Miksi miehet ovat lopettaneet suojelemisen ja providaamisen?
En ymmärrä. Mitä miehille on tapahtunut? Ei haluta enää pitää naisista huolta.
Kommentit (50)
Koska useimmat naiset eivät tarvitse niitä ja koska useimmista miehistä ei ole suojelemaan (mitä se sitten tarkoittaakin tässä tapauksessa) eikä elättämään.
Arvot. Arvottomuus.
Avioliitto ei. Aviovaimo ei. Perhe ei. Lapset ei. Sitoutuminen ei ei ei.
Kunhan tässä asutaan ja ollaan vähän aikaa.
Naiset pystyvät itse suojelemaan itseään ja providaamaan itse itsensä. Tätä on tasa-arvo.
Vierailija kirjoitti:
Naisista ei kuulemma kuulu eikä tarvitse pitää huolta, edes huolestua ei sovi kun lähtee iltapimeällä lenkille.
Ja uhka siellä lenkillä on mikä? No mies tietysti. Ja suurin uhka naiselle onnimenomaan se oma mies. Siinäpä suojelemista miehiltä kerrassaan :D
Mä thinkkaan silleen että mennit on finishannu sen providaamisen siitä reasonista ettei oo enough rahaa esim.
Mitä tarkoitat suojelemisella? Esimerkiksi väliin menoa, jos huomaan kadulla jonkun kännisen uhkailevan tai läpsivän naista?
Kiitä siitä Suomen lainsäädäntöä. Jos pelkkä läsnäoloni ei suojele kyseistä naista, niin sitten ei voi mitään. En ota mitään riskiä siitä, että yhtäkkiä olenkin itse syytettyjen penkillä ja menetän työpaikkani, tuloni, elämäni ja lasun vuoksi lapseni.
Luonnollisesti tämä ei koske perheenjäseniäni. Jos kyseessä on vaikkapa oma vaimo tai tytär, niin suojelu on rajatonta. Suomenlahdella on tilaa aina yhdelle uudelle jääkiekkokassille ja käsipainoille.
Mitä tarkoitat suojelemisella? Esimerkiksi väliin menoa, jos huomaan kadulla jonkun kännisen uhkailevan tai läpsivän naista?
Kiitä siitä Suomen lainsäädäntöä. Jos pelkkä läsnäoloni ei suojele kyseistä naista, niin sitten ei voi mitään. En ota mitään riskiä siitä, että yhtäkkiä olenkin itse syytettyjen penkillä ja menetän työpaikkani, tuloni, elämäni ja lasun vuoksi lapseni.
Luonnollisesti tämä ei koske perheenjäseniäni. Jos kyseessä on vaikkapa oma vaimo tai tytär, niin suojelu on rajatonta.
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisesti tämä ei koske perheenjäseniäni. Jos kyseessä on vaikkapa oma vaimo tai tytär, niin suojelu on rajatonta. Suomenlahdella on tilaa aina yhdelle uudelle jääkiekkokassille ja käsipainoille.
Riittäisi, ettei miehet olisi väkivaltaisia kanssaihmisiä kohtaan.
Todennäköisin naisen suojelija yllättävässä väkivaltatilanteessa on toinen nainen. Eksynyt tai itsensä satuttanut lapsi etsii turvaa, suojelua ja apua lähes aina naiselta.
Sekin yhteys avioliittoon ja lasten saamiseen katkesi.
Samoin avioliiton ja lasten saamisen yhteys.
Naisille jäi niin paljon luppoaikaa, että useimmat alkoivat työskennellä kodin ulkopuolella.
Sitten ne vielä osti itselleen hieromasauvat.
Miehet harrastaa omaa kivaa myös.
Vai onko naisia ja miehiä edes olemassa? Mitä muita vaihtoehtoja on?