Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis kuka täällä päivät pitkät vinkuu ettei tavis mies kelpaa naisille?

Vierailija
06.12.2025 |

Mä ihmettelen että miksi nää saa satoja vastauksia?? Kuka jaksaa loputtomiin tätä itkuvirsiä?

Sit jos joku tekee alotteen aidosta asiasta, kokemuksesta ja surusta niin hirveet haukut tulee.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kannattaa muistaa, että noissa aloituksissa nämä tavalliset miehet valittavat sitä, kun ne kaikista parhaimmat naiset eivät ole kiinnostuneita heistä. Ei heille itselleenkään kelpaa tavallinen nainen. Itse olen tavallinen nainen ja olen käynyt viime vuosina treffeillä 58 eri miehen kanssa. Heistä 2/3 antoi minulle pakit .

Huomion arvoista myös, että nämä ihan samat palstaulimiehet myös arvioi Sara Siepin 7,5/10 naiseksi. Että ihan tavallinen ruskeaverikkö, luulee olevansa kaunis.

Itse ajattelevat olevansa noin kaseja.

🤭

taitaa olla peii rikki näiltä. Itse ovat persjalkaisia pätkiä joilla on naama kuin siemenperuna.

Vierailija
22/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on 54000 naista enemmän kuin miehiä, on mistä valita, miesten markkinat! 

Jos boomerisukupolvi kiinnostaa, niin sitten joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 % noista aloituksista tekee yksi mies eli heikkolahjainen Allu. Se on vonkunut täällä jo ainakin kuusi vuotta naisten nirsoutta ja sitä ennen Suomi24:llä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi