Kaula-aukko ja Linnanjuhlat - iso ei saa näkyä pieni saa
Onko nyt niin, että kaula-aukko on liian avonainen jos on isot rinnat. Mutta jos on pikkuset, voi olla auki?
miksei kukaan myöskään komentoi Seela-Sellan rohkeaa kaula-aukkoa joka oli yhtä avoin kuin muillakin.
Kommentit (236)
Minkä takia kukaan ei hehkuta esim Katariina Räikkösen pukua?
Mun mielestä Katariina ja hänen pukunsa olivat aivan ihanat.
Katariina on aito oma itsensä ihana persoona eikä tyrkytä itseään.
Toisinkuin Erika.
Erikan pitää aina saada kääntää täysi huomio itseensä joka paikassa.
No miehethän ne toki tykkää kun on ne isot tissit melkein paljaana tyrkyllä.
Itse en moista arvosta mutta en ole toisaalta myöskään mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos on pienet niin näkyy vain rintarankaa=sallittu
No tämä juuri. Että avonaisuuden kielto on voimassa jos on runsaat muodot. Oon ite aina joutunut peittelemään G-kuppia ettei nyt vaan anna kenenkään luulla mitään. Väsyttää että pienirintaiset saa kulkea vaikka miten avoimissa eikä kukaan kommentoi mitään.
No kun ei kerran näy mitään, niin mitä sitten pitäisi kommentoida? "Näin tänään naisen, jolla oli avonainen puku, mutta mitään ei näkynyt" vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos on pienet niin näkyy vain rintarankaa=sallittu
No tämä juuri. Että avonaisuuden kielto on voimassa jos on runsaat muodot. Oon ite aina joutunut peittelemään G-kuppia ettei nyt vaan anna kenenkään luulla mitään. Väsyttää että pienirintaiset saa kulkea vaikka miten avoimissa eikä kukaan kommentoi mitään.
Se on vähän eri juttu pienirintaisille
Erikan isot daisarit olivat ihan tyrkyllä ja se oli irvokasta
Miksi se oli irvokasta ja mitä tarkoitat tässä yhteydessä irvokkaalla?
Sinun mielestä on ok mennä noin arvokkaaseen tilaisuuteen tissit lähes kokonaan esillä?
Sinä olet miehenä k
Sinä olet selvästi mies ja ajattelet sillä tavalla.
Asia vain on niin että kyllä Erikan tissit olivat tyrkyllä.
Sitäpaitsi näin lähikuvan niistä että kuva oli zoomattu tisseihin.
Enkä sanonut paljaana sanoin että lähes.
Minä olen pienirintainen enkä edes haluaisi isoja.
On ok palvoa Erikaa mutta itse en vain sitä ymmärrä viisuissakin menestyi surkeasti.
Blind channel ja Käärijä sentään pääsivät top kymppiin.
En vaan ymmärrä miksi p**no pitää tuoda joka ikiseen paikkaan.
Erika menee tyrkkykategoriaan kuten Erna Husko Katariina Juselius Millu Haataja Tinze Kerttu Rissanen Riikka Uusitalo Ina Mikkola ja Vivianna Eksymä.
100% facts.
Vierailija kirjoitti:
Monilla pienirintaisilla oli yhtä alas menevä pääntie kuin Erikalla.
Mutta Erika yritti tehdä itselleen vyötäröä kireällä korsetilla ja niillä laatikoilla lantiolla. Korsetti ja laatikot takapuolessa ovat ihan ok jossain festareilla.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetytti kyllä Seelan puku tuon kaula-aukon kannalta. Muuten oli kyllä hieno. Rohkea koruvalinta myös.
Joo, enpä edes huomannut, että Seelan puku oli auki melkein napaa asti ja esim Erikalla ei lähellekkään, mutta eipä siltä Sellalta näkynyt mitään muuta, kuin ihan vaan ihoa.
Tuo on vähän kaksipiipuinen juttu. Pienirintaiselta ei näy mitään vaikka puku on kuinka avonainen ja runsasrintaiselta näkyy vaikka on ihan tavallinen kaula-aukko. Puvun pitäisi olla aika umpinainen ylhäältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiaisen puvussa oli myös liian alas ulottuva kaula-aukko. Mutta ei ketään tuntunut haittaavan.
Minua kyllä vähän häiritsi tai asu oli muuten illan tyylikkäimpiä, mutta kaula-aukossa olisi ollut korjattavaa. Samoin minua häiritsi Seela Sellankin kaula-aukko. Mitä Erika Vikmaniin tulee, niin minusta asu oli kokonaisuudessaan liian por no näin arvokkaaseen juhlaan. Kuvittelepa että jos Vikmanilla ois ollut päällä vaikka Marinin puku. Ois ollut ihan eri tyylikäs. Vikman on kaunis nainen, mutta pilaa joka tilaisuudessa sen kauneuden liian por nolla pukeutumisella.
Minuakin häiritsi Vartiaisen ja Seela Sellan asu ja liian alas ulottuva kaula-aukko. Erikalla ei ollut tyyliä ollenkaan.
Niin AA-kupin kanssa voi olla vaikka napaan asti avoin puku ja se on chic. Mutta F-kupilla ei saisi näkyä mitään. Ja kuitenkin esim poolot näyttää hirveiltä isojen rintojen kanssa, mieluummin V-pääntie niin keventyy yläosa.
Jotenkin tekopyhää, että toisilla voi olla avoin ja toisilla ei yhtään. Erikan puvusta en tykännyt muutoin, oli kokonaisuutena kuin jostain lännen saluunasta 1800-l.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia kukaan ei hehkuta esim Katariina Räikkösen pukua?
Mun mielestä Katariina ja hänen pukunsa olivat aivan ihanat.
Katariina on aito oma itsensä ihana persoona eikä tyrkytä itseään.
Toisinkuin Erika.
Erikan pitää aina saada kääntää täysi huomio itseensä joka paikassa.
No miehethän ne toki tykkää kun on ne isot tissit melkein paljaana tyrkyllä.
Itse en moista arvosta mutta en ole toisaalta myöskään mies.
Mitä se haittaa vaikka Erika sitä huomio saa, tuskin se muilta on pois.
Ja onhan nuo Erikan puvut kuitenkin vielä ihan toista, kun jossain suuressa maailmassa jossa naiset hyppelee täysin läpinäkyvissä puvuissa(ilman alusvaatteita) tai sitten on unohtunut vaatteet kokonaan pukematta.
Itsenäisyyspäivän vastaanotto linnassa ei mene saman etiketin mukaan kuin esim Emma gaala. Se ei ole henkilökohtaisten julistusten puvun tai muun avulla sopiva paikka. Tyrkkymekot kuuluvat muihin bileisiin. Meno ei silti tarvitse olla jäykkää kuten presidenttipari tyylikkäästi osoitti. Juhla kunnioittaa Suomen itsenäisyyttä joten toivoisi kaikilta osallistujilta edes hieman perehtymistä juhlan etikettiin.
Ilmiö joka on yleinen ns julkkismaailmassa ollut jo meilläkin pitkään. Sitä mukaa kun naisten tasa-arvo etenee yhteiskunnassa niin vaatteet vähenee erilaisissa julkisissa juhlissa. Puolialastomina taiteillaan huikeissa koroissa kameroiden eteen. Tämä hämmentää vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Itsenäisyyspäivän vastaanotto linnassa ei mene saman etiketin mukaan kuin esim Emma gaala. Se ei ole henkilökohtaisten julistusten puvun tai muun avulla sopiva paikka. Tyrkkymekot kuuluvat muihin bileisiin. Meno ei silti tarvitse olla jäykkää kuten presidenttipari tyylikkäästi osoitti. Juhla kunnioittaa Suomen itsenäisyyttä joten toivoisi kaikilta osallistujilta edes hieman perehtymistä juhlan etikettiin.
Ilmiö joka on yleinen ns julkkismaailmassa ollut jo meilläkin pitkään. Sitä mukaa kun naisten tasa-arvo etenee yhteiskunnassa niin vaatteet vähenee erilaisissa julkisissa juhlissa. Puolialastomina taiteillaan huikeissa koroissa kameroiden eteen. Tämä hämmentää vieläkin.
No tämä keskustelu ei koskenut tätä vaan sitä miksi isorintaiset ei saa käyttää avoimia vaatteita ilman kritiikkiä mutta pienirintaiset saa.
Olen isorintainen ja kyllästynyt peittelemään rintojani. Ei ne vaan pysy piilossa. Ja poolopaidat vaan korostaa niitä. Vaadin vapautta isoille! Siskot pysykää lujina!
Vierailija kirjoitti:
Olen isorintainen ja kyllästynyt peittelemään rintojani. Ei ne vaan pysy piilossa. Ja poolopaidat vaan korostaa niitä. Vaadin vapautta isoille! Siskot pysykää lujina!
Tää on ihana ketju. Juuri näin! Ollaan rennosti isorintaisia. Ei haittaa, jos joku haluaa tai halveksuu. Pysytään rohkeasti rintamana.
Tämä on rasismia suuririntaisia kohtaan.
Mä sanoisin niin päin että tämä on rasismia pienirintaisia kohtaan.
Sanna Marinin olemattomat rinnat saavat näkyä.
Pienirintaiset itse haukkuvat isompia rintoja. En ole kirjoittanut pienirintaisten seksikkyydestä mitään.
Ja Vikmanin rinnat eivät olleet paljaana. Onko hienoa laukoa asioita perusteettomasti? Ja mikä oli tässä irvokasta?
Kysymyksiin tuntuu olevan vaikea vastata perustellen, kun näppäimistö sauhuaa tunnekuohun vallassa.