Kolesterolia alentava ruokavalio
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kolesteroli on niin tappavaa ja vaarallista niin miksi yli 100veeksi eläneillä on arvot tapissa ja taivaissa. Tarkoittaisiko että ilman kolesterolia olisivat eläneet vaikka 500-vuotiaiksi?
Ja viittaatko mutun sijaan tieteellisen artikkeliin? Youtube ei kelpaa tietolähteeksi.
Ihan yleissisivistys riittää koska mistä tahansa lukenut niin vanhuksilla on aina kolesterolit taivaissa. Voit ihan itse hakea sen tiedon ja itseäsi sivistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa ja statiineja.
Statiineja kun vetää niin saa dementian etuajassa. Fiksun valinta.
Ja mistähän hatusta tuon vetäisit? Ihan tutkitusti niiden käyttö ainakin hidastaa ellei jopa ehkäise musitisairauksia.
Amerikkalaiset tohtorit youtubessa ovat hänelle näin kertoneet. Kaikki on päinvastoin kuin meille lampaille täällä Suomessa kerrotaan. Tutkimusten ja suositusten takana on raha, vain amerikkalainen youtubetohtori ajattelee aidosti hänen parastaan.
Vierailija kirjoitti:
syön ihan tavallista ruokaa, pieniä annoksia, vähän rasvaa, vähän suolaa, mahdollisimman vähän prosessoitua
paljon hedelmiä ja kasviksia, ei limuja
olen ollut raitis yli 35v en tiedä auttaako asiaa
häilyy siellä hyvissä alarajoissa mutta silti lääkäri sanoi vois olla pienemmät arvot, ne on nyt aika tiukat
joo, on lääkkeetkin apuna
luulen että se rasvan vähentäminen on auttanut
Tärkein puuttuu: rasvan laatu, joka vaikuttaa hyvään ja huonoon kolesteroliin.
Kolestrolilääkitys on se kaikista tärkein. Oivariini muuttui Beceliksi. Ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa ja statiineja.
Ja mistähän hatusta tuon vetäisit? Ihan tutkitusti niiden käyttö ainakin hidastaa ellei jopa ehkäise musitisairauksia.
Amerikkalaiset tohtorit youtubessa ovat hänelle näin kertoneet. Kaikki on päinvastoin kuin meille lampaille täällä Suomessa kerrotaan. Tutkimusten ja suositusten takana on raha, vain amerikkalainen youtubetohtori ajattelee aidosti hänen parastaan.
Jännä juttu kun olette lähteitä vaatimassa mutta itse ette toimita mitään.
Paha kolsteroli oli 5,5. Kolestrolilääkitys napsahti heti. Rasvan käyttöä oon muuttanut minäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kolesteroli on niin tappavaa ja vaarallista niin miksi yli 100veeksi eläneillä on arvot tapissa ja taivaissa. Tarkoittaisiko että ilman kolesterolia olisivat eläneet vaikka 500-vuotiaiksi?
Ja viittaatko mutun sijaan tieteellisen artikkeliin? Youtube ei kelpaa tietolähteeksi.
Ihan yleissisivistys riittää koska mistä tahansa lukenut niin vanhuksilla on aina kolesterolit taivaissa. Voit ihan itse hakea sen tiedon ja itseäsi sivistää.
Toimiiko satavuotiaan kroppa jotenkin optimaalisesti mielestäsi, onko tavoiteltavaa hankkia satavuotiaan veriarvot työikäisenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko satavuotiaan kroppa jotenkin optimaalisesti mielestäsi, onko tavoiteltavaa hankkia satavuotiaan veriarvot työikäisenä?
Sehän riippuu täysin siitä onko satavuotias viettänyt aikansa sohvalla teeveen ääressä kankeutuen vai liikunnalla pitänyt kroppansa vetreänä mutta kolesteroliarvoihin se ei liity mitenkään koska iän myötä ne väkisinkin nousee kuten kaikki muutkin arvot.
Minulla oli puoli vuotta sitten huono kolesteroli yli raja-arvojen. Se on vuosien ajan mennyt tasaisen hitaasti ylöspäin. Kerroin työterveyslääkärille, että olen alkanut syömään hyviä rasvoja. Lääkäri sanoi, että otetaan tarkistusmittaus puolen vuoden päästä. Kolesteroli oli kääntynyt ekaa kertaa laskuun. Lääkäri sanoi, että mitä ikinä syötkin, jatka saman syömistä. En tarvinnut lääkkeitä.
Syön joka päivä tuorepuuroa, jossa on chia-, pellavan-, hampun- ja auringonkukansiemeniä, sekä joko pähkinöitä tai manteleita. Lisäksi syön 100 % kauraleipää ainoastaan.
Minulla on täällä ketju, jossa poden ruokavaliotani, kun en laihdu. Nyt tässä ketjussa muistan, miksi minun ei kannata vaihtaa syömisiäni.
Kolestrolilääkitys on ehdoton. Varsinkin jos ja kun itelläkin on sukurasitetta, niin ruokavaliolla on vaan äärettömän vaikeaa arvoja laskea, sanoi lääkärini aivan suoraan. No lääkitys on auttanut tosi paljon. Toki beceliin mekin vaihdoimme
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa ja statiineja.
Älä nyt viitsi, aivot tarvii kolesterolia toimiakseen.
Totta. Paras on kun on arvot yli 7. Ei kerkeä muistisairauta tulemaan ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa ja statiineja.
Jännä juttu kun olette lähteitä vaatimassa mutta itse ette toimita mitään.
Se onkin konsti saada vastapuoli hiljaiseksi ja oma totuus oikeaksi koska tietävät ettei kukaan ala aikaansa haaskaamaan pompottajalle jotain tietoa kaivaakseen kuten eivät he itsekään niin tee.
Vierailija kirjoitti:
Kolestrolilääkitys on ehdoton. Varsinkin jos ja kun itelläkin on sukurasitetta, niin ruokavaliolla on vaan äärettömän vaikeaa arvoja laskea, sanoi lääkärini aivan suoraan. No lääkitys on auttanut tosi paljon. Toki beceliin mekin vaihdoimme
Olettepa typeriä kun ette tajua että olette vain lääkefirmojen ja becellifirmojen rahanlähteitä. Mitä se lääkitys on konkreettisesti auttanut, onko vaikuttanut elämässäsi jotenkin muuten kuin parempina arvoina ja lääkärin kehuina?
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli puoli vuotta sitten huono kolesteroli yli raja-arvojen. Se on vuosien ajan mennyt tasaisen hitaasti ylöspäin. Kerroin työterveyslääkärille, että olen alkanut syömään hyviä rasvoja. Lääkäri sanoi, että otetaan tarkistusmittaus puolen vuoden päästä. Kolesteroli oli kääntynyt ekaa kertaa laskuun. Lääkäri sanoi, että mitä ikinä syötkin, jatka saman syömistä. En tarvinnut lääkkeitä.
Syön joka päivä tuorepuuroa, jossa on chia-, pellavan-, hampun- ja auringonkukansiemeniä, sekä joko pähkinöitä tai manteleita. Lisäksi syön 100 % kauraleipää ainoastaan.
Minulla on täällä ketju, jossa poden ruokavaliotani, kun en laihdu. Nyt tässä ketjussa muistan, miksi minun ei kannata vaihtaa syömisiäni.
Jatkan: en ole ikinä käyttänyt kovia rasvoja, vaan aina käytän oliiviöljyä, myös silloin, kun kolesteroli nousi. Oivariinia käytän leivän päällä, mutta vain nimellisesti. Mutta nuo siemenet ovat se muutos, jonka tein.
Vierailija kirjoitti:
Olet käsittämättömän tyhmä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettepa typeriä kun ette tajua että olette vain lääkefirmojen ja becellifirmojen rahanlähteitä. Mitä se lääkitys on konkreettisesti auttanut, onko vaikuttanut elämässäsi jotenkin muuten kuin parempina arvoina ja lääkärin kehuina?
Liikkuminen toki on helpompaa kun ei lompakko paina yhtä paljon kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet käsittämättömän tyhmä ihminen.
Mites se meni, henkilökohtaisuuksiin mennyt on hävinnyt pelin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan: en ole ikinä käyttänyt kovia rasvoja, vaan aina käytän oliiviöljyä, myös silloin, kun
Laadukas oliiviöljy ei aiheuta huonoja kolesteroliarvoja. Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa ja statiineja.
"Tohtorit", eli kiropraktikot