Eksä ei suostu ottamaan lasta luokseen koska ei ole isäviikko
Mulla on ensi viikolla leikkaus ja ollaan heti kun sain tietää sen ajan sovittu eksän kanssa että lapsi tulee pariksi yöksi hänen luokseen että voin toipua rauhassa. Nyt hän kuitenkin tuodessaan sanoi että tämä järjestely ei nyt sovikaan. Ei siinä kyllä mä pärjään lapsen kanssa mutta pitää vaan nyt tehdä pakkaseen paljon ruokaa. Ärsyttää kun ei tuon verran oma lapsi kiinnosta.
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on päiväkirurginen leikkaus niin yleensä on edellytys että kotona on joku aikuinen eka yön varalta.Ainakin minä kun olen ollut kahdessa operaatiossa niin tämä luki jo kutsukirjesssä ja sairaalassa vielä varmistettiin että onhan kotona joku toinen aikuinen eka yön.Leikkuksenhan jälkeen voi tulla jotain komplikaatioita.En tiedä onko tästäkin vaatimuksesta jo luovuttu.
On se edelleenkin niin, että pitäisi olla joku aikuinen paikalla, mutta käytännössähän sitä ei kukaan valvo onko vai ei.
No ei valvo ei. Siksi koko päiväkirurgiasta pitäisi luopua.
-ohis-
Ei tarvitse. Jos joku nyt päättää mennä kotiin, vaikka siellä ei ketään olekaan, niin itsehän sen riskin päättää ottaa että jotain yllättävää sattuukin. Osastolle saa kyllä jäädä yöksi, jos kertoo ettei ole ketään jonka voisi pyytää seuraksi kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran pärjäät lapsen kanssa niin mikä ongelma?
Aina on mahdollista että en pääsekään heti kotiin. Lapsen kannalta olisi parasta että voisi olla isällään koko ajan niin hänen eikä minun tarvitse tätä asiaa stressata. Ja pelkään myös mahdollisia kipuja tai komplikaatioita. En halua että mun lapsi joutuu sellaista katsomaan vierestä. Jos kaikki menee hyvin, niin pärjään kyllä ja siihen haluan uskoa. Mutta leikkaus on leikkaus.
Jos sut nukutetaan, niin et pääse heti kotiin, jos kotona ei ole täysi-ikäistä seuralaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä kohtaa et nyt ymmärrä? Ap ei olettanut yhtään mitään, vaan oli sopinut asiasta lapsen isän kanssa heti kun leikkausaika oli tiedossa!
Ja isä oli ilmoittanut heti kun tiesikin olevansa estynyt, jotta ap voi tehdä muita järjestelyjä oman lapsivuoronsa hoitamiseksi.V itun jankkaaja! Yritä jo tajuta, että kun tällaisesta asiasta on sovittu, niin silloin ei sitä muuteta minkään helvetin työasian takia! Normaali ihminen kyllä tajuaa tämän, mutta sinä näköjään et vaikka rautalangasta väännetään!
Eihän tässä ollut mitenkään tiedossa miksi joutui muuttamaan suunnitelmaa, työasia on vain palstan spekulointia. Normaali ihminen ymmärtää että elämässä voi tulla yllätyksiä.
Tarina on huono provo, jonka tarkoitus on saada vihaamaan ap:n ex:ää
Sairaalasta saa aina lähteä, omalla vastuulla. Ainoastaan jos on pakkohoidossa et voi poistua. Eli ei tarvitse saattajia ja vahteja.
Sairaalasta saa aina lähteä, omalla vastuulla. Ainoastaan jos on pakkohoidossa et voi poistua. Eli ei tarvitse saattajia ja vahteja.
Oho, sen kyllä ymmärrän jos sinun kanssasi ei pysty sopimaan yhtään mitään.