Eila Roine on kuollut
Kommentit (59)
RIP Eila Roine (Pikku Kakkosen Eila-mummi)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tätä mummoa... tuskinpa oli mitään merkittävää saavuttanut. Varsinkin jos joku näyttelijä oli, sehän on täysin turhaa työtä.
Saavutti enemmän kuin sinä. Tee perässä.
Vierailija kirjoitti:
nevö hööd..
Oletkin sitä ikäluokkaa varmaan. Joku Veeti tai Lissu.
Hyvää taivasmatkaa Helmi Honkonen <3
Vierailija kirjoitti:
Luulin että olet se spämmääjä, tarkistin.
Totta oli.
Pääsi puolisonsa Vilin luo.
Ei päässyt hänkään kenenkään luo. Raamatun mukaan vasta viimeisenä päivänä Kristus herättää kaikki kuolleista viimeiselle tuomiolle. Siihen asti vallitsee tasa-arvo kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eila oli yksi suurista. Ihana Eila Roine. Vielä meillä on Seela Sella.
Suurista? Olen 66 ja en muista muuta rooliaan kuin Heikin ja Kaijan Kaija. Seela Sellalta en muista yhtään rooliaan.
Oi, minä muistan monia. Rakkaita muistoja rakkaudesta näytelmää esitettiin TTT:ssä kolme vuotta, Ja kaikissa täällä Pohjantähden alla kolmessa näytelmässä Eilalla oli iso rooli, kaikkia esitettiin satoja kertoja ja niin paljon muuta.
Vierailija kirjoitti:
Tampereen likkoja hänkin. Tosin Eilahan oli lähtöisin Turusta, mutta isänsä teatteripestin myötä Roineen perhe muutti Tampereelle jo 30-luvulla, Eilan ollessa nelivuotias. Siis 90 vuotta kerkesi Tampereella asumaan, eli kyllähän hän ihan pesunkestä mansen likka oli ja kyllähän sen murteestakin kuuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurista? Olen 66 ja en muista muuta rooliaan kuin Heikin ja Kaijan Kaija. Seela Sellalta en muista yhtään rooliaan.
Seela Sella oli pitkään Kansalisteatterin näyttelijä. Jos olet nuori, olet varmaan nähnyt tai ainakin sinulla oli mahdollisuus nähdä jotain näistä viimeisimmistä kuten Hitler ja blondi ja Tyttö, joka käveli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin että olet se spämmääjä, tarkistin.
Totta oli.
Pääsi puolisonsa Vilin luo.
Ei päässyt hänkään kenenkään luo. Raamatun mukaan vasta viimeisenä päivänä Kristus herättää kaikki kuolleista viimeiselle tuomiolle. Siihen asti vallitsee tasa-arvo kaikille.
Raamattu pn ihmisten kirjoittama satukirja, johon on koottu ja lainailtu erinäisiä paimentolaisten nuotioturinoita tuhansien vuosien ajalta.
Surullista. Muistan hänet pikku kakkosesta, hän oli aivan paras toivottavasti oli rauhallinen lähtö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seela Sella oli pitkään Kansalisteatterin näyttelijä. Jos olet nuori, olet varmaan nähnyt tai ainakin sinulla oli mahdollisuus nähdä jotain näistä viimeisimmistä kuten Hitler ja blondi ja Tyttö, joka käveli.
Itse näin vastikään Teräsleidit elokuvan.
Varmaan nähdään sarjat Heikki ja Kaija sekä ihana Rintamäkeläiset. Mukava hyvä näyttelijä oli.
Seela Sella oli hyvä Elämänmeno-sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Eila Roine ylikomisario Rautakallion sisko?
Eilan poika Tommi Auvinen oli se elämässä eksynyt varusmies yhdessä jaksossa Reinikaisessa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Eila Roine ylikomisario Rautakallion sisko?
Eila oli lapsista vanhin ja iltatähti Esko nuorin. Eilalla ja Eskolla oli ikäeroa 13 vuotta. Sisaruksista Liisa on myös tunnettu näyttelijä ja isähän oli legendaarinen näyttelijä Eero Roine.
Vierailija kirjoitti:
Pitkän elämän sai elää. RIP
94 vuotta on hyvä saavutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 66 kuten kommentistani näkyy, eli en ole enää nuori. Kansallisteatteriin on kotoani matkaa 600 kilometriä, joten ei ole kiinnostanut lähteä näytöksiin.
Ihana Eila, ihana ääni
Terveiset sinne tuonilmaisiin...