.*.*.* - ELOISAT VIIKONLOPPUNA - *.*.*.
Kommentit (45)
Ihan ensialkuun suuret kiitokset myötätunnosta ja tsempeistä kaikille!!
Ei käynyt hyvin, muttei ihan kamalan huonostikkaan oikeudessa. Tämän asian kanssa on vain elettävä kun ei muutakaan voi, ja ainakin kaksi oikeudenkäyntiä vielä tulossa..Meinaa usko loppua tämän Suomenmaan oikeuslaitoksen kanssa, miten tämmösen asian käsittely voi viedä reilusti yli vuoden?!?! Niin ja MinkiKoolle, helpottihan nuo sauhut kummasti, on se vaan ihmeellinen pötkylä..
Ja sitten oman reiän kaivelu jatkuu..
Ei olla nukuttu täällä, Tunti sitten nousin pojan kanssa ylös. Kitinää, i kipuitkua, en siis jaksa uskoa että korvissa olis jotain, maha sen sijaan on ollut kovalla jo pari päivää..Käyn tänään apteekissa jotain hakemassa jotta saadaan pojan torvi törisemään taas...
Mieskin ottaa päähän.Sillon s**tana aina niin kiire, tänäänkin olis kahdet synttärit (mun serkku ja kummipoika) niin ukko ei ehdi. Sen sijaan EHTII käydä kyllä korjaamassa siskonsa autoa, ja hakemassa jotain juttuja noihin härveleihin.. Ei siinä mitään, voin kyll mennä pojan kanssa kahdestaan, MUTTA jos minä joskus yritän luistaa jostain vastaavanlaisesta taphatumasta, kullen heti oitis saarnan tyyliin. " ei saa olla itsekäs ja täytyy jaksaa ja aina ei voi kaikesta tykätä, mutta että silti täytyy kyllä mennä jnejnejne..." Hiukan myös korpeaa se että mies ei korvaansa lotkauttanut vaikka poika on huutanut/kitissyt KOKO yön, ja että olen syöttämisen, vaipanvaihdon ja tutittelun lisäksi kantanut tuota könttiä varmaan kolme kilometriä mein yläkerrassa viime yönä...Olisin edes tunnin halunnut nukkua...
Nooh, jos sitä pakkais pojan vaunuihin ja menis siivoomaan tallin ja kuskais kopukat tonne vessateeseen seisomaan..Olispahan ainakin ne tehty.
KKKK (=KuuraanKuollutKuttuKeru) ja VVVE (ValvonutVaativaVäsynytEmppu)
Täällä parhain yö ikinä takana.. :) Esikko lähti ukille yökylään eilen ja ei ollu herättelemässä Aavaa, ja neiti nukkua posotti klo: 20.30-9.30, yhen kerran heräs kolmen aikaan ja vein pullollisen velliä. Siis USKOMATONTA!! En tiiä et pittäiskö tuo neiti siirtää takas meijän huoneeseen vai mitä, et nukkuis paremmin. Nyt siis esikon kanssa samassa huoneessa, ja ilm. on niin et se sit herättää sähläilyllään tytönki. Täytyy kahtella.
K.H.P, aikas hurja tuo putoaminen, ootkos nähnyt naapuriasi ja onko kertonut miten lapsi voi? Toivottavasti selviää säikähdyksellä!!
ERIA, herrrrrmoja remppaan.....!!!
OMPULLE lämmin osanotto, paljon on suruuutisia pinossa lähiaikoina ollutkin. :(
HALLAS, OINASMAMMA ja muut (PUMPULI tietty.. :) ) uhmisten kanssa painijat, jaksuja!!! Kyllä ne on niiiiin rassaavia välillä. Ihan loma-olo nyt ku meidän luupää on ukilla...
VILLA, niin on meilläkin koirankuppi ollu nurin mooonta kertaa.. :) Vielä enemmän mua ärsyttää keräillä niitä napuja lattioilta. Esikoinen kävi vauvana monet kerrat ihan vaan juomassa vesikupista, oisko jano ollu tai jotain..!
KERUTUKSELLE tsemppiä, kyllä teitä nyt kans koetellaan.. :(
Onko teille hepat pysyny terveinä? Täällä on nyt liikkeellä kovasti hevos-influenssaa ja pääntautia, ei olla uskallettu lähtee tallilta mihinkään ettei tartu. Maastot on siis jätetty väliin nyt pahimman epidemian aikana.
Hyvää viikonloppua kaikille!!!
Calathea ja Aava 28.08
ja KIITOS kaikille kun huono-äiti oloani vaimensitte, en mä sittenkään ehkä etsi adoptioperhettä Leonille :) Siinähän tuo muksahtelee vähän väliä jonnekin ja huuto on varmasti sitä luokkaa että naapurit hakee pakkauslaatikoita muuttoa varten kohta. Meidän talossa asuu kolme perhettä ja meillä ainoastaan on lapsi...joten ainakin viikonloppuaamuina varmaan kiittelevät kovasti ja siirävät omaa lapsentekoa vieläkin.
Pia, Calathea ja Villa, mua nauratti teidän koirajutut. Leon näki perjantaina ekan kerran kissan sisätiloissa ja sitä tapitusta, joka oli aika molemminpuolista.Fiksu katti tajusi itse pitää hajurakoa ja Leon kiljui, hyppi ja kiemurteli kun olisi niin halunnut koskea. Mä olen itse ihan koira-ihminen ja siksi kissat oudostuttaa kun en osaa yhtään arvioida kissan mielentilaa.Koirat on niin selkeitä jotenkin. Olen vinkunut meille koiraa viimeiset seitsemän vuotta mutta nyt lapsen kanssa kaupungissa ja mies matkustaa niin olen ihan tyytyväinen koirattomaan elämään.Mutta kun täältä muutamme niin sitten!!!! Oletteko kuullet rodusta nimeltä labradoodel? Labbiksen ja villakoiran risteytyksiä, ja siis aivan IHANIA!! Sellaisen mä haluan ihan ehdottomasti, googlatkaa vaikka :) Ja tämä ei siis ole vitsi vaikka kaverit menasi pissata housuun naurusta kun mä kerroin niistä.
Mies palasi matkoilta ja eiköhän siitä kinaa taas saatu aikaseksi. Toinen tulee väsyneenä ja mä täällä ihan kuittina yh-viikon jälkeen....jep, lopputulos ei useimmiten ole hyvä. Kina-kiintiö kun on täynnä niin sitten voi taas olla normaalisti.
Nyt oman aamiaisen tekoon kun poikanen nukahti!!
Oikein hauskaa viikkistä kaikille!
p.s K.H.P, kuinka sen pudonneen lapsen vointi? Ihan kamala juttu :(
aamu jumpassa on oltu,teki oikeen kutaa ;)
en ole nyt nähnyt naapureita niin en tiiä mikä tilanne pojalla,kurjaa silti!!
meillä ei oikeen mitään ihmeellistä,kohta mennään jäätelölle spiceen ku ollaan luvattu kouluun pääsyn johdosta herkutella :P
sitten mennään mun äipän luo ja siitä kamun tupareissa piipahtaa kera muksujen. elikkäs vauhikas pvä. eilen tuli mun isän kuolemasta 11kk,kyllä se aika menee..itkuthan illalla tuli,pakko oli kynttilä laittaa palamaan kuvan viekkuun :' (
no nyt patistellaan...moi
Joskus olisi kiva testata, kummalla on nopeammat refleksit, 100m pikajuoksijalla vai äidillä. Tosin jos sattuu tämä 100m juoksija itsekin olemaan äiti niin turha siinä enää kilpailla kenenkään kanssa. Lasten kanssa saa olla niin kärppänä reagoimaan kaikkeen koko ajan.
Refleksien nopeutta vaadittiin eilen illalla, kun Keskari kekkuloi iltakylvyn jälkeen ilman housuja ja leikki Eelin kanssa. Yhtäkkiä poika pysähtyi, sanoi ¿kakka tulee¿ ja lähti juoksemaan kohti vessaa. Samassa lattialla olikin jo ruskea, haiseva ja juuri Eelin käteen sopiva matonen. JAIKS, oli sekunnin sadasosista kiinni, ettei Eeli ehtinyt tuota houkuttelevaa, ihan yhtäkkiä lattialle ilmestynyttä uutta lelua ottamaan kouraansa¿niin, ja minnekäs ne lelut aina ekana laitetaankaan? Ajatuskin, mitä olisi voinut tapahtua, ellen olisi ollut vieressä, ällötti. Keskari sitten potalta huuteli, että " kakka kalonnu, missä se on?" Pojan silmät oli ihan ymmyrkäisinä, kun toin pökäleen paperilla pönttöön ja sitten tuli onnellinen hymy " tiinähä te o" . Minä olen mestari hukkaamaan avaimia, puhelintani ja muuta tarpeellista, mutta kakkaa en muistaakseni ole ikinä kadottanu. Kakat ne ei olekaan tarpeellisia, tarpeita vain.
Nopeaa toimintaa vaaditaan KOIRAPERHEISSÄKIN. Kaikki 3 poikaa ovat käyneet läpi saman vesikupit nurin ja koiranpipsut suuhun-vaiheen. En ole noita koirien ruokia enkä puruluita löytänyt neuvolan kiellettyjen ruoka-aineiden listalta, joten kai niitä voi sitten turvallisesti maistella. Harmitus on kyllä iso, kun vauva on yltäpäältä märkä kaadettuaan vedet lattialle. Edellisessä minikodissa meillä pystyi laittamaan keittiön suuaukolle portin, mutta nyt ei enää pysty. Pikapelastuksia tehdään päivittäin, mutta sen kyllä Poikasen ja Keskarin vauva-ajoilta muistan, että koirien kupit kiinnosti juuri siinä liikkeellelähtövaiheessa, mutta viehätys niistäkin katosi sitten. Eli ohimenevää, onneksi.
Sitten nuo tapaturmat. Elämä on vaaroja täynnä. Aina ei ehdi ja pysty kaikelta lapsia suojelemaan, ja ylivarovainen yritän kyllä olla myös (oletteko muuten lukeneet Taapero-puolelta ylivarovaisuus-ketjua?), mutta kyllä nämä vakavat lapsille tapahtuneet tapaturmat karmaisevat aina. Minä ajattelen joka kerta, että aina se lapsi on jonkun, vaikken perhettä tunnekaan. Viime talvelta mieleen on jäänyt tapaus, kun äiti käynnisti auton ja vaihteen ollessa päällä auto pomppasi 1½-vuotiaan lapsen päälle. Järkyttävää! Nimittäin useina aamuina kun Herra Tahto juoksenteli pitkin lumihankia minua karkuun, kun olisi jonnekin pitänyt kiireellä lähteä, ilmoitin ykskantaan että auto lähtee nyt. Käyntiin hurautus oli pojalle merkki, että minä olen tosissani. Varmaan tuollaisessa tilanteessa tuokin onnettomuus on tapahtunut, vaan osaanpa itse aina kahdeksaan kertaa varmistaa, että vaihde ei ole päällä.
OMPULLE osanottohali ja voimia raskaaseen hautajaispäivään!
HANHIKIN laulunpätkä oli liikuttavan ihana, nyt meidän on pakko hankkia tuo Lenni Lokinpoikanen, joka on pitkään ollut hankintalistalla. Keskari on musiikkimies, laulaa ja tanssii, ja lapsia varten meillä on pieni vanha cd-soitin, jonka pojat osaa itse laittaa päälle. Eelikin jo harjoittelee dj:n taitojaan nousten soitinta vasten seisomaan ja painelee samalla nappuloita. Ja siitäkös Herra Tahto taas saa hetulansa heilumaan, kun Eeli " pammuttaa mutiitin" . Meillä Eelin lempileikki on körötysleikki, jossa lopussa pudotaan kuoppaan. Se on myös isoveljien mieleen ollut vauvana ja nykyään myöskin, tosin rajumpana versiona.
JAMSSA: Uhmaikäsellä ja murkulla on varmaan paljon yhteistä. Voi norppa, tämä pinnanvenytys ei lopu ikinä...
Minä kaipaan PEPPERIÄ, PAPUNAA ja IKARUSTA, missä olette?? Tulkaahan kaikki muutkin pinoon, khp eilen pitkän listan huhuilikin!
Meillä on tiedossa kyläilyjä tälle iltapäivälle ja huomiselle myös. Mukavaa, kun sääkään ei suosi ulkoilua. Saavat lapset leikkiä ja temmeltää. Hyvät viikonloput kaikille!
Pumpuli kera kuorsaavan bändin
Juu sitä kuuta ootellessa...kunpa pääsis nukkumaan...Väsyttää niin kerpeleesti! Leevillä maha taas aivan ripaskalla,eikä tietoo mistä syystä...olen varmaan taas tukkinut napaani liikaa tummaa suklaata kakun muodossa:)
Lasten suusta kuultua...Nelkku istui sohvalla selkäni takana ja puhui leikkipuhelimeen: Voi peekele,kun titten tattui kun Leevi Tanteli minuu nipitti...Te on kuule kamalaa,alvaa vaan,kuule peekele...
--Just just...näin meidän hyvin kasvatetut suloiset pallerot keskustelevat:)
Mies tuossa lueskeli Vene-lehteä ja huuteli,että alas vaimo kaivaa kuvetta,puuttuu vaan 45000 euroo...Minäpä tuossa takaisin, että heti rakkaani ,satasen vai viiden sadan seteleinä:) Pah, mistähän sitä muka suurperhe,jolla on asuntolainaa sellaiset rahat tekisi...Jos vaikka anopista, ei anopilta:)))))Ostaiskohan joku sisäsiistin anopin-kutaleen,nyt olís myynnissä,vain 45 tonnia,heh-heh:)
Nyt poistun mellastamaan kersojen kanssa lattialle.Toivotaan ettei siellä ole niitä Bomullin mainitsemia madonpahasia:)
Armastelkaa armastanne ja huoltakaa itseänne vaikka jalkakylvyllä tai kasvonaamiolla.
Opemamma ja Leevi kuutinpoikanen
Niin tuo Taapero-ketju ei siis käsittele tapaturmia vaan ylipäänsä sitä, ollako kiinni lapsessa vai antaako touhuta omiaan vai jotain siltä väliltä.
Katsoiko kukaan eilen sitä kakkosen karaoke-musiikkiohjelmaa? Aiheena oli euroviisut ja voi naali meillä jorattiin =) Vieläkin soi digiloot päässä. Kolmen viikon päästä mulla onkin superjännittävä päivä, finaali. Ja mun ei edes tarvi laulaa kuin katsomossa, ties kuinka suuri on esiintyjien jännitys. Mä oon nähnyt unia, että unohdan liput kotiin tai ne katoaa ja kaikkea kamalaa. Kertoo varmaan jotain asian suuruudesta tämä rauhaisaa kotielämää viettävän naisen elämässä.
Mies vaihteeksi töissä ja mä lasten kanssa kotona. Näinhän se menee...
Ompulle jaksamista surun kanssa. On ollut melko monella suru-uutisia tänä keväänä.
Kerutukselle ja perheelle myös kovasti voimia jaksaa.
Samoin kaikille vieläkin sairastaville.
Eilinen päivä olikin kyläilyjä täynnä. Aamulla aikaisin lähdettiin liikkeelle ja illalla ysin jälkeen kotiuduin lasten kanssa. Miehenkin piti tulla illalla matkaan mukaan mutta töissä venyi vaihteeksi niin myöhään, että oli juuri ennen meitä kotiutunut. No, kunhan lapset heräävät suunnistamme kavereiden pojan nimppareilla käymään ja sinne on mieskin luvannut ehtiä mukaan. Jotenkin on nyt niin epäilevä mieli. Olen tuon - Ehdin kyllä siihen mennessä kotiin -lauseen kuullut lukemattomia kertoja aiemminkin, eikä sitten ehdikkään. Näin kävi viimeksi eilen.
Tapaturmia on meillä kummallekin lapsista sattunut. Ei onneksi kuitenkaan niin vakavia, että olisi vammoja jäänyt. Sängystä muksahti tuo esikoinen ja sai silmäkulmansa mustaksi. Juuli puolestaan muksahti turvakaukalosta ja sai nenävartensa mustaksi. Aina nuo lehtijutut saavat ihon kananlihalle ja sääliksi käy niitä vanhempia, kun kuitenkin itseään syyttävät.
No, nyt heräsi Juuli. Joten oikein mukavaa viikonloppua kaikille sateesta huolimatta. Kevät etenee ja kohta nurmikot vihertää ja puissa on lehdet.
Miehensä epäluotettavuuteen kyllästynyt Huhti
Kylläpä nauratti tuo Opemamman nelkun puhelu :)
Me käytiin aamulla vauvauinnissa ja poika pääsi sukeltamaan nyt ekaa kertaa ilman kannutusta. Hyvin menivät sukellukset noinkin, vaikka minua kovasti jännitti...isä saa miellä hoitaa nuo sukellutukset, minusta ei siihen ole.
Meidän pitäisi lähteä ostamaan pojalle syöttötuolia, mutta laiskuus on taas iskenyt ja millään ei jaksaisi lähteä. Poika siis syö edelleen pääasiassa sitterissä. Mummolassa testailimme jo syöttötuolia, mutta kun tuo maidon juominen on edelleen se isoin ongelma, on maito helpompi kaataa hieman makuuasennossa olevan pojan suuhun. Tilanne ei voi vaan näin jatkua ikuisuutta ja nyt on opittava juomaan joko kupista tai nokkamukista. Välillä se jo onnistuikin hienosti, mutta taitaa ylähampaiden tulo taas sotkea kuvioita, kun mitään muuta kuin ruokaa ei saisi hänen suuhunsa laittaa. Eikä tilannetta helpota yhtään se, että neuvolalääkäri sanoi, että puhdasta nestettä olisi mentävä vähintään se 5 dl päivässä...sanoi kuitenkin, että ei pidä siitä suurta stressiä ottaa. Tuota Almiron jauhetta kun olisi niin helppo vaan sekoittaa ruokiin ja sillä saisi päivän maitokiintiön helposti täyteen...mutta kun se on saatava nimenomaan nesteenä eikä jauheena!
Jep, nyt täytyy mennä antamaan pojalle välipalaa ja sitten auton nokka kohti Kodin Anttilaa.
Eloeppu ja tänään 8 kk synttäreitä viettävä poika
PUMPULI: jopas nauratti tuo mato lattialla ;D
OPEMAMMA: niin, lasten suusta se totuus tulee (tai sitten ei).
ELOEPPU: Onko teillä joku syy, miksi lapsen pitää juoda juuri maitoa se vähintään 5dl? Eikös hän voisi juoda esim. mehuja ja vettä sen nestetarpeen verran ja sitten sen maitojauheen voisitte sekoittaa ruokaan? Tai ainakin osittain näin? Nythän on kaikkia vauvoille tarkoitettuja välipalajuomia (monet kyllä maitopohjaisia ja ne ei tainneet teille sopia) tai sitten voisi sekoittaa vähän hedelmäsosetta veteen ja tarjota sitä, jos maistuisi paremmin? On kurjaa, jos tulee stressi tuollaisesta. Toivottavasti pienokainen pian alkaa juoda paremmin.
Jamssa + tytsy 8kk
Ei siihen maidon juontiin mitään erikoista syytä ole, nestettä hänelle pitää vaan saada menemään, kun välillä tuntuu, että vaipat ovat mielestäni melko kuivia. Poika kyllä juo maitoa siinä kuin vettäkin, mutta tapa, jolla sen hänelle saisi annettua, on vähän hakusessa :) Just sain menemään 100 ml maitoa siten, että annoin vuorotellen yhden lusikan päärynää ja sen jälkeen 5 lusikkaa maitoa suuhun. Hidastahan tuo on, mutta minkäs teet! Uskon, että pian koittaa se hetki, että poika juo joko kupista tai nokkamukista.
Joo, en stressaa tuosta nesteetä enempää, annan lounaalla, välipalalla ja päivällisellä tuon 100 ml maitona ja loput menee jauheena puuron sekaan. Vitsi kun olisi mukavaa, jos poika suostuisi vielä tissiä ottamaan, eipä tarvitsisi tätäkään asiaa miettiä. Onneksi aamulla on vielä yksi imetyskerta jäljellä, jolloin imee nätisti.
Mutta nyt sen syöttötuolin ostoon :)
Eloeppu
Missä aurinko, missä kevät?? Masentaa jo tämmönen. Viikko sitten parikymmentä astetta plussaa ja nyt ruhtinaalliset 3 astetta ja vettä sattaa pimpeli pom.....
Joops. Viime yö meni neljään asti ihan ok. Likka heräsi siinä välillä vaan kerran ja nyt päätin että en mäne rauhoittelemaan heti (yleensä pomppaan sängystä välittömästi kun pienikin ähkintä alkaa) ja kappas vaan niin se typy vaan nukahtikin ihan issekseen ihan ilman äitin avustusta ja tuttia ja vielä suht piankin! ;) Pölhö äiti kun joka äännähdykseen rientänyt apuun siis. Noh. Jospa ne yöt tästä taas rauhoittuisi. Toivossa on hyvä ja niin eespäin.
Pää on taas yksi tuulitunneli. Vaikka eipä miulla kai tän kummosempaa asiaa nyt tällä(kään) haavaa ollut.
oinasmamma
Pikaseen kysyn tyhmän kysymyksen: voiko sellaisen Frigs-riisikakun antaa vauvalle kokonaisena vai murennatteko pienemmiksi kun ei hampaita ole ? Onko niissä maitoa ?
Varmaan näihin saa vastauksen ihan kokeilemallakin mutta ajattelin kysäistä täältä viisaammilta.
t. Hanhikki ja hajuherne (taitaa vaan olla vähän hernettä isompi nyt vaipassa)
Huh, kauppareissu mukuloiden kanssa tehty! Tuli taas mieleen et olis jännä nähdä mitä verenpaine on siinä vaiheessa kun viikon ostokset ja lapset on pakattu autoon ja ovat läimästään kiinni. Tuli taas hamstrattua paskapaperia ja vaippojakin ettei enää kärryjen kapasiteetti riittäny. Esikko onneks kanto sit käsissään osan. Katto varmaan muutama ihminen hitaasti kun hissistäkin tultaessa piti karjasta lapsille et " MENKÄÄ ETEENPÄIN!!" kun pöljät jää tuijottamaan oviaukkoon kaikkia niitä ihmisiä jotka odottavat hissiä.
No, mukava oli tulla kotiin kun ukko oli siivonnut sillä aikaa. Mietinkin et olis mukava joskus tehdä niin päin et mä jään yksin kotiin siivoomaan ja ukko lähtee kaikkien ipanoiden kanssa kauppaan mut sit vois jäädä jääkaappi aika tyhjäks. Mä kun en osaa kaikkea tarpeellista kauppalapulle laittaa, aina jotain tulee mieleen siellä kaupassa kierrellessä.
ERIA, kuinkas remontti sujuu?
Kiva KHP et esikko pääs toivomaansa kouluun :) Meille tuli joku aika sit lista ekaluokkalaisista jotka aloittaa samas koulus kun meidän eskarilainen. 10 tyttöä ja 26 poikaa :O.
OMPULLE kans sympatiahalit täältä. Ne hautajaiset on yleensä se pahin koitos.
VILLA, taasko sie siellä yösydännä oot kukkunu?
JAMSSAlle kovasti onnea maanantaiseen, toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja jouhevasti!
NALLULLE piti sanoa jo moneen otteeseen että OOT SIE TOSI SUPERHYPER =) Se on varmaan sitä iän mukanaan tuomaa tehokkuutta ;o)
PUMPULI: Vähäks oon kade kun pääset euroviisuja kattelemaan. Mä katoin sen Tartu Mikkiin ohjelman tänään päivällä uusintana. Kurkkaas vielä tää (samanlaiset nilkkurit tahtoo hän)
Ite oon kans kerran päässy viisujen finaaliin, 2000 vuonna Globeniin. Sen vuoden viisut osataankin sit ulkoa kun videolta niitä kateltiin moneen otteeseen.
Meillä Toivo kans tuntuu kehittyvän hurjaa vauhtia. Ei oo meillä enää pientä vauvaa. Toi sen kasvun hidastuminen tosin vähän huolettaa mieltä, mut kaitpa ne sit sieltä lastenpolilta ilmoittelee jos siinä on jotain lisätutkimuksen aihetta.
Peeveli ja Toivo 270806
Mieliinpainuvimmat euroviisukappaleet?
Tän muistan varsinkin kun olin ite silloin pikkusen nuorempi kun toi esittäjä
Sit tätä kuunneltiin serkulla kun sen äiti oli radiosta nauhoittanu kasetille viisut (kasetti, mikä se on?)
Ja kyllä ne Ruottalaiset osaa
Musta tuli ihan Carola-fani noiden viisujen jälkeen =)
VIISUT ei nappaa ei.... en tie... kyl mie niit aina kasselen, mutta äääääh. Viime vuonna oli pakko kattoo kun lordi iski nii kypällä, mutta heko heko, siinähän kävi niin, että just ku oli aika antaa suomelle pisteet ni ihana lapsoseni heräsi ja vaati äipän viekkuun :S.
UHMIS.. mein uhmiksen uhmis ei varmaan kauhia paha ole kun mie en niin löydä oikeen mitään urputettavaa :). Kaikken ärsyin temppu mitä se tekee on sisällä syljeskely :(, tänäänki sai siitä jäähynurkkaa (siinä se sitten huutaa vollotti räkää valuva nenä äipän unikko verhoissa kiinni, ou jee).
mie mään tekemään jotaki evästä... nyt ois semmonen fiilis et vois kattoo telkkuu, mutta ku ei meil ole.... hmmmm...
hanneli
Muakaan ei nuo viisut mitenkään erityisemmin kiinnosta, eikä siis harmitus ole mitenkään suuri, vaikkei olla niitä kotisuomessa nyt kuulemassa. Kahden viikon pääst tätä aikaa katselemme auringonlaskua Espanjassa :))
Mutta tätä päivää.. Mies rilluttelemassa ja lapset nukkumassa. Tyttö oli vaarin kanssa iltasella Sirkuksessa ja voi sitä onnellista ilmettä kun sieltä tulivat :) Kyllä oli niiin hullaantunut näkemästään, että entinen toiveammatti kampahoitaja (kampaaja) on nyt sitten muuttunut trapetsitytöksi!!! .. ja pikkuveli sai olla koirana, kun hän heilutteli hulavannetta taiteilijan elkein - koira ei vaan ollut kovin tottelevaa sorttia ;)
HANHIKKI kyseli riisikakuista - muutama päivä sitten annoin Lukalle kokonaisen kakun käteen, mutta sen verran kakomiseks meni, että pidän taukoa.. Luka kyllä muutenkin aikamoinen sihtikurkku, mm.8kk soseet yökkää pihalle samantien.
CALATHEA mukava kuulla, että teillä voidaan jo paremmin!
En jaksa muistaa muuta - lauantai-illan jatkoja kaikille!
hallas ja hiljainen talo
Nyt on nolona myönnettävä, etten ole edes tajunnut youtuben tuomia mahdollisuuksia tässä viisumuistelossa. Tuijotin noita Caroloita ja Herreysin komeita poikia (oikeesti sillon ne oli niin komeita ja olin ylpeä, kun mun veljellä oli samanlaiset hiukset!) ihan kuin olisin ekaa kertaa kattonut telkkaria =)
Peeveli, sulla muuten toi paras kautta aikojen oli Herreys, eli tuliko väärä linkki?
Älämölö, tuun kohta takas.
Pumpuli
Pia74 ja Calathea sekä muut koiraperheet; Täällä on vesikuppi jo muutaman kerran lentänyt kumoon.. kiva sit aina siivota lattiat ja vaihtaa vaatteet pojalta, kun yleensä on kesken juuri tuolloin ruuan laitto ym... Täytyy kehittää joku systeemi, ettei näin kävisi, onko ideoita? Koiran karvoissa ollaan joskus kiinni, mutta meidän koiruus on tottunu lapsiin, joten osaa väistää yleensä ajoissa. Pia, tuo silmään tökkääminen on kyl aika paha. Se on varmast meilläki edessä... Nimittäin poika yrittää ottaa mua kiinni silmästä, nenästä ja huulesta. ;o)
Täällä on tauti vielä päällä, mutta ihan hyvin muuten mennyt jo yöt! Kiitos vaa tsemppaajille, se yksi yö oli tosi paha. Antibiootti aiheuttaa iltayöstä vieläkin huuteluja..
Ompulle osaanottohali mummon poismenon vuoksi.
Nyt on pää tyhjä... jotenka toivotan vain
Hyvää viikonloppua kaikille! Villa ja nuhanokka