Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä ei perinteisessä mielessä.

Vierailija
06.12.2025 |

Oletko ollut tilanteessa joka on tavallaan ollut seksiä. Mutta ei kuitenkaan ole johtanut penetraatioon/ orgasmiin? Josta jäänyt erittäin hyvä seksuaalinen fiilis.

Oltiin kaveriporukan kanssa vkl reissulla matkailu autolla.  Nukuin yhden porukan naisen kanssa vierekkäin sängyssä autossa jossa nukkui 6 muuta.  Puoli unessa nainen peruutti itsensä lusikkaan. Herättiin molemmat kun mun erektoitunut penis oli hänen takapuoltaan vasten.  Kevyttä lantion liikkumista ja nytkyttelyä oli varmaan 1-2h. Kunnes lopulta nukahdettiin.  Tässä vaiheessa kummallakaan ei ollut enää ollenkaan vaatteita päällä. 

Ei sen kummemmin puhuttu tuosta mitään eikä koskaan tehty mitään. Mutta hirveän seksuaalinen lataus jäi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan. Vielä tuota kertomusta. Oltiin siis oltu vuosikymmen jo kavereita.

Paikkoja nukkua ei ollut ja sen takia päädyttiin vierekkäin. Meitä oli 3 siellä takatilassa vierekkäin. 

Käytiin nukkumaan naisella oli yö shortsit ja toppi. Mulla boxerit ja t paita. Jossain vaiheessa oli niin pirun kuuma niin otin paidan veks.

Kun heräsin tähän pakaroilla peniksen hinkkaukseen.  Nainen kääntyi katsomaan silmiin. Ei kumpikaan sanottu mitään. Oltiin hetki ihan paikallaan kuitenkin lusikassa pysyen. Pikkuhiljaa nainen aloitti liikuttamaan takapuolta hieroen edelleen erektiossa olevaa penistä. Mä poistin boxerit ja nainen shortsit. Kihnutus jatkui ja välillä penis oli naisen reisien välissä hinkaten selvästi kosteaa pillua.  Tässä välissä mä riisuin naisen topin ja koskettelin rintoja.  Kiihotus kasvoi ja kasvoi. Vähän siinä oli jo yritystä työntyä sisään, mutta viimeinen silaus jäi tekemättä.  Nainen huokaili joka x kun penis hipaisi taivaan portteja.  Lopulta vaan otin naista lantiosta kiinni ja vedin hänet tiukkaan lusikkaan ja nukahdettiin.  Tuossa vaiheessa käsi osui häpyyn joka lainehti..

Vierailija
2/2 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten nainut vaikka nainen teki kaikkensa saadakseen kullia sisäänsä. Mahtoi olla naiselle pettymys. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi