Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kasvojenhoitotuotteitta 12-vuotiaalle?

Vierailija
20.04.2007 |

Mä itse olen pärjännyt aina pelkällä vedellä ja kosteusvoiteella, iho on hyvässä kunnossa. Mutta 12-vuotiaalle on ruvennut tulemaan näppyjä, varsinkin otsaan.

Kannattaako viedä kosmetologille?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin kosmetologilla eka kerran varmaan joskus 16 v. Mullakin oli näppyjä. Ostin sieltä kotihoitoon kosmetologin suosittelemat Ella Bachen kasvosaippuan ja voiteen t-alueelle. Oikeesti näpyt kyllä väheni.

On hienoa, jos huolehdit lapsesi ihosta. Tuon ikäisenä kun yksikin näppy voi kaataa maailman. Hoidat samalla lapsesi mielenterveyttä.

Mun miehellä on murkkuna ollut hirveä akne ja taisi kärsiä siitä kovasti. Ei ole kauheesti edes puhunut, mutta niin olen aavistellut.

Vierailija
2/5 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsanäppyjä voi vähentää myös sillä, että pesee hiukset tarpeeksi usein. Rasvaiset hiukset hautovat otsan ihoa ja pahentavat aknea.

Ja vaihtakaa tyynyliina kerran viikossa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan hyvää perushygieniaa

Vierailija
4/5 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi nyt, kun on niitä näppyjä, yrittää peittää niitä otsatukalla. Perushygienia on ihan kunnossa, mä olen vielä muistuttanut joka iltaisesta- ja aamuisesta kasvopesusta.

Mä taidan tilata ajan tytölle sinne kosmetologille.

Vierailija
5/5 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän finnejä tulee lähes kaikille murkuille, ei liity hygieniaan. Kosmetologin ihonpuhdistuskin ihan hyvä ajatus..auttaa ainakin joksikin aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän