Katsotko Tuntemattoman sotilaan vai hiihtokisat Trondheimista?
Samaan aikaan televisiossa.
Katon hiihtokisat. Tuntemattoman näkee Ruudusta.
Kommentit (42)
Hiihtoa katson.
Tuntemattoman varmaankin näkee hetken aikaa Areenasta, siis sen Laineen eli ainoan oikean.
Hiihdot katson. Siellä on suomalaisia ja muutenkin kiinnostaa.
En kumpaakaan. Hiihtoa en katso ikinä ja Tuntemattoman olen nähnyt monta kertaa.
En. Multitaskaan läppärillä Pentuliveä ja telkkarissa Poroliveä.
Ei kumpaakaan. Lähden Biltemaan ostoksille itsenäisyyden kunnijaksi.
En kumpaakaan. Tänään katson vain formula-1 aika-ajot ja huomenna itse kilpailun.
En kumpaakaan. Tuntematonta kerran nuoruudessa yritin katsoa toisen kerran aikuisena ja kummallakin kertaa nukahdin. Joten ei ole mun juttu. Hiihto on ihan yhtä tylsää katteltavaa.
Lähden ulkoilemaan ja käy kaupassa hakemassa jotain protskuu vielä ruualle, kun ei eilen välähtänyt.
Hiihtoa. Tuntemattoman katson dvd:ltä joku muu päivä jos tuntuu siltä.
Hiihtoa , jännittää ottaako Norja taas nelos- vai vitosvoiton.
Ryyppään ja katson urheilua tänään.
Tuntematon juuri alkoi, joten katson, kun ryssiä lakoontuu. Vieläköhän koittaa päivä että pääsis heitä ampuilemaan. Ainakin se tilanne tuntuu olevan nyt lähimpänä sitten vuoden 1945
Tuntematonta sotilasta en katso koska olen sen nähnyt niin monta kertaa että muistan sen ulkoa mitä siinä tapahtuu alusta loppuun. Hyvä elokuva kylläkin.
Hiihtoa taas en todellakaan katso. En tiedä mitään turhempaa kuin tuijottaa muiden hiihtelyä.
Vierailija kirjoitti:
En kumpaakaan. Tänään katson vain formula-1 aika-ajot ja huomenna itse kilpailun.
Puoli yhdeltä alkaa kolmannet harjoitukset. Me katsotaan nekin, sen verran formulafaneja ollaan oltu yli 30 vuotta, niin mies kuin minäkin. Kaikki formula-aiheinen käy. 😄
Vierailija kirjoitti:
Hiihtoa , jännittää ottaako Norja taas nelos- vai vitosvoiton.
Hahaa, tuon takia minulta onkin jäänyt hiihdon seuraaminen jo vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoli yhdeltä alkaa kolmannet harjoitukset. Me katsotaan nekin, sen verran formulafaneja ollaan oltu yli 30 vuotta, niin mies kuin minäkin. Kaikki formula-aiheinen käy. 😄
Tylsäksi sirkuspelleilyksi on mennyt sekin laji. Vuosituhannen vaihteessa siinä oli sentään vielä jotain katsottavaakin.
Telkkarista Alastomia selviytyjiä ja läppäriltä seuraan, lähinnä kuuntelen hiihtoa. Tuntemattoman katson myöhemmin tänään ennen Linnan juhlia. Nautiskelen viiniä ja viskiä kyytipojaksi...
Vierailija kirjoitti:
Tuntematon juuri alkoi, joten katson, kun ryssiä lakoontuu. Vieläköhän koittaa päivä että pääsis heitä ampuilemaan. Ainakin se tilanne tuntuu olevan nyt lähimpänä sitten vuoden 1945
Ukrainassa saisi ampuilla jo nyt. Tosin nykyään ei taida päästä seulasta läpi jos ryssäntappaminen on tärkein motiivi.
Katson hiihtoja. Tuntemattoman olen nähnyt jo varmaan 50 kertaa, olen lukenut myös kirjan.