Häpeääkö Robin kihlattuaan?
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on sama kuin Linkedl: tiedoissa eli yliopistotutkinnon suorittanut johdon konsultti, kyllä se on nainen, joka häpeää yliippilasheilaansa.
Sitä suuremmalla syyllä teinimäinen käytös oli kummallista. Piileskellään sateenvarjon takana ja pyöritään puoliksi selin kameroihin ja yritetään olla niin kuin ei oliskaan. Ei tarttis aikuisen ihmisen tollasta.
Kuka hän luulee olevansa? Oijoi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko 27-vuotias vielä "tyttö"?
mä oon 29v ja pidän itseäni tyttönä
Mä oon 51v ja pidän itseäni tyttönä.
No ainakin olemus oli tyttömäistä ujoa piileskelyä
Robinin ura lässähti kuin pannukaakku
Robin oli jossain vaiheessa Koreassa, etelä tietenkin ja tyttis ollut sellä vaihdossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole syytä hävetä.
Jos olisi vammainen kenellä paskat housuissa ja räkä valuu pitkin poskia ja mölisee ja mongertaa kovaan ääneen niin ymmärtäisin häpeän.
Sinä olet ainoa, jota tässä on syytä hävetä.
Se on aika jännä että moni meistä taviksista toivoo sitä että saisi joskus julkisuutta mutta sitten ne henkilöt jotka sitä ovat saaneet niin käyttäytyvät usein niin että haluavat piilottaa kaiken mahdollisen minkä voivat. Siis tottakai joku raja on hyvä olla olemassa mutta tuntuu että moni julkkis yrittää piilottaa aivan kaiken. Enkä osoittele tässä mitenkään erityisesti Robinia koska hän ei todellakaan ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Oma veikkaus on, että ovat seuraavaksi menossa kihloihin tai naimisiin, koska se tyttöystävä tuotiin julkisuuteen. Eli kun on suhde sillä mallilla, että ollaan varmoja suhteen tulevaisuudesta, niin sitten on oikea aika tulla myös julkisuuteen kahdestaan. Ei kai kukaan jotain yhden illan heilaa tai muuta vastaavaa deittiä Linnaan tuo mukanaan. Ja onhan Robin jo aikoja sitten kertonut, ettei hän ole vapailla markkinoilla. Tiedossa siis on ollut, että on parisuhteessa.
nehän on kihloissa ja tarkoitus mennä naimisiin
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko sinä olla kuin Katri Helena ja viettää koko illan antamassa haastatteluja tai odottamassa, että on haastattelun aika? Eiköhän tuossa ollut taustalla ihan tervehenkinen halu olla vieraana juhlissa, ei median keskipisteenä.
Katri-Helena ollut julkisuuden keilasssa siitä lähtien kun lähti Tohmajärveltä
Jos on bi tai kaapissa.
Näyttää kovin päälleliimatulta. Aivan kuin vanhan ikäinen pariskunta. Ukko ja akka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko sinä olla kuin Katri Helena ja viettää koko illan antamassa haastatteluja tai odottamassa, että on haastattelun aika? Eiköhän tuossa ollut taustalla ihan tervehenkinen halu olla vieraana juhlissa, ei median keskipisteenä.
Katri-Helena ollut julkisuuden keilasssa siitä lähtien kun lähti Tohmajärveltä
omilla ansioilla, tyttis oli Robinin kihlattu josta emme tiedä mitään.
Mikä Robin? Batmanin homokaveriko?
Jå.
Auralla tais olla takaosa peruukkia, muuten söötin näköinen ja ilmeisesti ei mikään linssilude.
Vierailija kirjoitti:
Auralla tais olla takaosa peruukkia, muuten söötin näköinen ja ilmeisesti ei mikään linssilude.
Takaosa peruukkia? Mikä Tohmajärven mummo siellä oikein kommentoi? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takaosa peruukkia? Mikä Tohmajärven mummo siellä oikein kommentoi? 😂
katso tarkemmin mutta yhtäkaikki, Robin toi kihlatun tyttöystävän Linnanjuhiin. Maria Kusesiina ei tuonut Yannista juhliin, hän toi Marian ja viestittivät k0oko illan, yhdessä asutaan niin sikäli vakavaa,
Ehkä kihlattu ei halua miksikään seiskajulkkikseksi. Hyvä niin.
Olen aina kuvitellut ettei Robin ole kiinnostunut naisista pariutumismielessä. En muista mistä olen lukenut niin. Morsian yllätti kuvissa tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ihme, ettei halua teidän korppikotkien raadeltavaksi.
Huomio kiinnittyi nyt heihin. Ylisellä tästä parista kauheita kommentteja. Olisi kannattanut olla normisti vaan. Eikä draamailla
Onko jollain ylisläisillä varaa ihmetellä ketään 😂😂
Mikä Robin? Batmanin homokaveriko?