Te naiset jouduttekin armeijaan
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/armeija-pakolliseksi-myos-naisille-…
Naiset yrittävät laistaa armeijasta. Miehistä puolet kannattaa asevelvollisuutta naisille.
Kommentit (139)
Miehet on niin ilkeitä ja pahoja naisia kohtaan nykyään ettei naisia varmaan haittaa vaikka rintamalle miehet joutuisivatkaan. Paitsi ne omat rakkaat jotka on jollekulle naiselle hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä elän vain itselleni ja valitsin sivarin.
Isäni sanoi että olen itsekäs ja ehkä olenkin. Kuitenkin sehän on päätös minun elämästäni eikä kenenkään muun elämästä.
M37
No jos ei häiritse, että olet muiden miesten silmissä totaalinen beta. Jossain vähän täitä alempana arvostuksessa.
En mä ole suomen miehiltä hyväksyntää hakemassa.
Vierailija kirjoitti:
Isäni sanoi että olen itsekäs ja ehkä olenkin. Kuitenkin sehän on päätös minun elämästäni eikä kenenkään muun elämästä.
M37
Miettikää nyt vähän tämän asenneilmapiirin vinksahtaneisuutta. Vuosi työtä palkatta on ITSEKÄSTÄ.
Onko tämä hihasta vedetty ns. "hullunmiehen kortti"? Kun ei muuta ole keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
Miettikää nyt vähän tämän asenneilmapiirin vinksahtaneisuutta. Vuosi työtä palkatta on ITSEKÄSTÄ.
No ei ne sivarit mitään oikeaa työtä tee. Kukaan huomaisi mitään eroa, vaikkei heitä olisi. Pari tempputyöllistettyä hoitaisi hommat vähintään yhtä hyvin.
Vuoden lonniminen mukavissa ja kevyissä hommissa vs rehti tekeminen asepalveluksessa...ei paljon kunnioitusta irtoa sivarivässyille. Jo se, että on niin veltto, että hakeutuu tuollaiseen...pthyi.
Olisin nuorena tahtonut mennä armeijaan, mutta sitten kun se tuli naisillekin mahdolliseksi, olin juuri ylittänyt kelpoisuusiän. Harmitti tosi paljon silloin, ja vielä näin jälkikäteenkin.
Ei me naiset sinne jouduta. Nykyiset pikkutytöt voi joutua. Onko se sinusta kiva ajatus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
No ei ne sivarit mitään oikeaa työtä tee. Kukaan huomaisi mitään eroa, vaikkei heitä olisi. Pari tempputyöllistettyä hoitaisi hommat vähintään yhtä hyvin.
Vuoden lonniminen mukavissa ja kevyissä hommissa vs rehti tekeminen asepalveluksessa...ei paljon kunnioitusta irtoa sivarivässyille. Jo se, että on niin veltto, että hakeutuu tuollaiseen...pthyi.
Olet idio#otti.
Vierailija kirjoitti:
Olisin nuorena tahtonut mennä armeijaan, mutta sitten kun se tuli naisillekin mahdolliseksi, olin juuri ylittänyt kelpoisuusiän. Harmitti tosi paljon silloin, ja vielä näin jälkikäteenkin.
Voithan sinä kokeilla mpk:oon kursseja.
Miten asevelvollisuuden voi suorittaa esim. pienten laatrn äiti? Vai lykätäänkö sitä siihen asti, että lapaet ovat täysi-ikäisiä? Mites sotatilanteessa lasten käy, jos sekä äiti kuin isäkin kuuluu reserviin. Pakkolähetetäänkö lapset Ruotsiin tai kerätään johonkin säilytyslaitoksiin?
Jos naisille tulee asevelvollisuus, niin veikkaampa että syntyvyys tulee romahtamaan entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Nämä armeijasta meuhkaavat miehet ovat vässyköitä jotka saivat vapautuksen koska lääkäri totesi etteivät he pärjää armeijassa. Silti vinkuvat netissä kuinka asevelvollisuus syrjii heitä ja pilaa heidän elämänsä. Naisille ei ole mikään ongelma mennä armeijaan.
Totta. Naiset halveksivat miehiä, joiden turnauskestävyys ei riitä armeijan käymiseen. Miehen pitäisi olla perheessä se fyysisesti VAHVEMPI osapuoli, joka tekee voimaa vaativat kotityöt, autohommat, yms.
Itse olen työskennellyt rekrytoijana. Hylkään automaattisesti kaikki mieshakijat, joiden ansioluettelossa on maininta siviilipalveluksesta. Jos mitään mainintaa asevelvollisuuden suorittamisesta (armeija tai sivari) ei ole, niin sitten tulkitsen automaattisesti, että mies on kutsunnoissa hylätty.
no onhan nykyinen asevelvollisuusarmeija tullut tiensä päähän jo vuosia sitten. Ei sinne haluta, eikä siellä pärjää enää ne tukikomppanian entisaikojen "erikoiskommandot" eli puolisokeat, kehitysvammaiset ja muut. Nykyään porukka vapautetaan C-papereilla hyvin matalalla kyynnyksellä koska ei ole PV:n etu, että tuhlataan aikaa ja rahaa mt-potilaisiin tai päihdeongelmaisiin. Palvelusaikaa on myös tehostettu ja tiivistetty em. syystä. Ei tarvitse aloittaa koulutusta jostain henkilökohtaisen hygienian alkeista. Tässä suhteessa motivoitunut "naisvarusmies" on intille lottovoitto jos kyseessä on ominaisuuksiltaan sopiva henkilö. Sukupuoli ei nykyaikana saisi enää määrittää sopivuutta. Naisen fysiikka on vähintään tasavertainen ja enemmänkin moniin miehiin verrattuna. Ei ole mikään sotilaan mitta, että jaksaa hiihtää 50 kilon reppu selässä 50 kilometriä. Eli asevelvollisuuden laajentamisen sijaan pitäisi entisestään tehostaa sopivien yksilöiden värväystä olivat he sitten miehiä, naisia tai jotain siltä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Miten asevelvollisuuden voi suorittaa esim. pienten laatrn äiti? Vai lykätäänkö sitä siihen asti, että lapaet ovat täysi-ikäisiä? Mites sotatilanteessa lasten käy, jos sekä äiti kuin isäkin kuuluu reserviin. Pakkolähetetäänkö lapset Ruotsiin tai kerätään johonkin säilytyslaitoksiin?
Jos naisille tulee asevelvollisuus, niin veikkaampa että syntyvyys tulee romahtamaan entisestään.
Miten asevelvollisuuden voi suorittaa esim. pienten laatrn isä? Vai lykätäänkö sitä siihen asti, että lapaet ovat täysi-ikäisiä? Mites sotatilanteessa lasten käy, jos sekä isä kuin äitikin kuuluu reserviin. Pakkolähetetäänkö lapset Ruotsiin tai kerätään johonkin säilytyslaitoksiin?
Koska miehillä on asevelvollisuus, niin veikkaampa että syntyvyys tulee romahtamaan entisestään.
Jos naisille määrätään pakollinen asevelvollisuus, niin jokaiselle miehelle pitää määrätä 12 kuukauden mittainen pakollinen työskentelyjakso (täyspäivätyö) koulussa, päiväkodissa tai vanhainkodissa. Miehet pääsevät opettelemaan "kotirintaman töitä" eli lastenhoitoja ja vanhustenhoitoa.
Naiset voivat aina mennä synnytyslakkoon. Suomen kansa (syntyperäiset suomalaiset) kuolevat sukupuuttoon, jos kantaväestön naiset eivät hanki tarpeeksi lapsia.
Aiotko viestiä Venäjän sotilaille kuitenkin rauhan sanomaa. Vai aiotko ainoastaan tehdä naisista ninjoja? Vaikka turvallisuus muuten voi olla kunnossa.
En usko että joudun. Tv. Rouva 54v.
Minun ei tarvitse mennä.
N 47, kolme lasta, mielenterveysongelmat, työkyvyttömyyseläke
No jos ei häiritse, että olet muiden miesten silmissä totaalinen beta. Jossain vähän täitä alempana arvostuksessa.