Kuka oli salaperäinen tolppanainen?
Tässäpä mystisten mysteerien mysteeri!
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen tolppanainen?
Jos haet sanan googlen kuvahaulla, löydät tyypin, kuvaa vaivihkaa jengiä. Symppiksen oloinen ehkä 40 v nainen.
Nainen ei tuossa iässä ole ikinä symppis.
no tämä on kyllä totta
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kyllä ihan Kristiina Kekäläiseltä
Kasvon piirteet ihan eri. Selviskö jo kuka hän oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miks tosta tehtiin kauhee numero.
Ei tätä tajua kukaan muukaan. Ei varmasti olut ainoa, jolla oli luuri kourassa tuolla.
Joku some-spede keksi taas, että tämä on hauska. Ja IP-lehdet lähtivät mukaan.
No nyt on käynnissä tolppanaisen jahti.
Median nykyinen journalistinen prosessi kokonaisuudessaan:
Omassa somekuplassa joku mölisee jotain -> ETUSIVU UUSIKSI!!!!
Minä katsoin, että onpa siellä surullisen oloinen nainen. Ei näyttänyt olevan juhlafiilistä.
Miten tätä ei oo selvitetty kuka se oli?
Varnaan haluaisit syyttää minua tolppanaiseksi ja sanoa, että olen yksityisetsivä, vaikka en ole, että voisit sitten syyttää, että teen töitä kilpailijalla ja hankkia nykyisestä minulle potkut jotta saisit sitten minut valtiolle palkattua. Sinun harmiksesi en vaan liiku missään kerman pippaloissa tai yleensäkään missään enkä ole hakemassa valtiolle/kaupungille töihin enkä ole tekemisissä politiikan tai valtionhallinnon parissa.
Veikkaan hänen olleen joku viaton turisti
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa turisti (viaton tai ei) ei ilman virallista kutsua pääse edes sisälle presidentinlinnaan itsenäisyyspäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Minä katsoin, että onpa siellä surullisen oloinen nainen. Ei näyttänyt olevan juhlafiilistä.
Se tunne, kun huomaa nauttineensa liikaa boolia ja pitää silti yrittää näyttää edes jotenkin edustavalta...
Näytti kullä ihan fatiman veljeltä, siltä laihemmalta tuossa kuvassa.
Se olin minä! Tykkään kuvata ihmisiä ja katsella kuvia ja videoita jälkikäteen. Se ei muuten ole laitonta. En julkaise kuvia missään vaan säilytän ne itselläni. Mukavaa joulun aikaa t. Tolppis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa turisti (viaton tai ei) ei ilman virallista kutsua pääse edes sisälle presidentinlinnaan itsenäisyyspäivänä.
Jos kerran ei kuulunut vieraisiin niin varmaan sitten oli joko henkilökuntaa tai muuta vastaavaa porukkaa. Ehkä stubbien henkilökohtaisia kavereita tms.
Mikä toi Sally Phillips juttu on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kuvat oli Kämpistä jatkoilta. Sinne pääsee kuka vaan.
Ei näytä Sallylta mutta jotenkin tutulta kuitenkin. Joku julkkiksen sukulainen aika todennäköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä Sallylta mutta jotenkin tutulta kuitenkin. Joku julkkiksen sukulainen aika todennäköisesti.
Veikkaan, että jonkin lehden toimittaja. Todella tutun näköinen. Välillä nojaili tolppaan melko hauskasti, toinen käsi ylhäällä. Tutut ovat jo varmasti tunnistaneet, eli luotettavia ihmisiä ympärillään.
Lasse Lehtonen ja nyt Tolppanainen. Kiinnitetään huomio tähän, niin menee muu ohi.
Oliko sama nainen, joka poseerasi ja keikisteli jonkin haastattelun taustalla? Siis aivan haastateltavien takana, ei minkään tolpan vieressä.
Se! Se! Sehän Olga! Kyllä? Olgalta menee nyt Huviksi loppu elämämme sviitissä, me Tarkkaamme tilaa? Linnat Suljetut! Linnat Suljettu!
Mutta miksi hänellä oli peruukki, jos ei ollut yrittänyt naamioitua tunnistamattomaksi?