Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teini hukkasi kotiavaimensa ja mulla on huomenna töitä

Vierailija
05.12.2025 |

Tarvitsee avaimet, jotta saa vietyä koirat aamupäivällä mutta lähtee isälleen sen jälkeen joten ollaan vähän niiku kusessa.

Mun aivot ei yhtään toimi miten pärjätään yksillä avaimilla niin että pääsen kotiinkin illaksi. Tai jos on ideoita mistä voitais vielä niitä etsiä. Harmittaa tämän takia riidellä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy teettämässä heti maanantaina teinille uusi avain. Turhaan tuosta riitelette. Luulen että lapsellas on nyt aika paha fiilis kun on saanut sut suuttumaan. Käy sopimassa ennen kun menet nukkumaan. Ei ole niin iso juttu.

No sovitaankin. Eiköhän se järjesty jotenkin. Harmittaa vaan turha säätö.

Vierailija
42/48 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö avaimia voi piilottaa johonkin varmaan paikkaan?

Ei ilmeisesti koska yksi ainoa puolikuollut aivosolu ei siihen riitä joten moottorisaha käyttöön tosin idiootti yksisoluinen ei osaa sitä käyttää.Ehdotan  huostaanottoa koko idiootti porukalle muuten eksyvät oman perseen luota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava homma, kun kerrostalossa pitää kaikki lukot vaihtaa teinisi perseilyn takia. Sillä avaimellahan pääsee yleisiin tiloihin. 

Vierailija
44/48 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö avaimia voi piilottaa johonkin varmaan paikkaan?

Asutaan kerrostalossa. Täällä ei kovin varmoja paikkoja ole. 

Eikö yhtään tuttua luotettavaa naapuria, jolle teini voisi avaimet jättää ja sinä sitten hakea sieltä? Tai oisko muuten ketään kohtuullisella etäisyydellä asuvaa kaveria  / tuttua, jonka kautta kävisi avainten vaihto?

Aika harva kerrotaloasukki nykyisin tuntee naapureitaan. Itse en ole koskaan edes nähnyt seinänaapuriani, vaikka olen asunut tässä 6 vuotta. Muutamaa naapuria olen moikannut käytävässä. Se on ainut kommunikointi naapureiden välillä.

eri

Vierailija
45/48 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sitten ilmoittaa huoltoyhtiöön kadonneesta avaimesta. Tietävät, että pitää sarjoittaa lukot uusiksi koko talossa. Lasku tulee sinulle. 

Vierailija
46/48 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee isälleen vasta myöhemmin.

Vierailija
47/48 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko avaimet ulko-ovessa lukossa kiinni vielä?

Vierailija
48/48 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on R-kioski lähellä, sinne voi viedä ja vastaanottaja noutaa koodilla tai puhelinnumerollaan. Oon joskus käyttänyt kun sisko mennyt mun kämpille kun olen itse ollut poissa. Kätevä systeemi. Maksaa muutamia euroja.

Ei ihme että r-kioskeja suljetaan, kun tuostakaan ei kukaan ole kuullut.