Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lempeä addu-hupparinen mies.
Mitä asiaa?
Pisteään tähän perinteinen: hän tietää.
Leikin muistamatonta ja tietämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu oli muhun jossakin vaiheessa ihan todella ihastunut. Siitä ei ollut epäilystäkään. Mutta koskaan en voinut lähteä viemään juttua mihinkään. Koska niin monta asiaa olisi mennyt väärin. Silti olen ihaillut häntä kaikki nämä vuodet. Ja tietyllä tapaa rakastanutkin. Uskoisin, että on vieläkin upea ihminen. <3 (naiseltapa tietysti, naiselle)
En ihastunut, mutta rakastan ihmisenä. Ei mitään seksuaalista tms.
naiselta naiselle myös
Mä olen UFO sun miesmakuun
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin!
🤗🤗🤗🤗
Vierailija kirjoitti:
Oon turvallisuushakuinen ihminen.
Mä taas oon kuumaverinen riskien ottaja.Harva tietää totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Nopeasti vaan vilkasen.
Niin teet. Se on söpöä.
Iltajumpaksi vielä itämaista tanssia ja sitten unten maille.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen UFO sun miesmakuun
Mä uskon ufoihin.
Vierailija kirjoitti:
Oon turvallisuushakuinen ihminen.
Mistä haet turvaasi?
Ja niin he elivät elämänsä onnellisina loppuun asti.
Hyvää ja ihanaa iltaa ja yötä rakkaalle naiselle kun menet. Sinä, ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu oli muhun jossakin vaiheessa ihan todella ihastunut. Siitä ei ollut epäilystäkään. Mutta koskaan en voinut lähteä viemään juttua mihinkään. Koska niin monta asiaa olisi mennyt väärin. Silti olen ihaillut häntä kaikki nämä vuodet. Ja tietyllä tapaa rakastanutkin. Uskoisin, että on vieläkin upea ihminen. <3 (naiseltapa tietysti, naiselle)
En ihastunut, mutta rakastan ihmisenä. Ei mitään seksuaalista tms.
naiselta naiselle myös
Ok. Taisin ymmärtää homman väärin. Mutta se ei muuta sitä, mitä itse tunsin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvää ja ihanaa iltaa ja yötä rakkaalle naiselle kun menet. Sinä, ikuisesti.
Onko n-n?
Vierailija kirjoitti:
Iltajumpaksi vielä itämaista tanssia ja sitten unten maille.
Mikä tyylilaji?
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvii hävetä.
En mä häpeäkään enää, pikkuisen tulee ahdistus kohtauksia, mutta olo alkaa helpottua, pitäis vaan taas uudestaan alkaa ottaa niskasta kiinni ja lähteä ulos.
Kuka nyt tautipesäkkeestä maksais.