Te naiset jouduttekin armeijaan
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/armeija-pakolliseksi-myos-naisille-…
Naiset yrittävät laistaa armeijasta. Miehistä puolet kannattaa asevelvollisuutta naisille.
Kommentit (139)
Vähän naurattaa
Naiset on mesonnut tasapäistämistä ja tässä sitä ollaan. Pääsette sotimaan tasa-arvoisesti..
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin mennyt 40-vuotta sitten mutta sitä ei sallittu. Miksei kukaan mies silloin ulissut tästä vaan vain naiset. Rehniä vastaan taisteltiin kun hän lopulta sai naiset vapaaehtoisena armeijaan. Nyt yhtäkkiä miehet uhriutuu ja syyttää - naisia. Miksi?
Miksi se on ulinaa jos puhutaan tasa-arvosta?
Ja mistä sinä tiedät kuka nainen tai mies kannatti tai vastusti? Ei missään ole julkaistu mitää sukupuolia äänestyksistä..
Vierailija kirjoitti:
Vähän naurattaa
Naiset on mesonnut tasapäistämistä ja tässä sitä ollaan. Pääsette sotimaan tasa-arvoisesti..
Sun runkkufantasioissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset, myös vanhemmat yksilöt, voivat nopeallakin koulutuksella toimia miinanraivaajina, tai houkutusmaaleina. Tylleröt telttailemaan ja vihollinen iskee sinne valemaaliin.
Myös palveluskelvottomat möhömahamiehet samoihin hommiin.
Incline unelma, naiset etulinjaan? Sitten ei ainakaan riitä naista incelille.
Mutta yhtään ei oo näinä vuosina sua haitannut että sinne on pistetty miehet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset yrittävät laistaa kansalaisvelvollisuudesta.
Milloin armeija on ollut kansalaisvelvollisuus naisille josta olemme luistaneet? Kerro toki mitä lakia olemme rikkoneet? Sodan aikana naisia on tarvittu muonituksessa ja haavoittuneiden hoidossa joten ihan ok jos ensiaputaidot olisivat pakollisia ihan kaikille, peruskoulusta lähtien - koska on rangaistavaa olla auttamatta.
Siinä vaiheessa kun miehet synnyttää, kärsii kuukautiset, hoitaa lapset ja kodin niin toki osallistutaan.
Taas nämä iänikuiset vapaaehtoiset puuhastelut vertailukohtana.
Menkatko on sun mielestä naisille vapaaehtoiset? Palaa kouluun.
On ne. Voi keskeyttää esim kierrukalla.
Tai olemalla kovassa fyysisessä kunnossa.
Toisaalta, niillä ei ole mitään tekemistä armeijan kanssa. Luuletteko, että miesten mielestä on hauskaa olla likasissa ja märissä kamppeissa päiväkausia metsässä itikoiden ruokana? Tai talvella palelluttaa pahimmillaan raajansa niin, että joutuu leikkaukseen ymv.
Joku vuotava toosa on siinä sivussa pieni epämukavuus, mikä ei kiinnosta tasan ketään. Pakkaa vaikka hemostaasisidettä, jos muuta et keksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin armeija on ollut kansalaisvelvollisuus naisille josta olemme luistaneet? Kerro toki mitä lakia olemme rikkoneet? Sodan aikana naisia on tarvittu muonituksessa ja haavoittuneiden hoidossa joten ihan ok jos ensiaputaidot olisivat pakollisia ihan kaikille, peruskoulusta lähtien - koska on rangaistavaa olla auttamatta.
Siinä vaiheessa kun miehet synnyttää, kärsii kuukautiset, hoitaa lapset ja kodin niin toki osallistutaan.
Taas nämä iänikuiset vapaaehtoiset puuhastelut vertailukohtana.
Sun pitäis varmaan lukea biologiaa, jos luulet että menkat on vapaaehtoinen puuhastelu. Muuhun en ota kantaa.
Kaikkein paras ikä naisen on mennä armeijaan vaihtari-ikäisenä. Adrenaaliakin löytyy niin perkuleesti omasta takaa. Riskit naiset jaksavat kantaa rynkkyäkin ihan eri tavalla kuin tytönhupakot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän naurattaa
Luulet minua vissiin mieheksi. Yllätys yllätys, olen tasa-arvoa kannattava NAINEN.ja nauran teille typerille tasapäistämistä vinkuneille pelleille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin mennyt 40-vuotta sitten mutta sitä ei sallittu. Miksei kukaan mies silloin ulissut tästä vaan vain naiset. Rehniä vastaan taisteltiin kun hän lopulta sai naiset vapaaehtoisena armeijaan. Nyt yhtäkkiä miehet uhriutuu ja syyttää - naisia. Miksi?
Miksi se on ulinaa jos puhutaan tasa-arvosta?
Ja mistä sinä tiedät kuka nainen tai mies kannatti tai vastusti? Ei missään ole julkaistu mitää sukupuolia äänestyksistä..
No kyllä siitä oli paljon vastustusta lehdissä ja keskusteluissa. Älä nyt yritä vierittää miesten omaa syytä taas naisten niskaan. Miksi se tasa-arvo ei ollut aiemmin tärkeää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voin mennä, vaikka olen jo 60-v mummeli. Tykkään droonin lennättämisestä vapaa-aikanakin ja hommasin singon, jonka kunnostin toimintakuntoon. Mihin voi ilmoittautua?
Tarvitaanko sinkoon aseenkantolupa?
Se ei ollut käyttökelpoinen ostettaessa, keräily- tai museoesine kai.
Voi luoja...sinä et erottaisia "sinkoa" viemäriputkesta
Alapeukuttajat ovat siis sitä mieltä, että väitetty mummeli on löytänyt jostain "keräilysingon", joka deaktivoitu tjsp. Sen jälkeen sitten vajassaan räplännyt sen toimintakuntoiseksi, kenties ihan itse askarrellut siihe ontelokranaatin jne.
Jotain rajaa näihin älyttömyyksiin.
Ehkä mummon tei
😂 Olet hauska. En ole ihan niin pätevä ja kätevä mummo, että F-35 valmistuisi. Vaikka autotallissani kaikenlaista kivaa puuhailenkin. Sanotaanko niin, että sinko ei ollut ihan niin deaktivoitu, kuin ehkä kuuluisi olla. Ostin sen Keski-Euroopasta. Meinasin panssarivaunuakin, mutta oli aika tyyris. Ehkä olisi herättänyt kylillä turhaa huomiota.
Oikeasti en ymmärrä, miksi ei saisi varustautua kotonaan? En aio nostaa käsiä pystyyn ja antautua.
Vierailija kirjoitti:
Toisen maaimmansodan aikaan aika moni mies olisi varmaan kuollut häpeästä, jos joku olisi inissyt, että miksi naiset ei mene armeijaan ja sotimaan.
Nyky incelit itkurun**aa itsarikuutiossaan ja harrastaa jotain kostofantasioita naisia kohtaan, väheksyy heitä, ja sitten samalla mietyii, että miksi kukaan nainen (ei edes se oma äiti) ole ollut hänestä kiinnostunut
Toisen maailmansodan aikana olikin tosi terve arvomaailma ja sukupuoliroolit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän naurattaa
Luulet minua vissiin mieheksi. Yllätys yllätys, olen tasa-arvoa kannattava NAINEN.ja nauran teille typerille tasapäistämistä vinkuneille pelleille.
Pena naisena 👗
Iso keskustelu kuka joutuu tykinruuaksi, kun kukaan ei moneen vuosiin Suomessa ole moiseen joutunut. Leikkinyt jotain pientä sotaleikkiä jokusen kuukauden ja se nyt sitten kaataa koko elämän. Tuskin se sota on yhtään lähempänä nyt kuin kylmän sodan aikana. Ukrainassa soditaan ja tuskin on ollut yhtään vuotta kun jossain ei olisi sodittu. Mikä paniikki nyt on?
Israelin armeijassa naisetkin käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 66-vuotias nainen, vanhuuseläkkeellä ja syöpäpotilas. Pitääkö minun nyt mennä armeijaan täyttämään kansalaisvelvollisuuteni?
Volksturmiin sit jos siihen pisteeseen joudutaan.
Kun pääsisi edes kurssille, jossa opetetaan perustaitoja; ampumaan, droonin lennätystä, jotain edes. Mutta vapaaehtoisia maanpuolustuskursseja naisille on aivan liian vähän. Kun ei siihenkään ole rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun pääsisi edes kurssille, jossa opetetaan perustaitoja; ampumaan, droonin lennätystä, jotain edes. Mutta vapaaehtoisia maanpuolustuskursseja naisille on aivan liian vähän. Kun ei siihenkään ole rahaa.
Miksi pitää olla juuri naisille? Kyllähän niitä kursseja on vaikka ja kuinka, kunhan on ajoissa liikkeellä.
Jos sotilaallisessa kontekstissa droonia haluaisit lennättää, se vaatisi tietysti perusosaamista taktisen tason toiminnasta vähintään kompanian laajuudessa. Eli perus intinkäyneen tietotaidot. Ei Suomessa niitä FPV droneja operoida kuin juutuubvideoilla vaan siinä on vähän enemmän ajatusta taustalla. Tarkoitus tukea omaa toimintaa, ei jahdata jotain propagandakuvaa.
Minä elän vain itselleni ja valitsin sivarin.
Isäni sanoi että olen itsekäs ja ehkä olenkin. Kuitenkin sehän on päätös minun elämästäni eikä kenenkään muun elämästä.
M37
Joutuuko intissä naisetkin sitten joukko riisuuntumaan alapään ja peräaukon tutkimusta varten? Tutkitaanko myös tissit?