Kuka oli salaperäinen tolppanainen?
Tässäpä mystisten mysteerien mysteeri!
Kommentit (95)
Kuvitella että jotkut hölmöt pohtii monta päivää tuota tolppanaista, toiset pohtii mistä rahaa ruokaan ja toiset pohtii tolppanaista, kaikki on näköjään suhteellista.
Anneli Auerilta näyttää ainakin jossain kuvassa.
Ihan yhtä tyhjänpäiväinen uutinen kuin tuplakättelijä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä tyhjänpäiväinen uutinen kuin tuplakättelijä.
Todistaa sen että moni ihminen on tyhjäpäinen
Outo keskustelu ja lehtijutut. Onko kukaan oikeasti nähnyt kuvaa tuosta tolppanaisesta, Häntä ei taida olla olemassakaan, koska mistään ei löydy kuvaa hänestä haulla TOLPPANAINEN. Pankaa nyt suora linkki kuvaan, jossa tämä aave näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän oli Kristiina Kekäläinen, tosi kiusallista katseltavaa.
Ei ole Kristiina. Ihan eri näköinen.
Ihan saman näköinen,
ja selittää sen, miksi tuli vaikutelma siitä ettå kuvaa nimenomaan Mikkoa.
Voi anteeksi! Ettekö te minua tunteneet, vaikka minulla oli vasu kädessä ja tosiasiassa olin holvikaaren alla yoghurthipurkki kädessä.
Keskivaikeasti kehitysvammaiset vekkulit autismin tolppanaiset vekkulisti kanssa kampraatin pistää holvikaareen alla toinen toistensa pimppejä pistää vekkulisti kanssa kanssa kampraatin pisuvehkeet yhteen pistää vekkulisti kanssa kamprtaatin.
Vähiin on käynyt uutiset. Toista oli silloin kun sarjakättelijä oli kovin mysteeri.
On jutut vähissä. Ketä kiinnostaa? Hankkisitko elämän.
Aikamoinen kurkistelija! Älä tuu siihe kurkistelee!
Näyttäis että tolppanaisella on peruukki päässä
Vierailija kirjoitti:
Näyttäis että tolppanaisella on peruukki päässä
Mä katoin kans ihan samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä Sallylta mutta jotenkin tutulta kuitenkin. Joku julkkiksen sukulainen aika todennäköisesti.
Veikkaan, että jonkin lehden toimittaja. Todella tutun näköinen. Välillä nojaili tolppaan melko hauskasti, toinen käsi ylhäällä. Tutut ovat jo varmasti tunnistaneet, eli luotettavia ihmisiä ympärillään.
Minustakin oli tosi tutun näköinen.. En vain saa päähäni, että kuka voisi olla.
Miksi yhdistän jatkuvasti naisen kuvausassarin rooliin? Onko ollut Elämäni Biisin kulisseissa?
Eikö Chromen kuvahaku jo ole löytänyt kuka on kyseessä?
Ehkä se onkin joku vain mies "haastetta" toteuttamassa.
Googlasin Mikko Kekäläisen vaimon kuvan , minusta tolppanainen on Kristiina.