Kaula-aukko ja Linnanjuhlat - iso ei saa näkyä pieni saa
Onko nyt niin, että kaula-aukko on liian avonainen jos on isot rinnat. Mutta jos on pikkuset, voi olla auki?
miksei kukaan myöskään komentoi Seela-Sellan rohkeaa kaula-aukkoa joka oli yhtä avoin kuin muillakin.
Kommentit (214)
Vikmanillahan näkyy myös NAPA joka on aivan täysi rimanalitus, ellei kyseessä ole intialainen perinteinen puku sari.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kans isorintaisena huomannut saman; pienemmät rinnat näyttää muka jotenki hienostuneemmalta ja silloin saa kyllä pitää vaikka millaisia koruja ja kaula-aukkoja. Kehorauha ei koske isoja rintoja- niitä ei saa näkyä vähääkään. Pitäisi suunnilleen pukeutua telttoihin ja kaapuihin, ettei kukaan vaan vahingossa näe vähääkään ja häiriinny. Pitäisi peittää itsensä kuin muslimi, että suomalaisten mielestä saisi torilla kulkea. Isoja rintoja saa näköjään myös esim. Baarissa kommentoida vapaasti- multakin on tultu suoraan kyselemään onko silarit vai luomut ( on luomut, mutta ei mun sitä pitäis joutua selittelemään kellekään tuntemattomalle) jos ostan tavallisen paidan, mut leimataan heti tyrkyksi. Mitä jos vaan annettais kaikkien kokojen olla rauhassa?
Totta kai, mutta voit myös itse huomioida tilat ja seurat, joissa liikut. Jos olet tavisten keskuudessa niin voit pukea tissejäsi alaspäin. En minäkään laittaudu täyteen tällinkiin jos menen urheilemaan, sillä sellainen ympäristö ei ole tyrkyttäytymistä varten. Ja käytän myös todell vähän meikkiä ja pukeudun peittävästi, sillä olen yleisesti suhteellisen vetävä, enkä halua korostaa asiaa sen enempää. Aika perus ottaa toiset huomioon ja joko pukeutua ylös- tai alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kans isorintaisena huomannut saman; pienemmät rinnat näyttää muka jotenki hienostuneemmalta ja silloin saa kyllä pitää vaikka millaisia koruja ja kaula-aukkoja. Kehorauha ei koske isoja rintoja- niitä ei saa näkyä vähääkään. Pitäisi suunnilleen pukeutua telttoihin ja kaapuihin, ettei kukaan vaan vahingossa näe vähääkään ja häiriinny. Pitäisi peittää itsensä kuin muslimi, että suomalaisten mielestä saisi torilla kulkea. Isoja rintoja saa näköjään myös esim. Baarissa kommentoida vapaasti- multakin on tultu suoraan kyselemään onko silarit vai luomut ( on luomut, mutta ei mun sitä pitäis joutua selittelemään kellekään tuntemattomalle) jos ostan tavallisen paidan, mut leimataan heti tyrkyksi. Mitä jos vaan annettais kaikkien kokojen olla rauhassa?
Hieno kommentti. Pitäisi saada julkisesti jonnekin tämä: Kehorauha ei koske isoja rintoja.
Se on juuri näin. Emme voi isoille rinnoillemme mitään. Miksi pitää peitellä itseään, kun pienintaiset on elegantteja vaikka missä asuissa. Minä näytän lähes poikkeuksetta hyvin seksuaaliselta koska kehon muoto on vaan sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vikmanillahan näkyy myös NAPA joka on aivan täysi rimanalitus, ellei kyseessä ole intialainen perinteinen puku sari.
Ja riippui ne silkkarit
Vierailija kirjoitti:
Sannulilla saa myös näkyä lattana rintakehä.
Flat like a pancake.
Vierailija kirjoitti:
Tottahan se on. Malleilla saavat näkyä jopa nännit, eikä sitä pidetä välttämättä ihmeellisenä. Sen sijaan jos joutuu käyttämään liivejä kannattelemaan utareita, vaikka ei edes imetä, alkaa olla sillä pervolla ja irstaalla puolella.
Tuota ei muuten edes tiedetä, miksi evoluutio on tuottanut ihmiselle tällaiset utareet. Normaalisti eläimillä, edes lehmillä, ei ole suuret utareet paitsi jos imettävät. Miksi ihmisellä voi olla pään kokoiset utareet? Kyseessä on selvästi joku perversiosta juurensa juontava mutaatio, joka ei ole erityisen viehättävä, vaan ennemminkin ällö. Eihän niistä tule kenellekään mikään muu mieleen, kuin lutkutus ja lipitys.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se myös niin että jos miehellä on tosi iso mela, joutuu pitämään löysempiä housuja kuin joku jolla käärme pysyy piilossa. Olisi tosi epäasiallista mennä juhliin niin että pullotus näkyy koko ajan. Ihan sama homma tissien kanssa.
Ps. Kukaan ei niistä suonikkaista rasvapalloista ole kateellinen, en haluaisi sellaisia itselleni vaikka maksettaisiin. Rumat, painavat, ja tekevät vanhemman ja lihavamman näköiseksi.
Jopa antiikin roomassa halveksuttiin metrimeloja, sillä sitä pidettiin barbaarisuuden merkkinä. Kyllähän se jotakin viestii siitä, mihin on aikaa ja energiaa käytetty.
Afrikassa tiedetään, että jos hyppelehtii eli stimuloi koko ajan jalkalihaksiaan, keho mukautuu tähän ja kasvaa pidemmäks. Mitäpä luulet, mihin isomelaiset miehet tai -hinkkiset naiset ovat aikaansa käyttäneet? :)
En tiedä, mun rinnoista on kumppanit pitäneet. Ihan nuoresta asti. En ole koskaan kokenut että kukaan olisi kokenut ne vastenmielisinä, siis aivan päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Jos on pienet rinnat niin eihän ne silloin näy, kuten joku toinen sanoin, näkyy vain rintaranka/rintakehä. Jos on isot, ylhäältä alkavat tissit, näkyy avoimessa asussa tissit. Ei tässä ole mitään outoa = tissejä ei tarvitse julkisella paikalla pistää esille. Rintaranka ei ole tissiä.
Ylhäältä alkavat tissit, mitkä ne on?
Olin isorintaisena positiivisesti yllättynyt tästä trendistä. Ne näyttää jolla on mitä näyttää. Muut kateellisena katselkoot.
Mua ei kiinnosta kenenkään rinnat mutta olenkin hetero.
Vierailija kirjoitti:
En koe että pitäisi erityisen telttaan pukeutua, kunhan jättää rinnat korostamatta ellei niille huomiota halua. Olen hoikka ja isorintainen, mallia tiimalasi, ja saan kyllä helposti huomiota jos sitä pukeutumisella haen. Yleensä en halua hakea, joten en itke miten joku erilaisella kropalla voi pukeutua vaikka ohueen naruun ilman että tulee kaikkea huomiota ja katseita ja kysymyksiä. Ei isot rinnat välttämättä herätä huomiota.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mun rinnoista on kumppanit pitäneet. Ihan nuoresta asti. En ole koskaan kokenut että kukaan olisi kokenut ne vastenmielisinä, siis aivan päinvastoin.
Tätäkö kysyttiin?
Vierailija kirjoitti:
Olin isorintaisena positiivisesti yllättynyt tästä trendistä. Ne näyttää jolla on mitä näyttää. Muut kateellisena katselkoot.
Kuvitteletko todella, että kaikki naiset haluaisivat isot rinnat?
Tämän asian kaksinaismoralistinen logiikka on juuri se että jos ei ole mitään, mitä näyttää, kaula-aukko saa olla miten avonainen tahansa, mutta auta armias, jos sitä tissiä on, sitten pitää pukeutua mieluiten burkaan.
Vierailija kirjoitti:
jos on pienet niin näkyy vain rintarankaa=sallittu
Rintaranka on rintakehän kohdalla oleva selkärangan osa. Eli, jos on selästä avoin pukine niin saattaa näkyä rintärankaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätäkö kysyttiin?
Täällä oli useampi kommentti siihen miten vastenmieliset ja läskit isot rinnat on. No vastasin että ei ole minulle vaan koskaan kukaan mies sanonut niin. Olen aina ollut hoikka ja todella suuret rinnat. Vaikea löytää edes vaatteita sopivia.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se myös niin että jos miehellä on tosi iso mela, joutuu pitämään löysempiä housuja kuin joku jolla käärme pysyy piilossa. Olisi tosi epäasiallista mennä juhliin niin että pullotus näkyy koko ajan. Ihan sama homma tissien kanssa.
Ps. Kukaan ei niistä suonikkaista rasvapalloista ole kateellinen, en haluaisi sellaisia itselleni vaikka maksettaisiin. Rumat, painavat, ja tekevät vanhemman ja lihavamman näköiseksi.
Okei, eli ihmiset joutuvat piilottelemaan itseään ettei kellään vain tulisi mieleen mitään sopimatonta ajatusta? Väsyttävää tuollaiset teeskentelijöiden juhlat, joissa pitää yrittää olla jotain muuta kuin on, ja pitää omia luonnollisia ominaisuuksia aisoissa ja jäykistellä ja vielä maksaa itsensä kipeäksi erinäisistä peittopuvuista ja asusteista. Jotenkin todella ällöttävää touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos on pienet niin näkyy vain rintarankaa=sallittu
Rintaranka on rintakehän kohdalla oleva selkärangan osa. Eli, jos on selästä avoin pukine niin saattaa näkyä rintärankaa.
Siis, rintarankaa.