miten saada mies ylipuhuttua kolmannen lapsen hankkimiseen?
mission impossible, tiedetään. mutta onko joku onnistunut? mä oon nyt yrittänyt kohta kaks vuotta, tuloksetta. ja meitä on kolme yhtä vastaan, kun lapsetkin haluais vauvan. mutta kun ei niin ei.
Kommentit (19)
Kuinka paljon hän osallistuu lasten ja kodin hoitoon?
osallistuu tosi paljon, tekee melkein enemmän kuin minä. -ap
Vierailija:
Kuinka paljon hän osallistuu lasten ja kodin hoitoon?
se on oikeesti aika kamala tunne kun on jo kaks vuotta halunnu lisää lapsia, ja ainoa syy miksei saa on se kun mies pistää hanttiin. kyllä siinä rupee se mieskin vituttamaan pikkuhiljaa. -ap
Vierailija:
" ylipuhuttuun" lapseen, herää haloo, oo onnellinen edes kahdesta tai vaiha sitten mies, jos et ilman voi olla !!
hoitiko hän lapsia myös paljon silloin kun olivat vauvoja? Nousiko esim yöllä antamaan pulloa tai jotain?
Oletko kotiäiti vai onka sulla oma ura?
Vierailija:
Ehkä just siksi ei halua... on jo tarpeeksi työllistetty näiden kahden lapsen kanssa?
Vierailija:
Oletko kotiäiti vai onka sulla oma ura?
Jos todella haluat jotenkin ylipuhua miehesi niin varmaan ainoa keino on ottaa kotiasioiden hoidossa enemmän itsellesi hoitaaksesi. Jos miehesi ei jaksa enempää niin ainoa keino on saada lastia hänen hartioiltaan pois.
Vierailija:
hoitiko hän lapsia myös paljon silloin kun olivat vauvoja? Nousiko esim yöllä antamaan pulloa tai jotain?
Eiköhän kondomilla tuhraaminen saa helposti siittiön karkaamaan :).
No näyttäis kuiten siltä, että haluttomuuteen ei löytynyt syytä sinun laiskuudesta... Minun mies on kyllä myös sitä mieltä, että nämä kaks riittää. Mutta niin ne riittää tällä hetkellä minullekkin.
Voithan yrittää sopia, että kolmas tulisi vaikka 3 vuoden päästä. Silloinhan teidän isommat olisivat jo paljon isompia.
-3-
pitäiskö mun sitten vielä ruokaa tehdä, kun oon ollu koko päivän töissä ja mies kotona? eipä mee läpi meidän huushollissa. toki teen ruokaa lapsille kun ollaan kotona, ja mieskin saa lämmintä ruokaa kun tulee kotiin töistä. silloin harvoin kun nyt ylipäätään töissä on. -ap
Vierailija:
Jos todella haluat jotenkin ylipuhua miehesi niin varmaan ainoa keino on ottaa kotiasioiden hoidossa enemmän itsellesi hoitaaksesi. Jos miehesi ei jaksa enempää niin ainoa keino on saada lastia hänen hartioiltaan pois.
ja sitten löytis tietenkin tekosyyks että ei jaksa aloittaa sitä koko vauva-rumbaa taas alusta.. -ap
Vierailija:
Voithan yrittää sopia, että kolmas tulisi vaikka 3 vuoden päästä. Silloinhan teidän isommat olisivat jo paljon isompia.
-3-
Pitäiskö sinun pitää parin vuoden tauko koko vauva jutussa. Eihän teillä ole mitään kiirettä asian kanssa.
mä oon oikeestaan jo luopunu toivosta saada se kolmas lapsi, mutta aina välillä se vauvakuume nostaa päätään ja silloin taas v*tuttaa kun asiasta ei edes voi keskustella. -ap
Vierailija:
Pitäiskö sinun pitää parin vuoden tauko koko vauva jutussa. Eihän teillä ole mitään kiirettä asian kanssa.
Eikä minua vielä kyllä huolestuta, että mies ei halua kolmatta. Tiedän voittavani tämän keskustelun ;)
Anna muutama vuosi mennä. Sinähän voit oikeasti saada lapsia vielä monta vuotta. Ja kun teidän kuopus on 5 niin elämänne on niin paljon helpompaa, ettei se vauvakaan enää tunnu niin kamalalta. Anna ajan tehdä tehtävänsä.
-3-
enkä mä siihen millään viitsi ryhtyä. joten pakko olla onnellinen noista kahdesta riiviöstä. -ap
Vierailija:
Eikä minua vielä kyllä huolestuta, että mies ei halua kolmatta. Tiedän voittavani tämän keskustelun ;)
Lapset ja koti hoidettuna vapaapäivinäsi erittäin hyvin. Hyvää ruokaa, hyväntuulinen vaimo, joka pukeutuu seksikkäästi ja on aulis=antaa ymmärtää. Muistat keskustelussa painottaa että jos olisit aina kotona niin ehtisit hoitaa kaiken niin paljon paremmin jne (älä puhu tässä vaiheessa kuitenkaan lapsen tekemisetä).
Siinä intohimon liekeissä sitten illalla kun lapset nukkuu voisi asian ottaa puheeksi. Kun se lasten tekeminen on niiiiin kivaakin ja on niiiin hyvät geenitkin ja olemme niiiin ihana parikin ja olet niiin hyvä isäkin ja niiin hyvä aviomieskin ja niiin sonni...Ja sitten ennen seksiä ihan pikku kyssäri että eikös sitä vielä kannttaisi se lapsi tehdä kun ei ole kun ihan muutama vuosi tätä otollista aikaa jäljellä. Pikkulupaus olisi mieheltä saatava, siihen voi sitten jatkossa tarttua kun koukku on asetettu...
" ylipuhuttuun" lapseen, herää haloo, oo onnellinen edes kahdesta tai vaiha sitten mies, jos et ilman voi olla !!