Häpeääkö Robin kihlattuaan?
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Jos muodostaisin parisuhteen julkisuuden henkilön kanssa, en missään tapauksessa haluaisi itse julkisuuteen.
Mutta eihän Sanna Marinin Joni-rakaskaan ollut juhlissa. Robin olisi yksin voinut mennä. Jos en halua julkisuuteen, niin en mene juhliin.
Minulle ei ole käynyt selväksi, ovatko Sanna ja Joni vakiintunut pariskunta. Monenlaista ovat lehdet kirjoitelleet. Molemmilla on lapsia, heitäkin varmaan ajattelevat tuodessaan suhteitaan julkisuuteen (tai eivät).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos muodostaisin parisuhteen julkisuuden henkilön kanssa, en missään tapauksessa haluaisi itse julkisuuteen.
Mutta eihän Sanna Marinin Joni-rakaskaan ollut juhlissa. Robin olisi yksin voinut mennä. Jos en halua julkisuuteen, niin en mene juhliin.
Juhliin saa mennä vaikkei julkisuus kiinnostaisikaan. Mikään pakko ei ole naamansa lööppeihin haluta, ei vaikka sinua kuinka harmittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joni ei taida olla mikään rakas😂parturi kulissi.
Aikaisemmin piti olla avio-, tai avopuoliso tai kihlattu. Muuten ei saanut kutsua. Nyt ollaan varmaan vapaamielisempiä.