Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en lähtisi hakemaan seuraa paremmille laitumille kun kerran Suomessa ei oikein onnistu?

Vierailija
06.12.2025 |

"20-vuotias on vielä nuori" ja "onhan sinulla aikaa koko elämä" on paskapuhetta. Miehelle suhteen hommaaminen vaatii pitkäjänteistä ja määrätietoista työtä. Usein sekään ei riitä. En ole aikeissa jäädä yksin joten mitä muuta voin?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että löydät itsellesi sopivan ja hyvän puolison, olipa hän mistä tahansa. 

Tinderissä on nyt yksi lupaava.

tekoälyn tekemä profiili. 

kohta se pyytää pankkitunnuksia

Vierailija
22/46 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Thaimaahan tai Vietnamiin niin saat naisen ekasta baarista. Rahaa pitää tietenkin olla koska joudut elättämään sen naisen. Olin Vietnamissa niin heti ekassa baarissa naiset tuli kysyy haluanko seuraa. Naiset oli tosi kauniita ja nuoria parikymppisiä vaikka olen 40 v itse. Piti vaan valita siitä mieleinen nainen ja olin sen kanssa 3 päivää sitten. Maksoin siitä ja oli hyvä kokemus koska naisen avulla pääsiin kaikkia nähtävyyksiä helposti katsomaan. Taxit siellä ei maksa juuri mitään 10 eurolla pääsi 10 km matkan kun suomessa maksaisi 60 euroa vähintään. Ruuat 2-3 euroa ja olut 1 euro baareissa. En minä vaimoa halunnut, kunhaan pidin hauskaa pari viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No senkus lähdet. Ei siitä tarvitse täällä ilmoittaa. Nämä aloitukset ei ole mitään muuta kuin riidan haastamista ja lapsellista ulinaa. Samoja jankutuksia päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Ette halua suomalaista naista, mutta silti vietätte aikaa palstalla joka on täynnä suomalaisia naisia. Oikein järjen riemuvoittoja olette te ulisijat. 

Vierailija
24/46 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene Thaimaahan tai Vietnamiin niin saat naisen ekasta baarista. Rahaa pitää tietenkin olla koska joudut elättämään sen naisen. Olin Vietnamissa niin heti ekassa baarissa naiset tuli kysyy haluanko seuraa. Naiset oli tosi kauniita ja nuoria parikymppisiä vaikka olen 40 v itse. Piti vaan valita siitä mieleinen nainen ja olin sen kanssa 3 päivää sitten. Maksoin siitä ja oli hyvä kokemus koska naisen avulla pääsiin kaikkia nähtävyyksiä helposti katsomaan. Taxit siellä ei maksa juuri mitään 10 eurolla pääsi 10 km matkan kun suomessa maksaisi 60 euroa vähintään. Ruuat 2-3 euroa ja olut 1 euro baareissa. En minä vaimoa halunnut, kunhaan pidin hauskaa pari viikkoa.

Tallinna on lähempänä. En ole elättämässä ketään.

Vierailija
25/46 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seillä tietyissä köyhissä maissa olisi Kela, niin kukaan ei myisi siellä itseään kuvottaville ulkomaalaisille miehille. Koska siellä ei ole Kelaa, niin naiset lähtevät miesten matkaan ulkomaille, ja lähtevät sitten asap pakoon näiltä äijiltä kohdemaassa, kun näkevät, että siellä maassa on tarjolla muutakin kuin ikäloppuja pälvikalju-juoppoja.

Vierailija
26/46 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö ei kiinnosta. Hanki puoliso mistä hankit.

Vierailija
27/46 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seillä tietyissä köyhissä maissa olisi Kela, niin kukaan ei myisi siellä itseään kuvottaville ulkomaalaisille miehille. Koska siellä ei ole Kelaa, niin naiset lähtevät miesten matkaan ulkomaille, ja lähtevät sitten asap pakoon näiltä äijiltä kohdemaassa, kun näkevät, että siellä maassa on tarjolla muutakin kuin ikäloppuja pälvikalju-juoppoja.

Kyllä Virossa on työttömyysturva. Kuten ilmeisesti myös työpaikkoja.

Vierailija
28/46 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Miksi et lähtisi? Moni on lähtenyt ja ihan hyvällä menestyksellä.

Vierailija
29/46 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kannattaa unohtaa slaavit ainakin ja muutkin perinteisemmän miehisyyden maat 

Vierailija
30/46 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tallinnasta et saa ketään ellet ole todella rikas. Olen käynyt Tallinnassa 100 kertaa ja minun vaimoni on virolainen. Et voi tehdä vaikutusta virolaisiin naisiin olemalla vaan joku tavis.

Vierailija
31/46 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kyllä kun nämä jotka itkee että suomesta ei saa naista ja ulkomaissa saa ja siellä on paremmat naiset ei kuitenkaan sinne mene, jaksavat vaan aina palstalla toitotella että menevät kun ulkomailla on niin ihanaa.

Vierailija
32/46 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitumille? Aiot siis eläimiin sekaantua?

Vierailija
33/46 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene sitten paskavam mainen. Ei siitä tarvitse täällä ilmoittaa. Emme jää kaipaamaan.

Vierailija
34/46 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopsa piipahdus Aasiassa hoitaa tuon puolen kuntoon. Ei mene kauaa, rahat ehkä, mutta niinhän ne aina.

Vierailija
35/46 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ei ole niin sittenhän toi on ns. win-win. Pallomaha saa perää ja neiti ruokaa.

Vierailija
36/46 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten tuollaiset kuppakullijakorasiat levittää tauteja pitkin poikin.

Vierailija
37/46 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No senkus lähdet. Ei siitä tarvitse täällä ilmoittaa. Nämä aloitukset ei ole mitään muuta kuin riidan haastamista ja lapsellista ulinaa. Samoja jankutuksia päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Ette halua suomalaista naista, mutta silti vietätte aikaa palstalla joka on täynnä suomalaisia naisia. Oikein järjen riemuvoittoja olette te ulisijat. 

Mikään ei ole muuttunut nuoruuden päivistä, joskus 2007-2010 vietin täällä paljon aikaa ja silloin oli samat jutut. Mietin välillä, joko ne valittajat on saanut aikaiseksi jo lähteä hakemaan vaimon vai vieläkö se on mietinnässä

Vierailija
38/46 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no tuosa iässä miehellä ovat suunnilleen kivekset laskeutuneet eikä se tarkoita vielä mitään kyvystä perustaa perhettä. Taloudellinen kantokykysi on olematon ja sosiaaliset taitosi vielä surkeammat. Ihme kun et 10-vuotiaana halunnut panna naista paksuksi xD

Vierailija
39/46 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus: jos haluaa _itseään tasokkaamman_ vaimon, joutuu tekemään paljon työtä

Vierailija
40/46 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen osuma Tinderissä.
Virolaiset muuten ei ole slaaveja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi