Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Seitti lentÀÀ - sonni mylvii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystyis olemaan millÀÀn tapaa kiinnostunut miehestÀ joka tÀÀllÀ huutelis mun perÀÀn ja laittais tunnisteita ja vuodattelis tunteitaan. Jos joku lÀhestyis mua irl ja kÀvis ilmi ettÀ tÀÀllÀ kÀy, juoksisin pakoon. Varmat lemput tulis. Tai jos tÀÀllÀ tulis vaikka nimi nÀytölle ja varmat tunnisteet niin en reagois, saattaisin ottaa selvÀÀ kuka kyseinen henkilö on, jotta voin pysyÀ mahdollisimman kaukana siitÀ irl.
Kukaan mies ei lÀhesty sua IRL :D
No voi voi kuule, mistÀ sun kaltaisia idiootteja sikiÀÀ, lÀhestyy tasaiseen tahtiin ja viimeisen kuukaudenkin aikana neljÀlle kiinnostuneelle olen lemput antanut. Sun kaltasille minÀ tiedÀn kaiken ja varsinkin sen miten tÀmÀ menee -idiooteille.
Kukaan alle 50v ei kÀytÀ lemput sanaa
Just tollanen kaikkitietÀvÀ idiootti. Oletko siis tosissaan nÀitÀ idiootteja vaan vai niin harhainen, ettÀ tÀÀllÀ voit voit ihmisten iÀt varmuudella mielestÀsi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystyis olemaan millÀÀn tapaa kiinnostunut miehestÀ joka tÀÀllÀ huutelis mun perÀÀn ja laittais tunnisteita ja vuodattelis tunteitaan. Jos joku lÀhestyis mua irl ja kÀvis ilmi ettÀ tÀÀllÀ kÀy, juoksisin pakoon. Varmat lemput tulis. Tai jos tÀÀllÀ tulis vaikka nimi nÀytölle ja varmat tunnisteet niin en reagois, saattaisin ottaa selvÀÀ kuka kyseinen henkilö on, jotta voin pysyÀ mahdollisimman kaukana siitÀ irl.
Ps. Ootte kaikki palstan perusteella đ© irl.
Kirjoittelit peilin edessÀ?
Jep sen tein. Koska en kaipaa ketÀÀn.
Hanki sitten muuta tekemistÀ kuin tÀÀllÀ v##uilu.sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turkulaistunut upea opettajanainen đ, kaipaan sinua.
TÀÀllÀ. Kaipaan tarkennusta.
MistÀ kaupungista olet muuttanut?
Vierailija kirjoitti:
Seliseli!
Et tiedÀ mitÀÀn mun ongelmista
Is there a tumor in your humor?
Sure is.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on mamma. Mahdutko pulkkaan vai ottaako kauneuskahvat vastaan.
NehÀn toimii suojana] eri asia miten sinut siihen saadaan kyytiin
Niin tottakai, kuultu on ; lĂ€skit lĂ€mmittÀÀ kylmĂ€ssĂ€, ja uidessa kelluttaa, hyviĂ€ perusteluita olla l*ski đ LĂ€skeiltĂ€ kuultua. Ja pehmentÀÀ kuulemma kaatuessakin alastuloa. EiköhĂ€n nĂ€mĂ€ ole kuultu jo. KĂ€yppĂ€ haukkaa vĂ€hĂ€n lohturuokaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuli luettua erÀs mielenkiintoinen viesti toisaalla ja sen pohjalta voin todeta olleeni viisas yhteydenoton suhteen.
Kerro jo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ps. Ootte kaikki palstan perusteella đ© irl.
Kirjoittelit peilin edessÀ?
Jep sen tein. Koska en kaipaa ketÀÀn.
Hanki sitten muuta tekemistÀ kuin tÀÀllÀ v##uilu.sivu
Ollanpas sitÀ herkkÀhipiÀisiÀ. Teitkö 10metrin lenkin vai mikÀ suututtaa.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ laulaisit minulle illalla?
Johanna Kurkelan Oothan tÀssÀ vielÀ huomenna
Onko sulla toiveita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tottakai, kuultu on ; lĂ€skit lĂ€mmittÀÀ kylmĂ€ssĂ€, ja uidessa kelluttaa, hyviĂ€ perusteluita olla l*ski đ LĂ€skeiltĂ€ kuultua. Ja pehmentÀÀ kuulemma kaatuessakin alastuloa. EiköhĂ€n nĂ€mĂ€ ole kuultu jo. KĂ€yppĂ€ haukkaa vĂ€hĂ€n lohturuokaa.
Minulla on ylipainoa, viikset kasvaa,selkÀ usein jumissa,pukamat kiusaa ja ties mitÀ.Olen keski-ikÀinen.no niin , anna tulla ,pura paha olosi.kunhan muistat ,ettÀ olen paljon muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli lemppuset? Voi voi
MikÀÀn todellisuus ei ole loppumassa. TÀmÀ on vain ÀrsyttÀvÀ hÀiriötekijÀ....
Vierailija kirjoitti:
Saanko kutittaa napaasi?
Saisit.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ laulaisit minulle illalla?
Sua vain yli kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntuu niin hyvÀltÀ, kun tiedostan sun olemassaolon ja tarvittaessa saan yhteyden.
Mukava ajatus. đ Tarvetta ei ole vielĂ€ sulle tullut... đ
Suomen keskeltÀ Turkkuseen
ma-ti*