Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (23651)
Onneksi postaisit sen kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi postaisit sen kuvan.
*postasit
Mun kaivattu nÀyttÀÀ todella hyvÀltÀ ilman paitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NĂ€in sut kerran ilman paitaa.
Ja se ilmeisesti oli tarpeeksi? đ
MÀ nÀin kerran kaivatun kuvassa ilman paitaa. SydÀn hypÀhti kurkkuun, kun hÀntÀ katselin. On kuuma, tosi kuuma. EnkÀ saa kyllikseni koskaan. Sivu
Ootko nÀhny livenÀ ilman paitaa?
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ tÀÀllÀ sekopÀitÀ riittÀÀ ja lisÀksi arvostelemassa aina muita. EipÀ ihme jos psykoosit ottavatkin vallan.
Olen itse se, joka avautui psykoosista, mutta en ole ketÀÀn vihamielisesti arvostellut.
Realismi, totuuksien hyvÀksyminen sekÀ myöntÀminen saattaisi auttaa jokaista positiivisesti. En tiedÀ olenko sitten poikkeus mutta ei minulla ole mitÀÀn ongelmia elÀÀ tÀssÀ todellisuudessa.
G: Olen nÀhnyt kaivattuni ilman paitaa
Ylös: olen
Alas: en
Onko Dick Johnsonin Eau De Parfum Serpent oikeasti hyvÀ tuoksu ?
Harva nÀyttÀÀ hyvÀltÀ ilman paitaa tÀssÀ iÀssÀ. Arvostan jos nÀyttÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ tÀÀllÀ sekopÀitÀ riittÀÀ ja lisÀksi arvostelemassa aina muita. EipÀ ihme jos psykoosit ottavatkin vallan.
Olen itse se, joka avautui psykoosista, mutta en ole ketÀÀn vihamielisesti arvostellut.
MitkÀs sinun ongelmiasi sitten ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök, vaihdoitko taas kohdetta? Kirjoitat tÀllÀ kertaa sille yhelle lapsekkaalle naikkoselle.
Miten jakselet houruissasi? Oon oikeesti vĂ€hĂ€n huolestunut, kun nĂ€köjÀÀn tÀÀllĂ€ oot viettĂ€nyt nii paljon aikaa, ettĂ€ tunnistat kirjoittajat, mĂ€ haluun sulle oikeesti apua đą
Ei mitÀÀn hÀtÀÀ. EhkÀpÀ sinÀkin olet yhtÀ harhassa kun luulet ettÀ just kaivattusi on tuo joka harhailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NĂ€in sut kerran ilman paitaa.
Ja se ilmeisesti oli tarpeeksi? đ
MÀ nÀin kerran kaivatun kuvassa ilman paitaa. SydÀn hypÀhti kurkkuun, kun hÀntÀ katselin. On kuuma, tosi kuuma. EnkÀ saa kyllikseni koskaan. Sivu
Ootko nÀhny livenÀ ilman paitaa?
MÀ oon nÀhnyt alasti.
Sivusta
Vitsi muuten miten hyvÀltÀ kaivattu tuoksui tÀnÀÀn kun halattiin. (Kahdesti). Tuli mieleen, ettÀ mitÀhÀn tuoksua hÀn kÀyttÀÀ, vai oliko vaan joku dödö tms.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu nÀyttÀÀ todella hyvÀltÀ ilman paitaa.
MÀ en tiedÀ miltÀ yömÀ yks mies nÀyttÀÀ. SillÀ on aina vaatteet pÀÀllÀ. Ei mitÀÀn tietoa onko rintakarvoja vai ei.
HyvÀ kun ei joutunut halailemaan.
Viime lauantaina siis. IkÀÀnkuin olisin kuullut ÀÀnesi. Harhaa varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lÀhestynyt. Mutta tekisi mieli ehdottaa seksiÀ.
Ei sun tee edes mieli, joten miksi ehdottaisit? đ€Ș
Toki tekee lÀhes aina, mut kaikki on kiinni naisesta, tietty. HÀn on kaunis ja seksikÀs plus hÀnen persoonansa kiehtoo mua.
Ehdota sitten. đ
En kehtaa. En saa edes viestiĂ€ laitettua ja hĂ€n tuskin perustais, jos aloittaisin seksillĂ€. đ
Aloita sitten jollakin muulla.
Mulla ei ole mitÀÀn hyvÀÀ syytÀ ottaa yhteyttÀ. Muuta kuin se, ettÀ oon ikÀvöinyt hÀntÀ paljon ja haluaisin olla yhteyksissÀ vielÀkin
Et voikaan, ja se on harmi.
Vierailija kirjoitti:
Harva nÀyttÀÀ hyvÀltÀ ilman paitaa tÀssÀ iÀssÀ. Arvostan jos nÀyttÀÀ.
No monella on kyllÀ kaunis vartalo vielÀ tÀssÀkin iÀssÀ. Ja rakastaisin kaivatun rintaa millaisena tahansa, kun se on kiinni maailman ihanimmassa miehessÀ. Kunpa saisikin sitÀ hyvÀillÀ.
Vierailija kirjoitti:
EntÀ jos hÀnkin on ikÀvöinyt yötÀ pÀivÀÀ vuodesta toiseen?
MĂ€ oon ainakin. Turhaan.
-mie
TÀÀllÀkin yks lÀhettÀÀ yhdelle opelle terkkuja. Tosin ehkÀ rakas on aika iso sana. Ja ei hÀn minun ope oo tÀllÀ hetkellÀ