Olisiko sinulla pokkaa mennä linnanjuhliin pimppimekossa?
Minä en kyllä ihan pienestä maksusta menisi itseäni nolaamaan tuollaisella tantulla (tanttu=mekko)
Kommentit (172)
Naamiaisasu. Pitäisi käännyttää ovelta pois.
Vierailija kirjoitti:
Pillu-kohu! Pillu-kohu!
Vasemmalla laidalla kaikesta pitää nykyään tehdä ja saada kohu. Tai someraivo. Mihinkään asiaan ei voi suhtautua ihan vaan tylsän tavallisesti.
Jotenkin noloa, kun itsenäisyyspäivän juhliin pitää mennä kohauttamaan... ei niiden ole tarkoitus olla mikään kissanristiäispalkintojaon gaala jossa h--rataan huomiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mekko on vain kangasta, ei mitään muuta. Mielikuvitus saa näyttämään pimpiltä niin kuin orkideankukka.
Minulle ei tuosta tule mieleen värkki vaikka tuo kuinka on löysä, väljä ja melko rumakin.
Jos ei olisi kerrottu olevan pillupuku niin ei olisi mielikuvitus riittänyt siinä sellaista näkemään. Ainoastaan outo eikä kovin juhlavakaan ja ihan taatusti vuoden kymmenen rumimman puvun joukossa. Voi olla jopa rumin.
Onko noilla kaikilla puvuilla joku nimi? Yleensä puhutaan vaan sen ja tämän puvusta.
Kaikki puvun tekijät saavat inspiraationsa jostain. Sitä ei vain provosointimielessä huudella koko kylälle, vaikka inspiraationa olisi isoäidin roikkuvat tissit. Ja kyllä, monilla puvuilla on myös nimi.
Vierailija kirjoitti:
Tuostakaan mekosta kukaan ei meuhkaisi, jos sen inspiraation lähdettä ei olisi kerrottu. Aika tavallinen mekkohan tuo on. Ei tuo yhtään mieleen pimppaa, jos ei välttämättä siinä sitä halua nähdä.
Agendaan selvästi kuului kertoa, mitä se esittää.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin noloa, kun itsenäisyyspäivän juhliin pitää mennä kohauttamaan... ei niiden ole tarkoitus olla mikään kissanristiäispalkintojaon gaala jossa h--rataan huomiosta.
Ne ovat nimenomaan pukunäytös. Vuosikausiin linnanjuhlilla ei ole ollut muuta tarkoitusta kuin naisten pukujen rääppiminen.
Menisin ky rväksi pukeutuneena. Yksi kyr pä muiden joukossa.
Ei mulla olisi siihen mitään tarvetta, osaan käyttäytyä ja pukeutua tilaisuuden mukaan. Ei tarvitse korostaa, että mulla on sukuelin jalkojen välissä, eiköhän se ole kaikilla muutenkin tiedossa. Varsinkaan itsenäisyyspäivän viettoon ei liity mitenkään.
Olisi kyllä pokkaa. Olen 62-vuotias mies.
Minusta Diarran "tyylikäs ja elegantti" (hänen oma kuvailunsa) puku tuo enemmän mieleen vulvan. Siinä on rypysyksin muodostettu aukkokin juuri sopivassa kohdassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pillu-kohu! Pillu-kohu!
Vasemmalla laidalla kaikesta pitää nykyään tehdä ja saada kohu. Tai someraivo. Mihinkään asiaan ei voi suhtautua ihan vaan tylsän tavallisesti.
Siis onko naisen ulkoisista sukuelimistä käytetty sanaa pillu?
Vierailija kirjoitti:
On ihan todella noloa korostaa itsenäisyyspäivän vastaanotolla itseään ja tehdä itsestään numero. Pukukoodien ytimessä on ajatus harmoniasta ja kollektiivisuudesta. Siitä että huomioidaan juhlan järjestäjä ja muut siten että ei aiheuteta epämukavaa oloa muille. Mutta itsekeskeisyys on lisääntynyt ihan hurjaa vauhtia viime vuosikymmeninä, joten minkäs teet.
Ja olen btw 35v liberaali nainen, enkä mikään konservatiivinen vanhus mielipiteineni.
Nimenomaan näin. Vaikka oma ideologia ja aatteet olisivat mitä hyvänsä, niin juhliin kutsuttuna pukeudutaan kiltisti niin kuin on juhliin sopivaa. Oikeanlaisella pukeutumisella kunnioitetaan juhlan järjestäjää ja huomioidaan muut juhlijat. Juhlavieraan ei ole tarkoitus varastaa showta ja kääntää huomiota itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Menisin ky rväksi pukeutuneena. Yksi kyr pä muiden joukossa.
Siellä on monta mulkkua jonossa valmiiksi. Ei tarvita erillistä asua sitä puolta korostamaan.
Saisivat maksaa aika paljon että ylipäätään menisin sinne. Sinänsä millainen asu niin on vähän evvk. Vaikka kokovartalo kyprä jos ne ottaa sisään.
Mitähän Stubb sanoisi kun pukeutuisin isoksi mustaksi sl erbaksi?
Vierailija kirjoitti:
Saisivat maksaa aika paljon että ylipäätään menisin sinne. Sinänsä millainen asu niin on vähän evvk. Vaikka kokovartalo kyprä jos ne ottaa sisään.
Härsiä pyrkiä sisään ihan kokovartalo kyrpänä.
On se vaan erikoista, että kaiken maailman Venla- ja Jussi-gaaloissa ja muissa vastaavissa osataan pukeutua kuin kuninkaalliset, mutta presidentin järjestämiin juhliin on joidenkin mielestä tosi ihailtavaa ja asiallista pukeutua vulvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Linnassa nähdään varmaan tulevana vuonna joku kikkelipuku. Minusta sen, joka sallii sukuelinpuvun tänä vuonna Linnassa, pitäisi itse terskaksi pukeutua ensi vuonna. Nähtäisiin edes syyllinen tähän liberaalijuhlaan.
Mitähän niille kaikille häpy- ja muille karvoille tehdään joita käydään vahauttamassa pois? Niistähän voisi joku näppärä virkata karvapuvun johon sitten seuraava setalainen voisi pukeutua. Toisaalta joku esinahkapuku se vasta olisikin päheä mutta mahtaako juutalaiset antaa niitä jollekin wokevassarille?
Tuostakaan mekosta kukaan ei meuhkaisi, jos sen inspiraation lähdettä ei olisi kerrottu. Aika tavallinen mekkohan tuo on. Ei tuo yhtään mieleen pimppaa, jos ei välttämättä siinä sitä halua nähdä.