Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eila Roine on kuollut

Vierailija
08.12.2025 |

RIP Kaija

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuulkaa elossa on.

Vierailija
42/59 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eila oli yksi suurista. Ihana Eila Roine.  Vielä meillä on Seela Sella.

Suurista? Olen 66 ja en muista muuta rooliaan kuin Heikin ja Kaijan Kaija. Seela Sellalta en muista yhtään rooliaan.

Seela Sella oli pitkään Kansalisteatterin näyttelijä. Jos olet nuori, olet varmaan nähnyt tai ainakin sinulla oli mahdollisuus nähdä jotain näistä viimeisimmistä kuten Hitler ja blondi ja Tyttö, joka käveli.

Olen 66 kuten kommentistani näkyy, eli en ole enää nuori. Kansallisteatteriin on kotoani matkaa 600 kilometriä, joten ei ole kiinnostanut lähteä näytöksiin.

Olen sinua muutaman vuoden nuorempi ja muistan kyllä erittäin hyvin muunmuassa Rintamäkeläiset. Heikin ja Kaijankin toki muistan, mutta 60-luvulla olin vielä pikkulapsi, joten en sitä niin hyvin muista kuin Rintamäkeläisiä. Pertsa ja Kiluhan oli lapsena aivan ykkönen ja olihan Eila siinäkin.

Sikäli vähän ihmettelen, jos et Rintamäkeläisiä muista, kun 70-luvulla tuli niin vähän tv-ohjemia, ettei niitä vähäisiä juurikaan voinut oittaa, jos nyt ylipäätään televisiota katseli. Ja 70-luvullahan lähes kaikki televisiota katseli. Silloin nykyisen itsenäisyyspäivän vastaanoton katsojaluvut oli arkipäivää monille ihan tavallisillekin tv-sarjoille, vaikka valtakunnassa oli liki miljoona kansalaista vähemmän kuin tänä päivänä.

Seela Sella taas oli paljon televisiossa 70-luvulla, olihan hän MTV-teatterin vakikalustoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurista? Olen 66 ja en muista muuta rooliaan kuin Heikin ja Kaijan Kaija. Seela Sellalta en muista yhtään rooliaan.

Eihän se ole meidän vika jos muisti on mennyt.

Vierailija
44/59 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seela Sella oli pitkään Kansalisteatterin näyttelijä. Jos olet nuori, olet varmaan nähnyt tai ainakin sinulla oli mahdollisuus nähdä jotain näistä viimeisimmistä kuten Hitler ja blondi ja Tyttö, joka käveli.

Olen 66 kuten kommentistani näkyy, eli en ole enää nuori. Kansallisteatteriin on kotoani matkaa 600 kilometriä, joten ei ole kiinnostanut lähteä näytöksiin.

Sinuun sopii sanonta.

Tyhmäkin ihminen näyttä fiksulta kun pitää suunsa kiinni.

Vierailija
45/59 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sinua muutaman vuoden nuorempi ja muistan kyllä erittäin hyvin muunmuassa Rintamäkeläiset. Heikin

Tamperelaisten tekeleistä taisin katsoa vain Tankki täyteen ja Reinikainen-sarjoja. Kaikki muu katsomani 70 ja 80-luvulla oli pääasiassa ulkomaista.

Vierailija
46/59 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä et sitten niin välitä teatterista.

Vierailija
47/59 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomari Leo Laakkosen äiti on sitten kuallu:

Vierailija
48/59 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että olen elänyt jollain aikalinjalla, jossa hän on kuollut jo aiemmin. Jännä fiilis.

Vierailija
49/59 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että olet se spämmääjä, tarkistin.

Totta oli.

Pääsi puolisonsa Vilin luo.

Melkein 30 vuoden 'tauon' jälkeen. Erittäin monipuolinen ja ammattitaitoinen näyttelijä.

Vierailija
50/59 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli melkein yhtä vanhaksi kuin Sylvi-äitinsä, joka kuoli 99-vuotiaana.

Vierailija
51/59 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Olavi Roine vielä elossa? Hän on ainoa Roineen sisaruksista, joka ei päätynyt näyttelijäksi.

Vierailija
52/59 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole meidän vika jos muisti on mennyt.

Muistissa ei ole vikaa. Kotimaiset keskinkertaiset tekeleet ei vain ole koskaan kiinnostaneet.

Vierailija
53/59 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuun sopii sanonta.

Tyhmäkin ihminen näyttä fiksulta kun pitää suunsa ki

Näinhän se on nähtävä ja lasten ja imeväisten suusta kuulee totuuden! M66

Vierailija
54/59 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roine on vesistö Suomessa.

Vierailija
55/59 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana ihminen ja näyttelijä. Hyvää matkaa!

Montako tuntia vietit seurassaan, kun noin varma olet ihanuudestaan?

Vierailija
56/59 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että olet se spämmääjä, tarkistin.

Totta oli.

Pääsi puolisonsa Vilin luo.

Entäpä jos Vili on löytänyt jo uuden?

Vierailija
57/59 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle uutiset kertoi tämän olevan suru-uutinen. Onko tosiaan niin, että 94-vuotiaan kuolema on suru-uutinen? Ei minun mielestäni ainakaan.

Vierailija
58/59 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yle uutiset kertoi tämän olevan suru-uutinen. Onko tosiaan niin, että 94-vuotiaan kuolema on suru-uutinen? Ei minun mielestäni ainakaan.

Joo ratkiriemukas uutinen. Tietysti. 

Vierailija
59/59 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ratkiriemukas uutinen. Tietysti. 

Onko sinulle kaikki uutiset surullisia tai ratkiriemukkaita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi