Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää valehdelko deitti ilmoituksessa!

Vierailija
07.12.2025 |

Se on ainakin itselleni välitön turn off. Älä sano olevasi 190cm jos olet 183cm, äläkä sano olevasi urheilullinen jos et oikeasti ole! 

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen valehtelemalla saanut pilluakin.

Siis olen kuullut ainakin 50 kertaa "en olisi antanut sullle seksiä jos olisin tiennyt sun iän".

Täytyy myöntää, että tuo on tullut aina hieman pettyneeseen tai jopa vihaiseen sävyyn, mutta so what!

Vierailija
22/76 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

urheilullisuus on abstrakti käsite, joten kukaan ei voi sanoa toisen ulkomuodosta ettei tämä ole urheilullinen 

Nää on näitä "cv" ilmaisuja, täynnä monimutkaisia termejä, jotka eivät käytännössä tarkoita yhtään mitään, niitä on helppo viljellä, eikä voi väittää valehtelijaksi.

Jep. "Katseen kestävä", "komeaksikin kehuttu", "miehekäs", "raamikas" jne... Nämä voivat tarkoittaa ihan mitä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pituutta voi vähän pyöristää. Itsellä lukee pituutena 180 vaikka olen 177. Tuo 180 vaan tuntuu olevan monelle se minimi niin siks.

Miten meinaat selvitä treffeillä pituuden paljastumatta? Menet kahvilaan puoli tuntia aikaisemmin ja istut koko ajan? Meinaatko vain istua nököttää paikallasi koko parisuhteen ajan?

Oikealla mitalla ei välttämättä edes pääse treffeille.

Vierailija
24/76 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on opettanut että rehellisyydellä ei pääse naisten kanssa pitkälle. On pitänyt esittää että haluan vakaavaa suhdetta vaikka kuitenkin poistun aamulla. On pitänyt esittää että toisen miehen lapset ei ole ongelma, vaikka en voi sietää edes ajatusta. Samoin olen joutunut monesti esittämään että pidän koirista. 

Olisihan se hienoa löytää nainen jolle voisi olla rehelinen muttei se oikeassa elämässä koskaan mene niin.

Vierailija
25/76 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

urheilullisuus on abstrakti käsite, joten kukaan ei voi sanoa toisen ulkomuodosta ettei tämä ole urheilullinen 

Nää on näitä "cv" ilmaisuja, täynnä monimutkaisia termejä, jotka eivät käytännössä tarkoita yhtään mitään, niitä on helppo viljellä, eikä voi väittää valehtelijaksi.

Jep. "Katseen kestävä", "komeaksikin kehuttu", "miehekäs", "raamikas" jne... Nämä voivat tarkoittaa ihan mitä vaan.

Katseen kestävä? Eli ei ihan sysiruma mutta sinnepäin. 

Komeaksikin kehuttu? Äiti sanonut joskus komeaksi pojaksi. 

Miehekäs? 1800-luvulla elävä sovinistijuntti. 

Raamikas? Lyllertävä läskimooses, joka ei ole nähnyt kuntosalia eikä lenkkipolkua kymmeneen vuoteen. 

Vierailija
26/76 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis olen kuullut ainakin 50 kertaa "en olisi antanut sullle seksiä jos olisin tiennyt sun iän".

Täytyy myöntää, että tuo on tullut aina hieman pettyneeseen tai jopa vihaiseen sävyyn, mutta so what!

Jotenkin outoa, että petos on rikos kun se kohdistuu esim. mieheltä rahan huijaamiseen, mutta seksin huijaaminen naiselta onkin jotenkin ihan ok. Suomi on naisvihamielinen maa.

Vierailija
27/76 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on opettanut että rehellisyydellä ei pääse naisten kanssa pitkälle. On pitänyt esittää että haluan vakaavaa suhdetta vaikka kuitenkin poistun aamulla. On pitänyt esittää että toisen miehen lapset ei ole ongelma, vaikka en voi sietää edes ajatusta. Samoin olen joutunut monesti esittämään että pidän koirista. 

Olisihan se hienoa löytää nainen jolle voisi olla rehelinen muttei se oikeassa elämässä koskaan mene niin.

Eli käytännössä olet joku rotta, jota naiset kunnioittavat vaan kun esität jotakin aivan muuta, kuin mitä oikeasti olet? Ja silti rottana olet nyhtämässä heidän pillujaan? Huh huh, kaikkea se maa päällään kantaakin.

Vierailija
28/76 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voisi rehellisesti laittaa ilmoitukseen että heillä elämänhallinan ongelmia/mt-ongelmia ja että ovat ulosotossa.

Moni hyvälle vaikuttava nainen on siksi jäänyt. Kun edes treffeillä asiasta mainitsisivat niin säästyisi kaikkien aikaa.

Vierailija
29/76 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pituutta voi vähän pyöristää. Itsellä lukee pituutena 180 vaikka olen 177. Tuo 180 vaan tuntuu olevan monelle se minimi niin siks.

Miten meinaat selvitä treffeillä pituuden paljastumatta? Menet kahvilaan puoli tuntia aikaisemmin ja istut koko ajan? Meinaatko vain istua nököttää paikallasi koko parisuhteen ajan?

Oikealla mitalla ei välttämättä edes pääse treffeille.

Sehän tarkoittaa sitten sitä, että sinun paikkasi ei ole treffeillä, vaan esim. only fansissä.

Vierailija
30/76 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää varsinkaan valehdelko faktoista, jotka eivät juurikaan muutu. Jos olet syntynyt vuonna 1985, älä valehtele olevasi 26 tai, jos olet parisuhteessa älä väitä olevasi sinkku.

Vierailija
31/76 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset voisi rehellisesti laittaa ilmoitukseen että heillä elämänhallinan ongelmia/mt-ongelmia ja että ovat ulosotossa.

Moni hyvälle vaikuttava nainen on siksi jäänyt. Kun edes treffeillä asiasta mainitsisivat niin säästyisi kaikkien aikaa.

Totta, ja miehet verotietonsa. Se on ihan hyvä alku, että ammatti näkyy. Itse en tapaile duunareita enää ollenkaan, en jaksa niitä orjien juttuja ja traumoja. Yrittävät tehdä naisistakin orjia xD

Vierailija
32/76 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä voisi lukea myös rikoshistoria. Lasten kanssa ei pääse työskentelemään jos on sellaista, ihan reilua olisi suojella naisiakin rikollisilta, varsinkin jos on lähisuhdeväkivaltataustaa. Tätä tietoa nainen ei saa edes hakemalla, mikä on aika harmi sinänsä. Pitää vaan itse kaivella ja selvittää

Noh, nykypäivänä oikeastaan aika hyvin tunnistaa moraalittoman miehen jo tekstistä: "ateisti".

Vierailija
33/76 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä voisi lukea myös rikoshistoria. Lasten kanssa ei pääse työskentelemään jos on sellaista, ihan reilua olisi suojella naisiakin rikollisilta, varsinkin jos on lähisuhdeväkivaltataustaa. Tätä tietoa nainen ei saa edes hakemalla, mikä on aika harmi sinänsä. Pitää vaan itse kaivella ja selvittää

Noh, nykypäivänä oikeastaan aika hyvin tunnistaa moraalittoman miehen jo tekstistä: "ateisti".

Ja suosittelijaksi vaikka joku eksä. Jos ei ole antaa eksän numeroa niin sitten on varmaan sössinyt jotain eikä ansaitse uutta mahdollisuutta.

Vierailija
34/76 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin outoa, että petos on rikos kun se kohdistuu esim. mieheltä rahan huijaamiseen, mutta seksin huijaaminen naiselta onkin jotenkin ihan ok. Suomi on naisvihamielinen maa.

Kyllä mieskin jää nuolemaan näppejään jos antaa omasta tahdostaan naiselle rahaa eikä saa sitten mitään itse vaikka niin olisi sovittu. Mies ei varasta naiselta seksiä vaan sellaiselle toiminnalle on ihan rikosnimikekkin. Jos nainen antaa itseään joskin väärillä oletuksilla niin omapahan on häpeänsä.

Vierailija
35/76 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut rehellinen.  Kerron olevani asumuserossa, niin olenkin.  Mutta tosiasiassa asutaan vaan eri osoitteissa muista kun ero syistä.  Eli virallisesti osa-aika sinkku, mutta sitä nyt ei voi kertoa.  Ei ole valehtelua jos vaan on hiljaa.

Vierailija
36/76 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. kyllä tiedostan, että itse pituusrajoittesena eli lyhyenä (alle 166cm) mieheänä tiedostam että ei minun kannata valehdella pituuttani deitti-ilmoituksessa tosieksi, koska niin ampuisin vain itseäni jalkaan. Pituuttaan kun on luullakseni vaikea salata- Ja toiseksi en edes haluaisi kumppanikseni naista, jolle miehen pituus on niin merkittävä asia, että hän mieluummin haluaa kumppanikseen miehen, joka on valehdellut pituutensa kuin minut, joka kerron sen avoimesti. 

Mutta sen sijaan tuo vaikeampaa kun pitäsi miettiä sopivia adjektiibveja kuvatakseen itseään sortumatta kliseisiin tai, jotta ei tahattomasti tulsi antaneeksi itsestäään väärää mielikuvaa. 

Tuli tuosta urheilulliseksi itseään kuvaamisesta mieleeni taannoinen Ensitreffiit alttarilla kausi, jossa mies, saapui ensimmäistä kertaa vastavihityn puolisonsa kotiin käsityksessä, että päivän vaihtuessa illaksi ja sittemmin yöksi hän olisi puolisonsa luona yötä. 

Luulen, että hänen puolisonsa oli mielessään jo ajatellut tai ainakin hänen mielessään oli käynyt, että he tulsivat nukkumaan vierekkäin tuona tulevana yönä. Sama tunne oli varmasti monella katsojallakin. Siksi olikin ainakin itselleni yllättävää, että katsojana en voinut välttyä mielikuvatta, että tämä vasta vihitty mies olisi halunnut viettää yönsä, kenties nukkua (, ehkä jo jotain muutakin) mieluummin pyöränsä kanssa ja vierellä kuin vastavihityn puolisonsa rinnalla nukkuen (, ehkä yhdessä tehden jotain muutakin)

Voi kuvitella,että heistä molemmat ovat saattaneet ohjelmaan hakiessaan kertoa, että ovat liikunnallsia, elleivät jopa urheilullsiia, joille liikkuminen säännöllsiesti ja ns. terveet elämäntavat, mukaan lukien ravinto ja ruokailutittumukset ovat tärkeitä. En usko, että kumpikaan olsi näin sanoessan valehdellut ja ollut jotain täysin muuta,

Silti luulen, että nainen ei odottanut saavansa edellä kuvattua "urheilullissen miehen" kaltaista miestä kumppanikseen, vaikka saattoi itseääni pitää yhtä lailla ainakin liikunnallisena / säännöllsiesti liikuvana ja urheilevana ja suosivansa (ns.)terveellsitä ruokavaliota. 

Ruokavaliota ja tai ruokailutottumuksia, josita myöhemmin nainen saattoi jopa vähän pitää kauniisti sanottuna erikoisena miehen(sä) suhatumista yhteiseen ruokahetkeen kun he olivat ns. viihteellä / iltaa yhdessä -nyt en muista amissä tapahtumassa/ paikassa mutta muistini mukaan paikassa, jossa yhteune ruokailuhetki olisi omissa silmissäni/ mielikuvissani saattanut vaikuttaa oikein luontevalta. 

Vierailija
37/76 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyöristän pituuden aina 173cm:stä 175cm.

Vierailija
38/76 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on todella paksut hiukset. Laittamalla muotovaahtoa hiuksiin saan heittämällä 5cm lisää pituutta.

Vierailija
39/76 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, ja miehet verotietonsa. Se on ihan hyvä alku, että ammatti näkyy. Itse en tapaile duunareita enää ollenkaan, en jaksa niitä orjien juttuja ja traumoja. Yrittävät tehdä naisistakin orjia xD

Duunari sentään on töissä. Yksi itseäni eniten kiinnostaneista naisista paljastui ulosotossa olevaksi kotiäidiksi jolla oli pahoja tarumoja ex miehestään.

Vierailija
40/76 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinot sallittuja kun pillua ja paskareikää metsästetää