Rehellisiä vastauksia pliis! Onko seksin laatu huonompaa jos on synnyttänyt esim. 5 lasta?
Yhdestä lapsesta värkki vielä joitenkin palautui, toisesta tuntuma oli jo hieman kadoksissa ja nyt hirvittää että mitä tämän kolmosen jälkeen tapahtuu.
Siksi toivoisinkin ihan rehellisiä vastauksia, että tuntuuko seksi / orgasmit yleensä yhtä hyvälle vaikka olisi alakautta monta lasta synnyttänyt vai olenko poikkeus?
Kommentit (17)
Meinaan että kun tuntuu niin tuntuu suunnilleen päästä varpaisiin. Omalta kannaltani alapään (mahdollinen) löystyminen ei ole seksin nautinnollisuutta vähentänyt, eikä mieskään ole sellaista ainakaan tunnustanut. Minä itse saan orgasmin nykyään paljon helpommin ja useammin kuin ennen lasten syntymää.
ja seksielämä vaan parantunut kokoajan, miestä ei vähäsen löystynyt alapää haittaa yhtään, ja jotenkin sitä itsekin osaa olla " rennompi" ja nauttia siitä ihan eri tavalla, estottomammin.
käydä toisin. Nyt tuntuu kipua emättimen suulla, tosin ei takaapäin rakastellessa, muuten kyllä. Mies ei kyllä ole huomannut mitään erilaista. Yhden vauvan siis puskenut maailmaan.
Mutta vastapainoksi aloin saada orgasmeja vasta synnytettyäni, että ei taida olla valittamista. :)
mulla 3 lasta ja kahden ekan synnytyksessä leikattiin välilihat ym ja palautuminen kesti kyllä mutta aina on palautunut. En ole pahemmin jumpannut.
mies sanoo, ettei tunne eroa mutta taitaa sanoa mieliksi. Eli en pysty enää nauttimaan seksistä niinkuin ennen... huonompaan menty siis täällä. :/
, että kyllä pillu nyt tuntuu ja näyttää huonommalta, 1 synnytys takana, vuosi sitten. Eppari tehtiin, joka jätti pillun aukon väljäksi ja rumaksi. Reikä on auki, vaikka ennen oli kiinni. Tuskin oli edes pakko sitä tehdä, mutta rutiinina tehtiin, ärsyttävää. Pillun suu ei ole enää entisenlainen tiukka, ei tunnu enää sitä ihanaa " muljahdusta" kulli menee kuin itsestään sisälle. Asiaa ei auta myöskään se, että vaimo ei jaksa jumpata, vaikka Aqua Flexit on hankittu. Ei siis ole paluuta entiseen, mutta tällaista elämä on, ei auta.
jäädä ihopoimut jotenkin liian kireälle. Kolmas alateitse lanasi vikaompeleet sileiksi, ja nyt seksi on parempaa kuin ennen ekaa synnytystä. Turhat poimut (!!) eivät enää ole haittaamassa, ja tuntumaa on enemmän.
Huh, mahtaa kuullostaa brutaalilta...
Mutta kalskahtaa korvaan pahasti, kun mies sanoo, että ärsyttävää, kun eppari tehtiin. Mitä jos sinulta repeäisi peräaukko noin 6 senttiä vinoon?
Hyvä, että joka tapauksessa suhtaudut asiaan rauhallisesti: Kannattaa muistaa, että nainen vielä tänä päivänä menee synnytykseen aina henkensä kaupalla vaikka onneksi äitikuolleisuus on suomessa tosi alhaista.
Täytyy olla onnellinen, että selvittiin pelkällä epparilla ja melko siistillä tikkauksella. Synnytyksessä mukana olleena, pidän sitä erittäin riskialttiina tapahtumana. Meille taitaa riittää yksi muksu...
Vierailija:
Mutta kalskahtaa korvaan pahasti, kun mies sanoo, että ärsyttävää, kun eppari tehtiin. Mitä jos sinulta repeäisi peräaukko noin 6 senttiä vinoon?Hyvä, että joka tapauksessa suhtaudut asiaan rauhallisesti: Kannattaa muistaa, että nainen vielä tänä päivänä menee synnytykseen aina henkensä kaupalla vaikka onneksi äitikuolleisuus on suomessa tosi alhaista.
mutta kun aukko on venähtänyt niin eihän siinä mikään kitka enää yhdynnässä tunnu..... Mulla ei ainakaan emättimen sisässä ole tuntoa erityisesti.
Tehdäänköhän joitakin aukon korjausleikkauksia jossa kurottaisiin pienemmäksi..
ap
Joillakin tulee niin pahoja vaurioita että on vaikeuksia pidättää edes kakkaa, jotkut taas ovat vaikka heti valmiita " radalle" . Itsellä kolme, ja seksi on ihanaa. Mitäs ajattelit niistä joilla on 15 lasta. Hyvin on vehkeet toiminut yhdyselämää silmälläpitäen. Synnytyksen jälkeen l-p jumppa on tosi tärkeää.
Siis voi olla tyhmä kysymys, mutta kun katson alapäätäni niin emättimen aukosta näkee suoraan pitkälle sisälle ennenkuin emättimen seinämät " ottavat yhteen" ja sulkevat näkyvyyden. Onkohan mut ommeltu kokoon huonosti?
ap
mutta mielummin korjaisi paikat luonnollisella tavalla lantiopohjajumpalla.
Mulle on kans joskus tullu mieleen et tuntuukohan lestojen värkki enää miltään :D siis jos on sen yli 10 lasta... tai vaikka olis vähän vähempikin...
Lapsia on yli 6. Mieheltä olen kysellyt että tuntuuko eriltä mutta aina on sanonut että oikee munamankeli on mun tavara... ;)
ap