Kolesterolia alentava ruokavalio
Kommentit (65)
syön ihan tavallista ruokaa, pieniä annoksia, vähän rasvaa, vähän suolaa, mahdollisimman vähän prosessoitua
paljon hedelmiä ja kasviksia, ei limuja
olen ollut raitis yli 35v en tiedä auttaako asiaa
häilyy siellä hyvissä alarajoissa mutta silti lääkäri sanoi vois olla pienemmät arvot, ne on nyt aika tiukat
joo, on lääkkeetkin apuna
luulen että se rasvan vähentäminen on auttanut
Vierailija kirjoitti:
Syötä arvosi ja ruokailutottumuksesi tekoälylle. Saat sinulle sopivat muutokset. Toimii. Näin pudotin painoa ja sain saliohjelman.
tekoäly on roskaa!
"Tämä teksti annetaan vain tiedotustarkoituksessa. Jos tarvitset terveydellisiä neuvoja tai diagnooseja, ota yhteyttä asiantuntijaan. Tekoälyn antamat vastaukset voivat sisältää virheitä. Lisätietoja"
Ihan muutaman kilon painonpudotus ja Voimariinin vaihto Alentajaan auttoi pudottamaan kolestroliarvoa huomattavasti. Puolen vuoden jälkeen oli ihan eri arvot.
Syön lihaa ja eläinrasvaa. Korkea kolestroli indikoi pitkää elinikää ja ensimmäisenä kuolevat ne joilla kolestroli on alhainen.
Minä luovuin kovista rasvoista ja siirryin käyttämään ruuan laitossa öljyjä ja leivän päällä Benecolia tai Alentajaa ja leikkeileistä luovuin myös ja punaisen lihan syönnin jätin vähälle. Syön myös paljon kasviksia ja syömäni viljatuotteet ovat pääasiassa täysjyvää (myös pasta). Olen opetellut laittamaan ja syömään ruokani ilman lisättyä suolaa, suolan voi korvata muilla mausteilla ja päivittäin tarvitsemani suolan määrä tulee täyteen syömästäni leivästä, juustosta ja muista suolaa sisältävistä tuotteista jotka nekin kannattaa valita vähäsuolaisina vaihtoehtoina. Pyrin syömään useita kertoja päivässä entistä pienempiä annoskokoja (pääruuat lautasmallin mukaan). Kolestroliarvoni ovat nyt erinomaiset samoin sokeriarvot, viskeraalirasvaa ei ole eikä enää yhtään ylipainoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä luovuin kovista rasvoista ja siirryin käyttämään ruuan laitossa öljyjä ja leivän päällä Benecolia tai Alentajaa ja leikkeileistä luovuin myös ja punaisen lihan syönnin jätin vähälle. Syön myös paljon kasviksia ja syömäni viljatuotteet ovat pääasiassa täysjyvää (myös pasta). Olen opetellut laittamaan ja syömään ruokani ilman lisättyä suolaa, suolan voi korvata muilla mausteilla ja päivittäin tarvitsemani suolan määrä tulee täyteen syömästäni leivästä, juustosta ja muista suolaa sisältävistä tuotteista jotka nekin kannattaa valita vähäsuolaisina vaihtoehtoina. Pyrin syömään useita kertoja päivässä entistä pienempiä annoskokoja (pääruuat lautasmallin mukaan). Kolestroliarvoni ovat nyt erinomaiset samoin sokeriarvot, viskeraalirasvaa ei ole eikä enää yhtään ylipainoakaan.
Resepti tuhon tielle. Tuolla tavalla saat itsesi hautaan etuajassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Resepti tuhon tielle. Tuolla tavalla saat itsesi hautaan etuajassa.
Tuskinpa vaan lähden etuajassa ainakaan elintapojeni takia.
Ehdottomasti kannattaa hakea omaan terveyteen liittyvää tietoa ensisijaisesti anonyymiltä netin keskustelupalstalta!
voi ---ittu teidän kanssa nyt taas kerrassaan.
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa ja statiineja.
Statiineja kun vetää niin saa dementian etuajassa. Fiksun valinta.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti kannattaa hakea omaan terveyteen liittyvää tietoa ensisijaisesti anonyymiltä netin keskustelupalstalta!
Suomessa parempi valinta kuin lääkäri. Lääkäriltä saat lääkeyhtiön lobbaamia nappeja ja disinformaatiota.
Oliiviöljy on ollut tehokkain alentaja itsellä. Jos en muuten saa sitä tarpeeksi otan rkl sellaisenaan. Statiinit ei sopineet eikä tehonneet.
Toki kevennetty ruokavalio - vähemmän kaloreita per päivä mutta normituotteista, ei mitää kevytjuustoja tai diettiversioita vaan kasviksia, täysjyvää (vähän) ja itsetehtyä kunnon ruokaa. Juustoa vähän mutta täysrasvaista ja laadukasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa parempi valinta kuin lääkäri. Lääkäriltä saat lääkeyhtiön lobbaamia nappeja ja disinformaatiota.
Samoin jos sairastuu syöpään niin kannattaa unohtaa lääkärit ja tilata Temusta tehokkaita hoitavia kristalleja.
Vierailija kirjoitti:
Syön lihaa ja eläinrasvaa. Korkea kolestroli indikoi pitkää elinikää ja ensimmäisenä kuolevat ne joilla kolestroli on alhainen.
Älä kiusaa näitä hyvän ravinnon mollaajia :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa ja statiineja.
Ja mistähän hatusta tuon vetäisit? Ihan tutkitusti niiden käyttö ainakin hidastaa ellei jopa ehkäise musitisairauksia.
Jos kolesteroli on niin tappavaa ja vaarallista niin miksi yli 100veeksi eläneillä on arvot tapissa ja taivaissa. Tarkoittaisiko että ilman kolesterolia olisivat eläneet vaikka 500-vuotiaiksi?
Ilmeisesti sisäsyntyinen suojelumekanismi. Lapsesta pitäen olen inhonnut kovin rasvaista ruokaa. Nykyisin en käytä mitään rasvaa edes leivän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa ja statiineja.
Ja mistähän hatusta tuon vetäisit? Ihan tutkitusti niiden käyttö ainakin hidastaa ellei jopa ehkäise musitisairauksia.
Älä nyt viitsi, aivot tarvii kolesterolia toimiakseen.
Syötä arvosi ja ruokailutottumuksesi tekoälylle. Saat sinulle sopivat muutokset. Toimii. Näin pudotin painoa ja sain saliohjelman.