Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Painoindeksit on ihan syvältä!ov

Vierailija
20.04.2007 |

Siis mun indeksi on 18,3 ja sen mukaan alipainoinen. OK. Mutta testasin sitä, että millä lukemilla olisin vielä normaalipainoinen ja keltaka että 162cm ja 65kg olisi vielä normaalipainoinen!!!!Läskihän se on kuin mikä :-0

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos laittaa laskuriin 162cm ja 65kg niin indeksi jää alle 25, joka normaalipaino. Musta se on kauhee läski!

Vierailija
2/9 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se vaan on kookas, ei normaali. Musta normaalipainoinen mahtuu 36 vaatteisiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 kiloa (BMI vielä normaali), niin olisin todellakin järkyttävä läski.

Vierailija
4/9 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole erilaisia, vaan se on aina paino jaettuna pituuden neliöllä ja normaalipainoinen on, kun indeksi on alle 25. Ja mäkin olisin mielestäni kauhea läski, jos painoindeksini olisi ton 24 ja risat, mutta painoindeksin tarkoitus lienee erotella terveyteen vaikuttava ylipaino normaalista pulleudesta

Vierailija
5/9 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli näyttäisi sopivalta, jos on rakenteeltaan roteva. (Hentorakenteisellahan vastaava paino näyttää sitten toiselta.) Rasvaprossa voisi olla hyvinkin alhainen.

Vierailija:

Siis mun indeksi on 18,3 ja sen mukaan alipainoinen. OK. Mutta testasin sitä, että millä lukemilla olisin vielä normaalipainoinen ja keltaka että 162cm ja 65kg olisi vielä normaalipainoinen!!!!Läskihän se on kuin mikä :-0

Vierailija
6/9 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paino - pituus-suhde voi hyvin olla tuota luokkaa. Näyttävät kiinteämiltä kuin treenaamattomat, joilla BMI vähän yli 20.

Terv. kuntosaliharrastaja, jolle menee hyvin koko 34 (alaosa) ja 36 (yläosa, hartiat saattavat kinnata) BMI:ssä 24

Vierailija
7/9 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 165cm ja 65kg on vielä normaalin rajoissa, ehkä hieman makkaraa mutta ei vielä lihava!

Minä 150cm, ihannepaino olisi ehkä 48kg, mutta omasta mielestäni olen liian laiha. Joskus painoin ekan lapsen jälkeen jopa 41 ja aivan liian vähän, ruipelo!

Nyt noin 53kg ja jos saisin viiteenkymmeneen niin olisi hyvä paino!

Vierailija
8/9 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 18,5-24,5 on terveellinen paino keskimäärin (kehonrakentajat ja " laihat läskit" erikseen).

Vierailija
9/9 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan nousujohteisesti harjoitteleville mieskehonrakentajille ja erittäin pitkille miehille tulee " virheellisiä" ylityksiä, ja toisaalta alle 160-senttisissä naisissa ylärajalla voi olla taas muiden mittarien mukaan ylipainoiseksi tulkittavia naisia. Indeksi vääristyy ääripäissä.

Vierailija:

BMI 18,5-24,5 on terveellinen paino keskimäärin (kehonrakentajat ja " laihat läskit" erikseen).