Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustan: en koe miestäni enää viehättäväksi. Ja tämä surettaa kovasti :(

Vierailija
08.12.2025 |

Olen 48-vuotias naimisissa olevan nainen ja ollut saman miehen kanssa 28 vuotta. Lapset on ja kokonaisuutena arvioiden oikein hyvä parisuhde. Mieheni on monella tavalla hyvin ihana ihminen ja arvostan häntä kovasti. Viime vuosina olen kuitenkin alkanut huomaamaan, että en enää entiseen malliin pidä häntä viehättävänä. Kyse ei ole siitä, että hänen ulkonäkönsä olisi muuttunut tai ettenkö pitäisi häntä kivannäköisenä, mutta oma miesmakuni on ehkä vanhemmiten muuttunut. Oma mieheni on hyvin hoikka maratoonari ja sinänsä hyvinkin "revityssä" kunnossa, mutta omissa haaveissani nykyisin haaveilen isokokoista miehistä, joilla saa olla jopa ihan mahaakin. Sellaisista äijä-tyyppisistä.

Tilanne surettaa itse aika kovastikin, koska en samalla tavalla tietenkään enää syty omasta miehestä :( Jos jollakin on ollut vastaavia kokemuksia itsellä, kuulen niistä mielelläni. 

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ymmärrettävää. Toisesta tulee tosi arkinen kun asuu noin kauan yhdessä. Toisaalta rakastat häntä ihmisenä paljon. Luulen että aika moni elää saman  ongelman kanssa ja siksi erotaan usein. Kaikki ei kuitenkaan eroa. Intohimo ei kuitenkaan kestä kuin sen 5 vuotta eli kannattaako vaihtaa hyvä mies epävarmaan vaihtoehtoon, jos ajattelee muuta elämää? En tiedä, jokainen tekee omat ratkaisunsa. 

Niinkö? Tässä seitsemän vuotta on menty ja edelleen kukoistaa. Eikä mies ole edes mikään viilattu, ihan normi isäkroppa, mutta kemia mitä kuumin. Ehkä henkinen yhteys sitten kuitenkin auttaisi enemmän? 

Vierailija
62/63 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele ap, millaista olisi jos olisi ventovieras epätaipuisa, röllykkävatsainen ja raskas mies koko ähkimässä päällä, eikä mitään takeita, millainen luonnekin on. Haavekuva ja todellisuus voivat olla tyystin erilaisia. Jos silti houkuttaa, niin pullukkamiehiä Suomessa luulisi riittävän, mutta voi olla vaikea saada notkeaa maratoonaria enää takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ruppanan ei paljon kannattaisi nirsoilla. Ota mulkkua, kun vielä saat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän