
Talossa olis hyvÀ olla yks kaikkiruokainen uhkea norsu. Ei menis ruokaa hukkaan. Tulis tÀhteetkin syödyks. Olis vÀhÀn niinkuin sikana talossa.
LisÀys.
Olen puhumisen ekspertti ja taitava puhumattomienkin kanssa. Saa pistÀÀ korvan taakse, tÀstÀhÀn olisi minulle ihan työksi.