Te jotka olette tyytyväisiä autoonne, mikä auto teillä on? Merkki ja malli?
Kysymys otsikossa.
Arvatenkin Toyotat ja Volvot ovat laadukkaita autoja, koska niitä näkee liikenteessä hyvin paljon.
Kommentit (287)
Yaris GR sport, neljäs Yarikseni, viides Toyotani.
POBEDA Exlustive, sähkökuljetin. Muuten hyvä mutta kaupunki tasku pysäköinnissä hieman hankala sen viisimetrisen agrekaatti vaunun kanssa mutta demaritoverit kyllä auttaa mielellään asiassa ja vihreät tekee tilaa pysäköinti ongelmiin
Terv. Toveri Vlaadimir
Vierailija kirjoitti:
Etkä ole vieläkään päässyt edes kokeilemaan AUTOLLA ajamista?
T. S-kortti
Renault Captur, jo toinen uutena hankiity Capturi. Hintaansa nähden, sisältäämonia ns kalliin auton laitteita.
Ainoastaa miinuksena on ollut varaosien odotus Ranskasta. Ajan siis paljon autoa ja normaalii kulumaa.
20v vanha Toyota. Varmempaa ei ole.
Toyota ei mahdu laadun kanssa samaan lauseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä ole vieläkään päässyt edes kokeilemaan AUTOLLA ajamista?
T. S-kortti
Eikös kyse ollut auton omistamisesta, ei siitä millä on ajanut? Mielenkiintoista kuinka vähällä saa ihmisen ärsyyntymään, kertoo toki sinusta paljon :D PS. Minulle riittää että olen itse tyytyväinen, nimettömänä saat jatkaa purnaamistasi elämästä siellä nurkassa ihan vapaasti XD
Meillä on vain yksi vaihtoehto. Moottorikoko saattaa vaihdella, mutta MB E sarja sedan. Farkku oli silloin kun lapset olivat pienmpiä ja tarvittiin tilaa vaunuille.
Tätä autoa ja mallia en suostu vaihtamaan. Muuten tuntuu siltä, että on joutunut ottamaan taka-askeleita.
Vierailija kirjoitti:
Naurakaa pois, mutta Citroën C4 Picasso. Ainuttakaan Citroënin tyyppivikaa ei ole ollut, ja auto on ollut minulla pian kymmenen vuotta. Nyt vanhemmiten auto on alkanut hörppiä aika tavalla öljyä, vaikkei vuotoja ole, mutta äkkiäkös sitä lisää, kun mukana pitää. Sinnittelee hyvin pakkasessa, ohjaus on jämäkkä ja vakaa. Korkeutta autossa on sen verran, että kovimmillaan tuuli tykkää siihen tarttua, mutta muuten ajomukavuus on erinomainen. Näkyvyys on myös loistava. Iso tuulilasi voi toki tulla vahingon sattuessa myös tosi kalliiksi, joten vakuutusta ehkä siihen suosittelisin.
Olen vähän vanhan liiton kuljettaja sikäli, että haluan ehdottomasti ajaa manuaalilla. Odotan kauhulla päivää, jona ensi kertaa täytyy istua automaattivaihteisen penkkiin. Olkoon se päivä vielä kaukana.
N33
Sinä taidat nyt puhua ukostasi ja et uskalla kokeillakkaan kunnon MIEHEN "kyytiä"!
M69
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Jaguar, olen tyytyväinen 🚖
Suomessa noilla autoilla ei tee mitään. Ehkä kesällä..
Aika moni Jaguar on brittiläiseen tyyliin koristeltu Volvo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurakaa pois, mutta Citroën C4 Picasso. Ainuttakaan Citroënin tyyppivikaa ei ole ollut, ja auto on ollut minulla pian kymmenen vuotta. Nyt vanhemmiten auto on alkanut hörppiä aika tavalla öljyä, vaikkei vuotoja ole, mutta äkkiäkös sitä lisää, kun mukana pitää. Sinnittelee hyvin pakkasessa, ohjaus on jämäkkä ja vakaa. Korkeutta autossa on sen verran, että kovimmillaan tuuli tykkää siihen tarttua, mutta muuten ajomukavuus on erinomainen. Näkyvyys on myös loistava. Iso tuulilasi voi toki tulla vahingon sattuessa myös tosi kalliiksi, joten vakuutusta ehkä siihen suosittelisin.
Olen vähän vanhan liiton kuljettaja sikäli, että haluan ehdottomasti ajaa manuaalilla. Odotan kauhulla päivää, jona ensi kertaa täytyy istua automaattivaihteisen penkkiin. Olkoon se päivä vielä kaukana.
N33
Sinä taidat nyt puhua ukostasi ja et uskalla kokeillakkaan kunnon MIEHEN&nbs
Hei,
kiitos viestistäsi. Korjaan muutaman tekemäsi oletuksen: minulla ei koskaan ole ollut ukkoa sen paremmin kuin akkaakaan. En ole kertaakaan elämässäni käynyt edes treffeillä, enkä aiokaan. Olen ehdoton yksineläjä ja sellaisena kuolen. Kerroin vilpittömän mielipiteeni hyvästä perusautostani.
N33
Suzuki Vitara 1:4 VM 2020. Hyvä ajettavissa ei juurikaan vikoja. Suzukeja ollut mulla jo useita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N33
Sinä taidat nyt puhua uk
Outo viesti, ihan kuin olisit ylpee siitä, että oot niin ruma ettei kukaan huoli sua.
Ohis.
Vierailija kirjoitti:
Kia Prodeed, GT
KIA= köyhän- ihmisen- auto joka yrittää olla proledaari
Meillä on täyssähköiset Mini ja BMW, uusia molemmat. Tykkään ajaa molemmilla, mutta Mini yleensä valikoituu kauppakassiksi näppärän kokonsa ansiosta. BMW:llä selviää kahdella latauksella Suomeen tullessa.
Ehkä kannattaisi laajentaa kysymystä mihin autossa on ollut tyytyväinen.
Itse olen pitänyt Mitsubishissa siitä, että on säilytystilaa kuten mukitelineet neljälle edessä ja tietysti takana erikseen. Eli sekä kahvi että vesipullo kulkee mukana. Sekä Opelissa, Fordissa että Mitsubishissä selkeä kojetaulu ja viiksien toiminnallisuus.
Volvossa ja Ford Mondeossa oli vähäinen rengasmelu.
Mistä en ole pitänyt uudessa autossa ensimmäiset neljän vuoden huollot ovat kalliita.
Keskikoon autoissa parkkeeraaminen on helppoa. Pakkaaminen reissulle tai mökille haastavaa, tila ei riitä, jos on perhettä.
Toytasta olen kuullut paljon hyvää ovat tosin kalliita. Toki kalleista autoista puhuttaessa premium merkit kuten Audi, Volvo ja mersu ovat omaa luokkaansa sekä hinnassa että ajomukavuudessa.
Itse ajan 80% kaupunkiajoa keskisiurella autolla. Meillä myös iso mersun farmari, jolla ajetaan pidemmät matkat.
Toyota Corolla 2006 parempaa ei ole 👏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N33
Sinä taidat nyt puhua uk
Sitä se yksin eläminen ja omissa ajatuksissa sekä mielipiteissä oleminen aiheuttaa. Kannattai edes kerran kokeilla muutakin kuin kansantanhuja ja "isoäitiä"..... viimeistä ei niin kirjaimellisesti....
Audi A5 Sportback 2.0 MHEV. On aina hyvä mieli, kun lähtee ajamaan.