Kuka oli salaperäinen tolppanainen?
Tässäpä mystisten mysteerien mysteeri!
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Voi anteeksi! Ettekö te minua tunteneet, vaikka minulla oli vasu kädessä ja tosiasiassa olin holvikaaren alla yoghurthipurkki kädessä.
Tarvitaan lisää tunnustajia. Jotkut tunnustaa mielellään rikoksiakin.
Olin yhdessä julkisessa tilaisuudessa ja siellä eräs muu nainen kuvasi jokaisen kommentoijan. Hyvin erikoista ja jopa häiritsevää. Ikäänkuin ei saisi kysyä mitään, vaikka luultavasti ihan normisetiä kysyjät olivat.
Oisko palkattu seuralainen jos jonkun muija sammuu tai saa jonkun kohtauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän oli Kristiina Kekäläinen, tosi kiusallista katseltavaa.
Ei ole Kristiina. Ihan eri näköinen.
Ihan saman näköinen,
ja selittää sen, miksi tuli vaikutelma siitä ettå kuvaa nimenomaan Mikkoa.
Yhtä paljon näyttää Kristiinalta kuin Jari Sillanpää Ricky Martinilta.
Joko turvahenkilö tai hieman höppänä tavis.
Luuliko se nainen ettei kuvaamista huomaa vai halusiko nimenonaan että se huomataan. Hänhän kuvasi toimittajia, eikä haastateltavia. Senhän voi tulkita myös uhkaukseksi.
Joku tavallinen ihminen, joka halusi kuvata juhlia, mutta ei halua tulla julkisuuteen, ja varmasti myös toivoo, että tämä kohkotus ja kirjoittelu hänestä jo loppuisi. Minustakin tämmöinen ajojahti voisi loppua Onko maailmasta aiheet tosiaan näin lopussa? Ja se Veitolakin, siis mitä ihmettä, iskikö ehkä kateus, koska tolppanainen pääsi otsikoihin, vai mitä ihmettä...?!
Miten voi olla mahdollista että tätä ei tiedetä vieläkään?
Vierailija kirjoitti:
40v? Toihan on ainakin yli 50v ellei vanhempikin.
Ja laitamyötäisessä näytti olevan. Katse välillä lupsotti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se minustakin oli todella vaivaannuttavan näköistä, ja kun se kesti ja kesti. Antoi kyllä aika hullun kuvan itsestään ja häpäisi itsensä.
Kuolisin häpeään, jos olisin hän.
Joo, nolouksien nolous. Yhtä pikaista kuvaamista olisi voinut pitää hauskana ruudussa vilahtamisena, mutta taisi olla sen verran päissään, että ajan- ja todellisuudentaju hävisivät. Kiva hänelle, ystävät, tuttavat ja kylänmiehet hänet helposti tunnistavat, tämän myötä pian muuallakin. Menee heittämällä kärkikahinoihin noloimpien tapahtumien listalla.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitella että jotkut hölmöt pohtii monta päivää tuota tolppanaista, toiset pohtii mistä rahaa ruokaan ja toiset pohtii tolppanaista, kaikki on näköjään suhteellista.
Mutt aattele, jos pohtii tolppanaista niin intensiivisesti, että omat murheet unohtuu. Sopisi hyvin myös laihduttamiseen; ei muista syödä, kun ajatukset pyörivät vain tolppis- mysteerissä.
Vierailija kirjoitti:
Se olin minä! Tykkään kuvata ihmisiä ja katsella kuvia ja videoita jälkikäteen. Se ei muuten ole laitonta. En julkaise kuvia missään vaan säilytän ne itselläni. Mukavaa joulun aikaa t. Tolppis
No tämähän se valaisi asiaa samoin kuin muuan "lukijan kynästä" ilmoitus joskus 2000- luvun alusta. Oliko lehti joku Akaalainen tms. Se meni jotenkin näin: "Hei sinä törkeä mies, joka kuseskelit K- marketin seinustan vierellä. Sinut nähtiin. Häpeä! ". Lehdessä oli parin päivän päästä vastaus: " Se olin minä! Eikö ollut komea peli?! Tule seuraavan kerran rohkeasti juttusille!".
Juttu meni pääpiirteittäin näin, ja se oli Suomen Kuvalehden "saksittua"- palstalla. Vastauksesi antoi yhtä paljon. Nyt nimiä kehiin, niin arvoitus ratkeaa! Ylilaudalla tää varmaankin jo on..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan hänen olleen joku viaton turisti
Kuka tahansa turisti (viaton tai ei) ei ilman virallista kutsua pääse edes sisälle presidentinlinnaan itsenäisyyspäivänä.
Jos kerran ei kuulunut vieraisiin niin varmaan sitten oli joko henkilökuntaa tai muuta vastaavaa porukkaa. Ehkä stubbien henkilökohtaisia kavereita tms.
Tää oli jatkoilla Kämpissä kuvattu, ei linnassa.
No jopas on teillä outo mysteeri :D
Lukekaa vaikka Juha Vuorisen Tolppa-apina, jos vaikka se auttaisi ratkaisemaan pulman..
Onko naisella supon nimikortti? Kirjoittaa lehtiöönsä ylös myös kommentit lehdille.