Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ruokarobotti odottaa pääsyä suojatielle, pitääkö autoilija pysähtyä

Vierailija
06.12.2025 |

Ja päästää se yli? Eli onko robotti niin kuin jalankulkija?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on muuten jännä ilmiö tää myötätunto ja ihastuminen näihin vekottimiin. Itse en ainakaan tunne ketään, joka ei näiden edessä sulaisi ja pitäisi hellyyttävinä. Ne kovimmatkin kaverit ovat vahaa näiden edessä ja sukupuoleen katsomatta. Onko täällä ketään, joka voi käsi sydämellä sanoa, ettei pitäisi näitä hellyyttävinä? 

Vierailija
22/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kokeilin antaa tietä, ei se lähde ylittämään. Toki jos se on jo matkalla niin en aja päälle, kuten en tahallani aja muidenkaan suojatiellä olevien. Välillä mieli tekisi töytäistä näitä pimeällä ajavia valottomia pyöräilijöitä, mutta nuo robotit on sulosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran seurasin kun pieni robottiressukka ei millään uskaltanut lähteä ylittämään tietä, tuli vähän eteenpäin, taas pakitti. Hassua että sellaisen turvallisuudesta on huolissaan! 

Kyllä niistä välillä täytyy olla huolissaan. Yks pikkurobo oli saaristossa vedellyt sillalta mereen. Onneksi veneilijät pelastivat sen. Ja toisinaan ne ovat pyörät kohti taivasta jossain.

Vierailija
24/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tarkkailen kännykällä ruokieni tuloa robotilla. Jos se johonkin, lähden paikalle. Varokoon se, joka on tuhonnut ruokani.

Vierailija
25/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tarkkailen kännykällä ruokieni tuloa robotilla. Jos se johonkin, lähden paikalle. Varokoon se, joka on tuhonnut ruokani.

Äläpä narukäsi uhoa täällä. Kai tiedät että jokaiselle hevoselle löytyy se kengittäjä...

Vierailija
26/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on selkeästi odottamassa ylitystä, parempi pysähtyä. Poliisi vie muuten koritn ja saat tuhdin sakon. 

Noi robotit on tukkeena, saattavat minuuttitolkulla odottaa ylitystä ja kukaan ei uskalla liikahtaa puskissa kyttäävien poliisien takia.

Vierailija
27/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on muuten jännä ilmiö tää myötätunto ja ihastuminen näihin vekottimiin. Itse en ainakaan tunne ketään, joka ei näiden edessä sulaisi ja pitäisi hellyyttävinä. Ne kovimmatkin kaverit ovat vahaa näiden edessä ja sukupuoleen katsomatta. Onko täällä ketään, joka voi käsi sydämellä sanoa, ettei pitäisi näitä hellyyttävinä? 

Ne on suunniteltu mahdollisimman hellytttäviksi ja söpöiksi jottei niihin kohdisteta ilkivaltaa. Pitää olla aika hirviö ihmisenä joka pikkurobottia potkii tai hakkaa metalliputkella kun se viirin kanssa liikkuu ja valoja vilkuttelee.

Vierailija
28/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne pikkukaupunkiin kun tuli ruokarobotit niin aluksi pysähdyin ja odotin vaikka kuinka kauan että ruokarobotti olisi mennyt tien yli mutta se ei mennyt.

Vierailija
29/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Robotti ei liiku, jos auto on lähellä, liikeanturit.

ratikan alle ne menee

Vierailija
30/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Must destroy wehicle". Piippiip.

Vierailija
31/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan jalankulkija on maantien ylittävällä suojatiellä 'etuajo-oikeutettu', polkupyörät ja muut pyörälliset ovat väistämisvelvollisia. 

Rullaluistelija on jalankulkija.

Vierailija
32/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jetsonit ennusti tämän 1962

Vierailija
33/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne pikkukaupunkiin kun tuli ruokarobotit niin aluksi pysähdyin ja odotin vaikka kuinka kauan että ruokarobotti olisi mennyt tien yli mutta se ei mennyt.

Osa autoilijoista on edelleen näin hölmöjä. Ei se robotti ole jalankulkija, ei myöskään pyöräilijä eikä skuuttia ajava. Vain jalankulkijoille on annettava esteetön kulku suojatiellä, kaikki muut ovat väistämiavelvollisia autoihin nähden.

Vierailija
34/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä ja se robotti ei mene suojatien yli jos kameralla näkee, että auto lähellä. Voit odottaa vaikka koko päivän suojatien edessä niin robotti ei mene siitä.

Sehän ois saatana parasta, joku autistìpaskiainen sais raivokohtauksen ku pizzaa ei näy missään 😂

Vierailija
35/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehe, et sinä uskalla poistua kotoa. 

Vierailija
36/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin kerran robotin kanssa tien ylitystä ja se sanoi minulle että ylitetään tie yhdessä. Lähti se yhtä aikaa minun kanssani, mutta jäi sitten jälkeen ja pysähtyi keskikorokkeelle kun itse jatkoin matkaa. On ne varovaisia. 

Vierailija
37/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robotti ei lähde ylittämään katua vaikka pysähtyisit.

Ihan sama näiden pikku koululaisten kanssa joille äiti on hakannut halolla päähän sellaisen ohjeen että jos yksikin auto on näkyvissä niin et saa lähteä suojatietä tien yli.

Vaikka auton pysäyttää suojatien eteen ja huitoo käsillään että mene nyt niin ne eivät lähde mihinkään. Saat nousta autosta kantamaan ne tien toiselle puolelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi