Käytkö joskus kaupassa ihan vaan katselemassa ruokia? Miksi?
Todistinko äsken ruokaturisteja, huonosti rooliaan esittäviä myymäläetsiviä vai peräti myymälävarkautta? Kauppareissulla isossa ruokakaupassa huomion kiinnitti noin parikymppinen suomalainen pariskunta, joka pyöri ympäri kauppaa. Etsiessäni omia tuotteitani törmäsin heihin usealla eri osastolla yksin ja yhdessä. He viettivät paljon aikaa hyllyjen äärellä keskustellen tuotteista ja ottaen niitä hyllyiltä ja laittaen takaisin. Heillä ei ollut ostoskoria eivätkä he kantaneet mitään käsissä. Naisella oli ulkolämpötilaan nähden melkoisen iso takki päällä. Olin maksamassa kassalla kun he kävelivät kassa-alueen läpi ostamatta mitään. Miksi tulla ruokakauppaan, jos ei ole mitään ostoaikeita? Onko ruuan katselu ja siitä keskusteleminen niin hauskaa? Vai oliko taustalla jotain muuta? Osaako kukaan selittää?
Kommentit (28)
Katson mitä juttuja haluan ja tilaan sitten kotiin.
Kyllä minä joskus ohi ajaessani pyaähdyn käymään kaupassa ja yritän bongata hyviä punalapputarjouksia.
Mahdollusesti jotain tarkastajia. Ketjun sisäisiä tai ulkoisia. Tarkastavat esim. päiväyksiä, esilläpitoa jne.
joskus harhailen ja poistun ostoksitta, kun en löytänyt mitään mitä halusin ostaa. Yleensä silloin jotain kivaa tai herkkuja ostamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan muu kuin sinä aapee tee tuollaista.
Miksi? Koska oot ke ha ri
Ilmeisesti aloitus osui sinulla johonkin arkaan paikkaan
Ke ha ri!
Miksi asia herättää sinussa tuollaisen reaktion?
Varmaan joku myymälävaras.
Menen joskus vaan töiden jälkeen ihan vaan toljottamaan ihmisvirtaa.
Joskus nuorena kun opiskelon visuaaliata alaa, katselin mm. kaupoissa myyntipakkauksia graafisen suunnittelun näkökulmasta.
Outo pari ollut, ehkä varkaissa. Minä käyn vain ostoksilla, en tykkää huvikseni pyöriä kaupoilla.