Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

đź’—

Kommentit (28822)

Vierailija
22061/28822 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ois halunnutkaan kuulla, mitä ajattelit. En tietenkään. Siksi en kysynytkään kuin kerran. Aina voi olla kertomatta.

Vierailija
22062/28822 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumman ottaisit, miljoonien lottovoiton vai kaivatun? 

En ole vielä niin hyvää miestä tavannut, että voisin vastata kaivatun. 

Otan mielelläni  miljoonien lottovoiton. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22063/28822 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruja tulee tämän tästä 🤭

Vierailija
22064/28822 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mietit siellä, entä nyt?


Siellä mietin pelkkää vaimoa ja hänen kauneuttaan, viisauttaan ja hyvyyttään. Lämpöä, aruingonlaskuja, merta. Täällä mietin, että vtuttaa ja miksi suostun tähän ja en muuta vtttuun täältä kylmästä lämpimään. 

Miksi et kerro tätä suoraan vaimolle vaan täällä ketjussa tuntemattomille?

Vierailija
22065/28822 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, mitä meillä on meneillään?

Ei yhtään mitään sellaista mikä saisi sinut ottamaan yhteyttä.

-vapaalta > varatulle.

Vierailija
22066/28822 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut jo tunnin heikko hetki. Tekisi mieli mennä soittamaan ovikelloaan ja avattuaan hymyillä surullisesti, katsoa hetki ja ottaa kädestä ja käydä sisälle. Saattaa hänet sohvalleen ja istua siihen toisiimme nojaten. Ei puhetta, vain olla ja levätä, pitää kädestä ja nukahtaa siihen ja herätä töihin. Tämä kaikki kaiken aiheuttamani puhumattomuuden jälkeen. Irvokas vitsi. Niin ja unohtamatta sitäkään, että olet nykyään varattu. Lepo vaan. Ystävinä siinä sohvalla. Vaatteet päällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22067/28822 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mietit siellä, entä nyt?


Siellä mietin pelkkää vaimoa ja hänen kauneuttaan, viisauttaan ja hyvyyttään. Lämpöä, aruingonlaskuja, merta. Täällä mietin, että vtuttaa ja miksi suostun tähän ja en muuta vtttuun täältä kylmästä lämpimään. 

Miksi et kerro tätä suoraan vaimolle vaan täällä ketjussa tuntemattomille?


Vaimolle puhun kaikesta. Minullakin on syyni olla ketjussa. Annetaan kaikkien kukkien kukkia, jooko?

Vierailija
22068/28822 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tännekään sitten enää jakaisin. Taitaa olla ajatukset ihan loppuun kulutettu. 

 

Toisaalta välillä höpöttäisin vaikka ja mitä mutta sitten en oikeastaan haluakaan kertoa mitään enempää kenellekään.

 

Katselin tuossa juuri asioita joita olen ostellut valmiiksi ja pohdin josko niihin tarttuisin. Seinät vaatisivat eloa. Täytyisi ryhtyä maalarin hommiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22069/28822 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen päivä, että Nukkumatti saa tulla pitämään huolta, kun ei ole omaa kultaa. Öitä.


 

Vierailija
22070/28822 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estynytapa_Anime kirjoitti:

Toipumisorientaatio idealismia tähän väliin #^~^#

 

Mä niin kuin oikeasti toivon, että meitä estyneitä ja muita skitsofreniaperheen tyypin introvertteja alettaisiin syrjimättömyyden sijaan nähdä tasavertaisesti. Ei ole kivaa olla estynyt, skitsoidi, paranoidi, skitsotyypillinen yms., kun ihmiset eivät ole ymmärtäneet missä meidän haasteissa on kyse. 

 

Niissä on kyse herkkyydestä ja aistitiedon käsittelyn syvällisyydestä ja kokonaisvaltaisuudesta. Se ei ole vika, vaan geneettinen lahja, että aivosi toimivat syvällisesti ja kykenet kuvittelemaan yhteyksiä, mitkä valtaosalta jää huomioimatta.

 

Ajattelen että voisit tulla esiin ja kertoa näistä asioista avoimesti ja rehellisesti. Se auttaisi ymmärtämään. Liian monet vain valittavat ja selittelevät ongelmiaan ottamatta huomioon muita ihmisiä joten voisit olla poikkeus ja tehdä oikein jotta asiat edistyvät. Sivusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22071/28822 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYJKU<3

Vierailija
22072/28822 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvä päivä, sinä sen kruununa. Kunnes huomasin, etten taida merkitäkään randomhiihtäjää kummempaa. Hyvää yötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22073/28822 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yksinään voi kukaan kantaa
Koko valon maailmaa
Ei yksinään voi antaa rakkautta
Jakaa unelmaa ei yksinään voi nähdä
Kuinka toinen liekkiin leimahtaa
Ei yksinään voi sylityksin
Päättää tähtiin vaeltaa

 

CMX, Rautalankaa

 

Näinhän se on mutta aina voi tehdä jotakin muutakin kuin kertoa mihin ei pysty yksin.

Vierailija
22074/28822 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, mitä meillä on meneillään?

Ei yhtään mitään sellaista mikä saisi sinut ottamaan yhteyttä.

-vapaalta > varatulle.

En ota häneen yhteyttä vain siksi, että pelkään hänen valittavan musta. En halua ongelmia 🥲 n

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22075/28822 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäydyitkö siksi, ettei tarvinnut kohdata enää?

Jos puhut siitä etten ollut viime viikolla niin vastaus on kyllä. En enää tule sinne.

Vierailija
22076/28822 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna palaan lukemaan kirjoitukseni ja muistan, että saan hellittää haaveista. Tarvitsen lisää konkretiaa tunnetasolla.

Vierailija
22077/28822 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäydyitkö siksi, ettei tarvinnut kohdata enää?

En enää halunnut kohdata omia tunteitani kun näin hänet. Ei ne tunteet mene pois silti.

Yksipuolisille terveisille menneeseen.

-mie

Vierailija
22078/28822 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on että vaikka olet ollut kuinka tyly niin tilaisuuden tullen juoksisin kaulaasi jos vain antaisit kuulua itsestäsi. Sydänparka on vain sellainen 

Vierailija
22079/28822 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse miljoonaa.

Vierailija
22080/28822 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättäydyitkö siksi, ettei tarvinnut kohdata enää?

Jos puhut siitä etten ollut viime viikolla niin vastaus on kyllä. En enää tule sinne.

En puhu. Tämänpäiväisestä puhun.

Ketju on lukittu.