Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (23679)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ ajattelit, kun viimeksi nÀhtiin?
En muista, koska viimeksi oltais nÀhty.
Muistitutkimuksiin, mars! Reistailee pahan kerran. Toisaalta voi olla, ettĂ€ merkityksettömien ihmisten nĂ€kemistĂ€ ei muista. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SilmÀlÀÀkÀriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EntÀ jos hÀnkin on ikÀvöinyt yötÀ pÀivÀÀ vuodesta toiseen?
Olisi hÀnenkin ollut mahdollisuus olla yhteydessÀ. HÀnellÀ on mun numero myös.
Oletko rohkaissut yhteydenpitoon?
Vierailija kirjoitti:
;) Onko T nainen Tiina?
Terttu
Viimeisen tunnin olen paennut mielessÀni. KesÀllÀ se on helpompaa, kun on lÀmmintÀ ja kuiva asfaltti. Maisemat saa vaihtumaan nopeasti ja rakkaus...niin, rakkaus ei pysy perÀssÀ.
Kerroin sulle tÀnÀÀn tarinan "Paluu pulkkailureissusta". SiinÀ mm. harhauduttiin polulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistitutkimuksiin, mars! Reistailee pahan kerran. Toisaalta voi olla, ettĂ€ merkityksettömien ihmisten nĂ€kemistĂ€ ei muista. đ
Se on niin, et hÀn nÀkee minut, minÀ en hÀntÀ. Ja muistissa on ongelmaa kyllÀ.
Sormeni on kynÀ josta valuu mustetta eetteriin, siitÀ muodostuu kirjaimia jotka johdattavat luoksesi, kun yö ehtii ne lohduttavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppiagalluppia.
LÀhestyitkö kaivattuasi tÀnÀÀn? Jos lÀhestyit, niin miten?
Katselin hĂ€ntĂ€ aina kun hĂ€nen silmĂ€nsĂ€ vĂ€ltti đđ»
MÀ taas huomasin katselevani, kun hÀnen pitkÀksi venÀhtÀnyt parransÀnkensÀ liikkui hÀnen puhuessaan huulien lÀhellÀ, ja miettivÀni, ettÀ miltÀ tuollanen sÀnki mahtaisi tuntua omaa ihoa vasten... Sitten naurahdin mielessÀni, ettÀ tÀllasia sitÀ nÀköjÀÀn alkaa heti pohtia, kun hÀntÀ nÀkee.
JĂ€i muuten se tarina kesken.
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan kaikki sekaisin.
Kui? En mÀ ainakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EntÀ jos hÀnkin on ikÀvöinyt yötÀ pÀivÀÀ vuodesta toiseen?
Olisi hÀnenkin ollut mahdollisuus olla yhteydessÀ. HÀnellÀ on mun numero myös.
Oletko rohkaissut yhteydenpitoon?
Oon laittanut viestiÀ ja koittanut sillÀ osoittaa, ettÀ oon kiinnostunut kuulemaan, mitÀ hÀnelle kuuluu.
Huomasitko muuten, millaiset hanskat mulla oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan kaikki sekaisin.
Ei, vain sinÀ.
Ajattelin myös ettÀ joo ei nyt kuitenkaan ihan me kaikki olla sekaisin. Huumori meni liian vakavaksi joten tÀytyy muistutella totuuksistakin.
Ap:lta. Ei ollut huumoria tuo. TÀÀllÀ sekÀ myös irl jokainen uskoo valheisiin, mutta se ei ole monellekaan kovin itsestÀÀnselvÀÀ eikÀ moni halua sitÀ uskoa.
H, SydÀmeni löi ylimÀÀrÀisen lyönnin nÀhdessÀni uusimman kuvasi. SÀteilet, hehkut.
t. LiekehtivÀ fanisi
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đ€đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin lÀmminverinen hevonen, tulisitko taputtamaan minua vielÀ talliin ennen yötÀ?
En, koska olisit jonkun toisen hevonen eikÀ muiden hevosiin saa mennÀ kÀpÀlöimÀÀn ilman lupaa. Mulla on aina vain kylmÀverisiÀ, joko friisejÀ tai tinkereitÀ, ehkÀ joku nÀtti liinaharjainen suokki vois kans mennÀ.
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko muuten, millaiset hanskat mulla oli?
No voi vttu.
ihan tÀÀltÀ sivulaidalta pihan perÀltÀ umpikujalta kommentoin tÀtÀ omalla tavallani. itse heitin tÀnÀÀn viestin miehelle, jonka kanssa olin yhteydessÀ yli puoli vuotta sitten. hieman hÀn yllÀttyi, mutta juttu jatkui kuin ei mitÀÀn olisi siinÀ vÀlissÀ tapahtunut. niinkuin ei itseni osalta ollutkaan. ihan kivalta tuntui hÀnen kysymys oonko vielÀ vapaakin. tiedÀ mitÀ tÀstÀ