Älkää valehdelko deitti ilmoituksessa!
Se on ainakin itselleni välitön turn off. Älä sano olevasi 190cm jos olet 183cm, äläkä sano olevasi urheilullinen jos et oikeasti ole!
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä naisetkaan ole rehellisiä. Kaikin keinoin yritetään saada kuvissa omaa lihavuutta piiloon. Ihan kuin se ei paljastuisi heti treffeillä?
Rehellisellä kokovartalokuvalla ei vättämättä pääse edes treffeille ainakaan sellaisten miesten kanssa jotka kiinnostaisi itseä.
Haluatko siis treffeille miesten kanssa, jotka eivät oletuksesi mukaan haluasi sinun kanssasi treffeille, vaikka yritit ati yrittäsit olla rehellinen ja avoimesti oma itsesi?
Itse lyhytkasvuisena miehenä en halua valehdella pituuttani koska tiedostan, että jäisin siitä heti tai ainkin todennäköisesti hyvin pian valehtelustani/ liioittelustani kiinni.
Millä selittäsin valehteluni? - Silläkö, että en naine arvostai yritteliäsiyyttäni ja haluani olla edes yrittää olla pidempi ku
Netissä on niin helppo ohittaa ilmoitus pelkän kuvan perustella, mutta kun pääsee treffeille niin pystyn yrittämään itse tehdä vaikutuksen siihen mieheen joka pyyhkäisisi minut muuten ohi. n32
Ja miksi haluat tehdä vaikutuksen sellaiseen mieheen, joka ei ole kiinnostunut sinusta sellaisena kuin olet? Tästä tulee mieleen oma kaveri, joka valehteli ikänsä aina useamman vuoden nuoremmaksi mitä oli. En koskaan tajunnut mitä hänen päässään pyöri. Itse ajattelen taas päinvastoin, että jos mies ei hyväksy ikääni niin sitten en minäkään halua häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon 160 cm mies vähän päälle 180 cm. Kumpikaan ei kyllä tiennyt tätä millään lailla ennen tapaamista, jotenkin tuntuu absurdilta keskustelunaiheelta. Tai että pituus olisi se asia, jonka ensimmäisenä haluaa itsestään kertoa ja siihen tuhlata profiilinsa tilaa.
Mitä jos treffeille olisi tullut mies, joka on 140 cm?
Sitten olisi? Toki 140 cm on siinä määrin äärimmäinen pituus miehelle, että normaaleista kuvista sen jo olisin huomannut ja myönnän, että olisi varmaan ollut liikaa. Mutta jos mieheni olisi ollut esim 20 cm lyhyempi, niin yhtä onnellisesti oltaisiin nyt yhdessä. Huumorintaju ja henkinen synkka ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä naisetkaan ole rehellisiä. Kaikin keinoin yritetään saada kuvissa omaa lihavuutta piiloon. Ihan kuin se ei paljastuisi heti treffeillä?
Rehellisellä kokovartalokuvalla ei vättämättä pääse edes treffeille ainakaan sellaisten miesten kanssa jotka kiinnostaisi itseä.
Ja hyväkroppainen nainen ei voi laittaa kokovartalokuvaa ollenkaan, tai saa yhteydenottoja pelkiltä seksinvonkaajilta.
Seksinvonkaajat vonkaavat kaikkia, myös ylipainoisia. Olen ylipainoinen, mutta kasvoilta ok näköinen. Deittiprofiileissa on aina kokovartalokuvia, ja tekstissä kerron olevani xl-kokoinen. Saan kyllä todella paljon matcheja, mutta kaikki haluavat vain sxseuraa.
Sanoisin omasta kokemuksesta, että miehet etsivät vain normaalipainoisia tai hoikkia naisia parisuhteeseen. Jotkut aniharvat kelpuuttavat lievästi ylipainoisen, jolla on BMI alle 30.
Mitä ap:n tilanteeseen tulee, kyllä pyörätuolissa oleminen on niin iso asia, että se tulee kertoa jo alkuvaiheessa, ja mieluummin tulla jo valokuvissa esiin.
Kun muutama vuosi sitten jaksoin vielä käydä treffeillä, niin useimmat naiset olivat kaunistelleet tietojaan profiileissaan. Että tekee sitä kummatkin sukupuolet. Nyt se paska riitti mulle, enkä enää treffaile. Jos pari kertaa viikossa vetää käteen, niin saa ajatukset pysymään muissa asioissa ilman kissaongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on opettanut että rehellisyydellä ei pääse naisten kanssa pitkälle. On pitänyt esittää että haluan vakaavaa suhdetta vaikka kuitenkin poistun aamulla. On pitänyt esittää että toisen miehen lapset ei ole ongelma, vaikka en voi sietää edes ajatusta. Samoin olen joutunut monesti esittämään että pidän koirista.
Olisihan se hienoa löytää nainen jolle voisi olla rehelinen muttei se oikeassa elämässä koskaan mene niin.
Käärme.
Vierailija kirjoitti:
urheilullisuus on abstrakti käsite, joten kukaan ei voi sanoa toisen ulkomuodosta ettei tämä ole urheilullinen
Minäkin olen urheilullinen ja katson sujuvasti eri urheilulajeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen valehtelemalla saanut pilluakin.
Mutta enimmäkseen kullia?
Kyllä, kädellä joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on opettanut että rehellisyydellä ei pääse naisten kanssa pitkälle. On pitänyt esittää että haluan vakaavaa suhdetta vaikka kuitenkin poistun aamulla. On pitänyt esittää että toisen miehen lapset ei ole ongelma, vaikka en voi sietää edes ajatusta. Samoin olen joutunut monesti esittämään että pidän koirista.
Olisihan se hienoa löytää nainen jolle voisi olla rehelinen muttei se oikeassa elämässä koskaan mene niin.
Huh huh! No eikö olisi parempi olla sinkkuna kun suhteessa, joka perustuu pelkälle valheelle? Eihän tuo ole mikään oikea suhde tuommoinen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh! No eikö olisi parempi olla sinkkuna kun suhteessa, joka perustuu pelkälle valheelle? Eihän tuo ole mikään oikea suhde tuommoinen...
Pelkälle valheelle? Ei maailma ole noin mustavalkoinen. En minä sellaisen naisen kanssa olisi jossa en näe mitään hyvää. Ei sitä itselle täydellisen sopivaa aina vaan löydä joten on tehtävä komromisseja.
Vierailija kirjoitti
Mitä jos treffeille olisi tullut mies, joka on 140 cm?
Olisin ottanut kainalooni ja vienyt kotiin ...orjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkälle valheelle? Ei maailma ole noin mustavalkoinen. En minä sellaisen naisen kanssa olisi jossa en näe mitään hyvää. Ei sitä itselle täydellisen sopivaa aina vaan löydä joten on tehtävä komromisseja.
Jos kerran esittää pitävänsä jostain, mitä ei oikeasti voi sietää, niin onhan se todella suuri valhe. En oikeasti ymmärrä, miksi kukaan haluaisi elää sellaisessa suhteessa, jossa joutuu jatkuvasti peittelemään oikeita tunteitaan ja toisen arvomaailma ei vastaa omaa. Jos on valmis hyväksymään ihan kenet tahansa vain siksi, että ei halua olla yksin, niin silloin ei ole kyse mistään terveestä suhteesta. Se ei ole kompromissi, vaan läheisyysriippuvuutta tarvetta olla yhteydessä toiseen hinnalla millä hyvänsä, vaikka se tarkoittaisi omien rajojen ja tarpeiden sivuuttamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle on p*llun saanti tärkeintä. Kaikki keinot ovat sallittuja sen saamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle on p*llun saanti tärkeintä. Kaikki keinot ovat sallittuja sen saamiseksi.
Sitä ainoaa asiaa mitä haluaa ei saa sanoa niin sama se on sitten valehdella muustakin. Tuntuu vähän tyhmältä valehdella mutta sitä naiset haluaa. Ei niille voi sanoa että haluaa pildeä.
Vierailija kirjoitti:
Tätähän tää on 🙄
Parasta seksiä mulla on ollut alle 180 cm miehen kanssa. Huonointa pitkän, yli 185 cm miehen kanssa. Elämänkokemuksen myötä olen huomannut, että moni yli 180 cm mies on aika ylimielinen. Ihan kuin se pelkkä pituus riittäisi siihen, että olet taivaan lahja jokaiselle naiselle.
Mutta enimmäkseen kullia?