Mies ei vienyt minua ravintolaan tänään vaikka lupasi.
Mieheni puhui siitä monta kertaa miten mennään ravintolaan. No mies lähtikin kaverin luokse ryyppäämään.
Pahoitin mieleni ja tulin sitten tänne yhden kaveri miehen luokse ryyppäämään itse. Kävin sen kanssa saunassakin ja nyt vietän yöni täällä. Mieheni kyselee mitä teen ja missä olen mutta en ole kertonut, sanoin ettei kuulu sinulle. Katson täällä linnan juhlia ja juodaan viiniä ja olutta.
Kommentit (11)
Minä kysyin mieheltäni miksi hän ei koskaan vie minua hotelliin. Koska osaisit sieltä kuitenkin kotiin, hän vastasi.
Kivempaahan tuo on kuin istua nököttää ja odotella sapuskaa täydessä ravintolassa.
Mieheni vei minut ABC:lle joululounaalle tänään
Ei huolta, mies varmistelee kyselyillään ettet saa häntä rysän päältä kiinni naapurin Katjan kanssa..
Voiko miehiin luottaa. Ei kaikkiin voi luottaa, aina on parempi mies jossain.
Mieheni on puudeli mutta haukkuu kaikkia. Olen yrittänyt kesyttää häntä mutta vanha koira ei opi uusia temppuja. Talutan häntä perässäni ja hän kuola valuen läähättää vain. Ei ole päätä eikä häntää hänen touhuissaan. Hän murisee muille ja kun häntä rapsuttaa hän on ihan kiltti. Hänellä on karvanlähtö aika kun alkaa tulemaan jo vanhaksi. Turunmurre osaa kieliä. Söpö hän on kuin mikä vaikkakin karkailee ajoittain. Nuuskii pikkareitani ja nuolee minua hyvin.
Taisi loppua ukolta niin rahat kuin vetokin. Eikä taida a:n vetokaan olla ihan ekstra priimaa. Pettureita olette molemmat. Eiks yhtään hävetä?
Miksi sen miehen pitää sinut viedä? Etkö voi itse varata ravintolaa ja sanoa ukolle, että tuonne mennään nyt? Tai sitten mennä vaikka yksin?
Jerry! Jerry! Jerry! Jerry!