Minua kadehditaan, koska olen hoikka, isorintainen ja kaunis.
Kommentit (17)
Olen pini, isorintainen ja hoikka! ÄO 150 Mensan testissä!
Kaunis ihminen ei voi olla älykäs ja älykäs ei voi olla kaunis..
Tietenkin tässä ketjussa viitattiin varmaankin turhamaisuuteen..
koko ajan monta rautaa tulessa. En tiedä kadehtiiko naiset, mutta miehet haluaisivat samanlaisen naisen vaimokseen.
No onhan noita naikkosia, kauniita ja hoikkia, vielä isot lollotkin on. Niin so what!? Et vedä vertoja kuitenkaan noille Hollywood tähdille, joten mene nurkkaan häpeemään.
Yritä kuitenkin olla itse kiinnittämättä ulkonäköösi liian paljon huomiota - elämässä on nimittäin niin paljon muutakin kuin vain ulkonäkö ja sen ilot ja murheet!
Voit jopa mennä kadulle huutaamaan miten kaunis, hoikka, isorintainen ja jopa fiksu olet. Sulta varmaan onnistuis, kun tykkäilet kehua itseäsi. :)
noilla ap:n käyttämillä adjektiiveillä. Voin olla kadekin, koska itse olen VAIN kaunis, fiksu, urheilullinen, hauska, taiteellinen, sosiaalinen, erinomainen työssäni ja hyvä äiti.... (siis ne isot tissit puuttuu, damn!)
Mutta kerropas nyt ap meille kaikille, mikä elämässäsi on nyt hiljattain mennyt pieleen kun sinun piti tulla täne av:lle erinomaisuuttasi todistelemaan? Tulitko hylätyksi? Sattuiko keskenmeno? Saitko fudut töistä? Katkesiko rakennekynsi?
Mä olen myös hoikka ja kaunis, rinnat ei kauhean isot ole, mutta ei pienetkään. Lisäksi mulla on ihana menestyvä mies, tytär, poika, kaunis koti, ei rahahuolia.
Sitä eivät ole jotkut kestäneet, ja välejä on mennyt poikki " ystäviin" .
vai kuvitteletko ehkä liikoja itsestäsi? Kauneushan on katsojan silmissä, ja tuskin sinäkään kaikkien mielestä kaunis olet. =)