Te naiset jouduttekin armeijaan
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/armeija-pakolliseksi-myos-naisille-…
Naiset yrittävät laistaa armeijasta. Miehistä puolet kannattaa asevelvollisuutta naisille.
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Siis tottakai naisille pakolliseksi myös, sama kuin nyt muissakin maissa on. En ymmärrä miksi tätä vielä mietitään, olemme vielä pieni kansa, saadaan lisää väkeä puolustukseen.
Koska se on kuulemma liian kallista. Niin kallista, että naisten vapaaehtoista palveluakin haluttiin lopettaa.
Minä voin mennä, vaikka olen jo 60-v mummeli. Tykkään droonin lennättämisestä vapaa-aikanakin ja hommasin singon, jonka kunnostin toimintakuntoon. Mihin voi ilmoittautua?
Vierailija kirjoitti:
Naiset, myös vanhemmat yksilöt, voivat nopeallakin koulutuksella toimia miinanraivaajina, tai houkutusmaaleina. Tylleröt telttailemaan ja vihollinen iskee sinne valemaaliin.
Myös palveluskelvottomat möhömahamiehet samoihin hommiin.
Incline unelma, naiset etulinjaan? Sitten ei ainakaan riitä naista incelille.
Vierailija kirjoitti:
Minä voin mennä, vaikka olen jo 60-v mummeli. Tykkään droonin lennättämisestä vapaa-aikanakin ja hommasin singon, jonka kunnostin toimintakuntoon. Mihin voi ilmoittautua?
Tarvitaanko sinkoon aseenkantolupa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ollut käyttökelpoinen ostettaessa, keräily- tai museoesine kai.
Vierailija kirjoitti:
Naiset yrittävät laistaa kansalaisvelvollisuudesta.
Milloin armeija on ollut kansalaisvelvollisuus naisille josta olemme luistaneet? Kerro toki mitä lakia olemme rikkoneet? Sodan aikana naisia on tarvittu muonituksessa ja haavoittuneiden hoidossa joten ihan ok jos ensiaputaidot olisivat pakollisia ihan kaikille, peruskoulusta lähtien - koska on rangaistavaa olla auttamatta.
Siinä vaiheessa kun miehet synnyttää, kärsii kuukautiset, hoitaa lapset ja kodin niin toki osallistutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja...sinä et erottaisia "sinkoa" viemäriputkesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin armeija on ollut kansalaisvelvollisuus naisille josta olemme luistaneet? Kerro toki mitä lakia olemme rikkoneet? Sodan aikana naisia on tarvittu muonituksessa ja haavoittuneiden hoidossa joten ihan ok jos ensiaputaidot olisivat pakollisia ihan kaikille, peruskoulusta lähtien - koska on rangaistavaa olla auttamatta.
Siinä vaiheessa kun miehet synnyttää, kärsii kuukautiset, hoitaa lapset ja kodin niin toki osallistutaan.
Taas nämä iänikuiset vapaaehtoiset puuhastelut vertailukohtana.
Vierailija kirjoitti:
Jokos ap:llä on armeija suoritettuna? Minun poikani oli siviilipalveluksessa VUODEN.
Poikasi on siis tehnyt asioita joita naiset ovat tehneet vuosikymmeniä. Toisin kuin sinä ja poikasi naiset eivät ole nimittäneet sitä siviilipalvelukseksi. Saati armeijan suorittamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitäis varmaan lukea biologiaa, jos luulet että menkat on vapaaehtoinen puuhastelu. Muuhun en ota kantaa.
Nämä armeijasta meuhkaavat miehet ovat vässyköitä jotka saivat vapautuksen koska lääkäri totesi etteivät he pärjää armeijassa. Silti vinkuvat netissä kuinka asevelvollisuus syrjii heitä ja pilaa heidän elämänsä. Naisille ei ole mikään ongelma mennä armeijaan.
Suomalaisten miesten romahtanut lukutaito on oikeasti todella surullista :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi poju. Kyllä se on ihan toimiva sinko. En ajatellut ilmaiseksi antaa mökkiäni, jos veli ven äläinen tulee sitä vaatimaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä 46-vuotiaana naisena en kyllä mihinkään armeijaan joudu.
Tällä palstalla ei varmaan ole yhtäkään niin nuorta naista, että asia koskisi niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajat ovat siis sitä mieltä, että väitetty mummeli on löytänyt jostain "keräilysingon", joka deaktivoitu tjsp. Sen jälkeen sitten vajassaan räplännyt sen toimintakuntoiseksi, kenties ihan itse askarrellut siihe ontelokranaatin jne.
Jotain rajaa näihin älyttömyyksiin.
Ehkä mummon tein-itse-F35 -projekti tulee jouluksi myös?
No tietenkin miehet sitä haluaa. Nykymiehet kun ei viitsi tehdä enää mitään, siksi ne haluaa naisetkin armeijaan.
En todellakaan kannata naisille pakollista armeijaa. Olen nainen ja käynyt armeijan ja ehdottomasti naisille armeijan käyminen tulee olla nyt ja aina vapaaehtoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitäis varmaan lukea biologiaa, jos luulet että menkat on vapaaehtoinen puuhastelu. Muuhun en ota kantaa.
Ja niiden menkkojen takia ei mennä armeijaan?
Älä viitsi...
Sodassa lentää veri vähän sitä pimppivuotoa enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele, miksi naisia ei enää asepalvelus niin kiinnosta, kun saa lukea, miten miespuoliset palvelustoverit naisia kohtelevat. Muutos pitää aloittaa poikien käytöksestä.
Tämä. Harva nainen haluaa armeijaan kun viimeistään rintamalla pitää sitten pelätä kumpi r*iskaa ensin, omat vai vihollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkatko on sun mielestä naisille vapaaehtoiset? Palaa kouluun.
Höpö höpö kukaan ei enää lähde rintamalle. Mitä rintamalla kaatuneet suomalaiset hyötyivät missään sodassa? Heidän perheensä tuhoutuivat poikien ja isien kuoltua rintamalla ja ainoa joka hyötyi oli rikas eliitti joka oli kaukana turvassa ja tavalliset ihmiset laitettiin tykinruuaksi
Ei kukaan nainen tai mies lähde rintamalle nykyään eihän siinä ole mitään järkeä, ihmiset ymmärtävät 2020-luvulla että on turha puhua sankarikuolemista sillä ei kukaan muista kuolleita eikä heidän hajoavia perheitään eikä kuolemasta saa mitään hyötyä... ei todellakaan laiteta enää tavallisia ihmisiä tykinruuaksi eturintamaan vaan sen sijaan laitetaan rikas eliitti ja poliitikot eturintamaan niin sodat päättyvät välittömästi - otetaan tästä kansanäänestys Suomessakin se on demokratiaa...
2020-luvulla kukaan ei enää lähde rintamalle rikkaan eliitin omaisuutta puolustamaan, ei Suomessa eikä missään maassa.