Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Anna sattua vaan. Se on se juttu, se paras juttu siinÀ lopputuloksessa. Anna sattua ja varmista ettÀ olet vain entistÀ ehompi.
TiedÀthÀn myös sen ettÀ sattuminen ei ole lopunikÀinen.
Sattuminen antaa sinulle suojauksen ja siunauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€, 46 vuotias nainen đ
đ€
đ€đč
Kiitos đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ sinun kanssasi pitÀisi sitten tehdÀ? Luuletko, ettÀ on helppoa sun kans?
Et sinÀkÀÀn yhtÀÀn helpompi ole.
Et vastannut kysymykseeni.
Kun jokin on rikottu kunnolla ja kokonaan, ei se mene enÀÀ rikki uudestaan. Muista siis korjata aina huolellisesti.
Rakastan sinua kÀdettömÀnÀ ja ÀÀnettömÀnÀ.
HyvÀÀ yötÀ naiselle lounaaseen, nukuin suurimman osan pÀivÀstÀ, ajatteen siua, rakkaudella. Kauniita unia.
Se sormenpÀÀn kokoinen valkoinen paperinpala oli pudonnut maahan huonon kiinnitystekniikan vuoksi. Universumi haluaa minun epÀonnistuvan.
Ei ole mitÀÀn tekemistÀ pepun pyyhkimisen kanssa!!
Mukavaa pĂ€ivÀÀ uhkealle Blonditarelle! Hallitset sydĂ€n alaani đ Olet lumous minun sieluni silmissĂ€ t. Estynytapa_Anime <333333333
Vierailija kirjoitti:
Se sormenpÀÀn kokoinen valkoinen paperinpala oli pudonnut maahan huonon kiinnitystekniikan vuoksi. Universumi haluaa minun epÀonnistuvan.
Kiinnititkö viestilappusen kaivatullesi? Mihin sen kiinnitit? EhkÀ hÀn ei huomannut sitÀ. Ei nykypÀivÀnÀ kukaan osaa odottaa tuollaista, kun kaikki viestit lÀhetetÀÀn sÀhköisesti.
Tuntuu niin pahalta kun on omalla typeryydellÀÀn pilannut kaiken vaikka yrittÀnyt parhaansa. TÀmÀ koskien monia tilanteita.
HyvÀÀ huomenta kaivatulleni !
*kuulepa