Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häpeääkö Robin kihlattuaan?

Vierailija
07.12.2025 |

Omituinen julkisuus esiintyminen. 

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma veikkaus on, että ovat seuraavaksi menossa kihloihin tai naimisiin, koska se tyttöystävä tuotiin julkisuuteen. Eli kun on suhde sillä mallilla, että ollaan varmoja suhteen tulevaisuudesta, niin sitten on oikea aika tulla myös julkisuuteen kahdestaan. Ei kai kukaan jotain yhden illan heilaa tai muuta vastaavaa deittiä Linnaan tuo mukanaan. Ja onhan Robin jo aikoja sitten kertonut, ettei hän ole vapailla markkinoilla. Tiedossa siis on ollut, että on parisuhteessa.

Eihän sinne nyt mitään yhden illan heilaa voi tuodakaan vaan parin pitää vähintään asua yhdessä että linnaan pääsee mukaan.

Enpä usko että ehdottomasti pitää olla yhdessä asuva pari, muttei mikään yhden yön seikkailukaan.

Aikaisemmin piti olla avio-, tai avopuoliso tai kihlattu. Muuten ei saanut kutsua. Nyt ollaan varmaan vapaamielisempiä.

Vierailija
142/145 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos muodostaisin parisuhteen julkisuuden henkilön kanssa, en missään tapauksessa haluaisi itse julkisuuteen.

Mutta eihän Sanna Marinin Joni-rakaskaan ollut juhlissa. Robin olisi yksin voinut mennä. Jos en halua julkisuuteen, niin en mene juhliin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole käynyt selväksi, ovatko Sanna ja Joni vakiintunut pariskunta. Monenlaista ovat lehdet kirjoitelleet. Molemmilla on lapsia, heitäkin varmaan ajattelevat tuodessaan suhteitaan julkisuuteen (tai eivät).

Vierailija
144/145 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos muodostaisin parisuhteen julkisuuden henkilön kanssa, en missään tapauksessa haluaisi itse julkisuuteen.

Mutta eihän Sanna Marinin Joni-rakaskaan ollut juhlissa. Robin olisi yksin voinut mennä. Jos en halua julkisuuteen, niin en mene juhliin. 

Juhliin saa mennä vaikkei julkisuus kiinnostaisikaan. Mikään pakko ei ole naamansa lööppeihin haluta, ei vaikka sinua kuinka harmittaisi. 

Vierailija
145/145 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joni ei taida olla mikään rakas😂parturi kulissi.