Suhde tuntuu vaan ylimääräiseltä velvollisuudelta. Onko tää aina tällasta?
Mies kärttää koko ajan tapaamista, mutta ei itse ole valmis laittamaan tikkua ristiin koko homman eteen. Hän ei voi tulla mun luokse, koska hänellä ei ole autoa, mutta ilmeisesti unohtaa sen seikan, ettei mullakaan ole autoa..
Kommentit (22)
Ap:lle, älä roiku tuollaisessa.
Ja sitten muuten, niin kyllä itsestäkin on monesti tuntunut parisuhde ylimääräiseltä velvollisuudelta, etenkin viimeisin. Pitää muistaa ottaa huomioon toisenkin menot ja aikataulut ja haluamiset, ei voidakaan (minäkään en voi) tehdä sitä ja tätä sitten kun mies ei pääse tai halua, kotona pitää muistaa ottaa toinen huomioon niin ettei esimerkiksi jätä keittiöön ruoanlaittosotkua tai illalla ruokapöytään iltapala-astioita ja askartelutarvikkeita jos laiskottaa, sitten pitäisi jaksaa olla toisen kanssa fyysisessä kontaktissa vaikka omat ajatukset olisi jossain aivan muualla (stressi ja kuormitus, ei toinen mies).
Ylipäätään nyt yksin ollessa olen tajunnut miten paljon alkuhuuman jälkeen se toisen huomioonottaminen tuntuu velvollisuudelta. Ja noihin siisteysjuttuihin, niin olen siisti ja järjestelmällinen ihminen mutta välillä on niitä päiviä kun en saa tehtyä niitä asioita mitä pitäisi (korjata sotkuni mm.) tai jokin projekti jää kesken useammaksi päiväksi niin ei olisi oikein sille toiselle että joutuisi minun aiheuttaman kaaoksen keskellä elämään, en siis itsekään pitäisi yhtään siitä jos toinen jättäisi kaaoksen esim keittiöön. En oikeastaan koskaan ole ollut suhteessa jossa se toinen toisi mitään lisäarvoa elämääni, tai no edellinen oli myös reissaamisesta kiinnostunut (kunhan minä suunnittelin, hoidin ja järjestin kaiken), niin se kai on parasta tähän mennessä mitä mies on suhteeseen tuonut eli matkakumppani. Toki reissuissakin sitten riideltiin kun mies odotti lemmiskelylomaa ja itse taas seikkailua.
Silti toivon vielä että joskus saisin kokea hyvän ja onnellisen parisuhteen joka ei ota mitään kummaltakaan vaan tuo jotain hyvää.
Huh mikä pelle :D Minä en enää tapaisi tuollaista miestä ollenkaan, vastaus kärttämiseen on heippa hei! Jos tapaillaan pidemmän matkan takaa, niin yleensä matkustetaan vuorotellen. Tuo "en voi luvata mitään" kertoo että olet kevyttä hupia, hän ei välitä sinusta eikä ole ihastunut.