Heräsin aikaisin ja kävin tupakalla - näin, kun auto "räjähti" tuossa kadulla
Kuului hirveä pamaus ja kuski lähti juoksemaan pakoon. Jonkun ajan päästä tuli poliisiauto korjaamaan tieltä auton osia.
Kommentit (28)
Kiitos persuhullu, sait tähänkin ketjuun liitettyä pakkomielteesi persuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka enää polttaa vuonna 2025??? Vain elämänkoululaiset
No minä poltan silloin tällöin.
- ap 54v -Miksi ihmeessä?
En tiedä. Joskus nuoruudessani poltettiin tupakkaa kavereiden kanssa. Hyvin harvoin nykyään enää poltan enkä puolustele yhtään tätä. Kumminkin sen verran puolustelen, että tähän ikään saakka on pahin tilanne elämässäni ikinä.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Onneksi kuski kerkis pakoon ennenku osat lenteli 😃
Poliisit kävi siirtämässä ne sivuun ajoradalta.
- ap
eikö tuo ole yleensä palokunnan tehtävä?
Palopäällikkönä sanon, että ensin tulee poliisit ja sen jälkeen tarvittaessa palokunta.
Vierailija kirjoitti:
Sukulaisteni ja ystävieni joukossa polttavat juuri ne, joilla on korkea koulutus ja hyvät työpaikat. On tohtori, neuvos, professori jne. Minä itse en polta (poltin nuorena kauan sitten) eikä minulla ole yliopistollista loppututkintoa. Mutta elämänkoululaisia olemme kaikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukulaisteni ja ystävieni joukossa polttavat juuri ne, joilla on korkea koulutus ja hyvät työpaikat. On tohtori, neuvos, professori jne. Minä itse en polta (poltin nuorena kauan sitten) eikä minulla ole yliopistollista loppututkintoa. Mutta elämänkoululaisia olemme kaikki
Ja yksi tupakoiva, tunnettu kirjailija on myös hyvä tuttuni.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Onneksi kuski kerkis pakoon ennenku osat lenteli 😃
Poliisit kävi siirtämässä ne sivuun ajoradalta.
- ap
No soita Iltalehteen.
Teinit ei siis nähtävästi olleet tyytyväisiä temun radio-ohjattavaan autoon
Kuopiossa huollossa ollut sähköauto syttyi palamaan huoltohallissa. Olin tuolloin käymässä Kolmisopen Cittarilla ja poisajellessa huomasin kun paloautoa ja ambulanssia oli mennyt tuolle alueelle niin että koko tienoo loimotti sinisenä vilkkuvaloista, ihmettelin mitä on sattunut mutta tuossapa se selvisi.
https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/9055563