Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Kumman ottaisit, miljoonien lottovoiton vai kaivatun?
En ole vielä niin hyvää miestä tavannut, että voisin vastata kaivatun.
Otan mielelläni miljoonien lottovoiton.
Pieruja tulee tämän tästä đź¤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit siellä, entä nyt?
Siellä mietin pelkkää vaimoa ja hänen kauneuttaan, viisauttaan ja hyvyyttään. Lämpöä, aruingonlaskuja, merta. Täällä mietin, että vtuttaa ja miksi suostun tähän ja en muuta vtttuun täältä kylmästä lämpimään.
Miksi et kerro tätä suoraan vaimolle vaan täällä ketjussa tuntemattomille?
Vierailija kirjoitti:
Mies, mitä meillä on meneillään?
Ei yhtään mitään sellaista mikä saisi sinut ottamaan yhteyttä.
-vapaalta > varatulle.
Ollut jo tunnin heikko hetki. Tekisi mieli mennä soittamaan ovikelloaan ja avattuaan hymyillä surullisesti, katsoa hetki ja ottaa kädestä ja käydä sisälle. Saattaa hänet sohvalleen ja istua siihen toisiimme nojaten. Ei puhetta, vain olla ja levätä, pitää kädestä ja nukahtaa siihen ja herätä töihin. Tämä kaikki kaiken aiheuttamani puhumattomuuden jälkeen. Irvokas vitsi. Niin ja unohtamatta sitäkään, että olet nykyään varattu. Lepo vaan. Ystävinä siinä sohvalla. Vaatteet päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit siellä, entä nyt?
Siellä mietin pelkkää vaimoa ja hänen kauneuttaan, viisauttaan ja hyvyyttään. Lämpöä, aruingonlaskuja, merta. Täällä mietin, että vtuttaa ja miksi suostun tähän ja en muuta vtttuun täältä kylmästä lämpimään.Miksi et kerro tätä suoraan vaimolle vaan täällä ketjussa tuntemattomille?
Vaimolle puhun kaikesta. Minullakin on syyni olla ketjussa. Annetaan kaikkien kukkien kukkia, jooko?
En tiedä mitä tännekään sitten enää jakaisin. Taitaa olla ajatukset ihan loppuun kulutettu.
Toisaalta välillä höpöttäisin vaikka ja mitä mutta sitten en oikeastaan haluakaan kertoa mitään enempää kenellekään.
Katselin tuossa juuri asioita joita olen ostellut valmiiksi ja pohdin josko niihin tarttuisin. Seinät vaatisivat eloa. Täytyisi ryhtyä maalarin hommiin.
Sellainen päivä, että Nukkumatti saa tulla pitämään huolta, kun ei ole omaa kultaa. Öitä.
Estynytapa_Anime kirjoitti:
Toipumisorientaatio idealismia tähän väliin #^~^#
Mä niin kuin oikeasti toivon, että meitä estyneitä ja muita skitsofreniaperheen tyypin introvertteja alettaisiin syrjimättömyyden sijaan nähdä tasavertaisesti. Ei ole kivaa olla estynyt, skitsoidi, paranoidi, skitsotyypillinen yms., kun ihmiset eivät ole ymmärtäneet missä meidän haasteissa on kyse.
Niissä on kyse herkkyydestä ja aistitiedon käsittelyn syvällisyydestä ja kokonaisvaltaisuudesta. Se ei ole vika, vaan geneettinen lahja, että aivosi toimivat syvällisesti ja kykenet kuvittelemaan yhteyksiä, mitkä valtaosalta jää huomioimatta.
Ajattelen että voisit tulla esiin ja kertoa näistä asioista avoimesti ja rehellisesti. Se auttaisi ymmärtämään. Liian monet vain valittavat ja selittelevät ongelmiaan ottamatta huomioon muita ihmisiä joten voisit olla poikkeus ja tehdä oikein jotta asiat edistyvät. Sivusta.
Oli hyvä päivä, sinä sen kruununa. Kunnes huomasin, etten taida merkitäkään randomhiihtäjää kummempaa. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Ei yksinään voi kukaan kantaa
Koko valon maailmaa
Ei yksinään voi antaa rakkautta
Jakaa unelmaa ei yksinään voi nähdä
Kuinka toinen liekkiin leimahtaa
Ei yksinään voi sylityksin
Päättää tähtiin vaeltaa
CMX, Rautalankaa
Näinhän se on mutta aina voi tehdä jotakin muutakin kuin kertoa mihin ei pysty yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, mitä meillä on meneillään?
Ei yhtään mitään sellaista mikä saisi sinut ottamaan yhteyttä.
-vapaalta > varatulle.
En ota häneen yhteyttä vain siksi, että pelkään hänen valittavan musta. En halua ongelmia 🥲 n
Vierailija kirjoitti:
Jättäydyitkö siksi, ettei tarvinnut kohdata enää?
Jos puhut siitä etten ollut viime viikolla niin vastaus on kyllä. En enää tule sinne.
Huomenna palaan lukemaan kirjoitukseni ja muistan, että saan hellittää haaveista. Tarvitsen lisää konkretiaa tunnetasolla.
Vierailija kirjoitti:
Jättäydyitkö siksi, ettei tarvinnut kohdata enää?
En enää halunnut kohdata omia tunteitani kun näin hänet. Ei ne tunteet mene pois silti.
Yksipuolisille terveisille menneeseen.
-mie
Totuus on että vaikka olet ollut kuinka tyly niin tilaisuuden tullen juoksisin kaulaasi jos vain antaisit kuulua itsestäsi. Sydänparka on vain sellainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäydyitkö siksi, ettei tarvinnut kohdata enää?
Jos puhut siitä etten ollut viime viikolla niin vastaus on kyllä. En enää tule sinne.
En puhu. Tämänpäiväisestä puhun.
En ois halunnutkaan kuulla, mitä ajattelit. En tietenkään. Siksi en kysynytkään kuin kerran. Aina voi olla kertomatta.