Teini hukkasi kotiavaimensa ja mulla on huomenna töitä
Tarvitsee avaimet, jotta saa vietyä koirat aamupäivällä mutta lähtee isälleen sen jälkeen joten ollaan vähän niiku kusessa.
Mun aivot ei yhtään toimi miten pärjätään yksillä avaimilla niin että pääsen kotiinkin illaksi. Tai jos on ideoita mistä voitais vielä niitä etsiä. Harmittaa tämän takia riidellä.
Kommentit (48)
Teini lähtee isälleen myöhemmin, vasta kun olet tullut töistä.
Miksi tuon takia pitäisi riidellä? Ei ne avaimet takaisin tule vaikka miten tappelisitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö avaimia voi piilottaa johonkin varmaan paikkaan?
Asutaan kerrostalossa. Täällä ei kovin varmoja paikkoja ole.
Ok, tämä selittääkin paljon...
Mutta ketään tuttuako ei asu lähellä joka voisi säilyttää avainta sen ajan?
Pari työkaveria. Ehkä vois kysyä jos ei muuta keksi. Tuntuu vaan tyhmältä häiritä tämän takia.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan mene kuin yksi juna päivässä. Ap:llle kun ei muutkaan vaihtoehdot ole kelvanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari työkaveria. Ehkä vois kysyä jos ei muuta keksi. Tuntuu vaan tyhmältä häiritä tämän takia.
Sekö sitten ei ole yhtään tyhmää, että kitiset täällä ja torppaat jokaisen ehdotuksen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuon takia pitäisi riidellä? Ei ne avaimet takaisin tule vaikka miten tappelisitte.
No ei varmaan tarvisi mutta ärsyttää ja harmittaa. Varmaan molempia. Sitten tulee riideltyä vaikka oot oikeassa että ei se auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan mene kuin yksi juna päivässä. Ap:llle kun ei muutkaan vaihtoehdot ole kelvanneet.
Jep, näin luulen mäkin.
Myytte tänään vielä äkkiä koirat pois (ihan sama mitä sulle enää ehdottaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmaan tarvisi mutta ärsyttää ja harmittaa. Varmaan molempia. Sitten tulee riideltyä vaikka oot oikeassa että ei se auta.
Kasva aikuiseksi äläkä käyttädy kuin teini.
Koirat uuniin paistiksi. Ratkeaa sekä huominen ruoka että avainongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekö sitten ei ole yhtään tyhmää, että kitiset täällä ja torppaat jokaisen ehdotuksen?
Miten niin. Justhan sanoin että voin kysyä työkaverilta jos en muuta keksi. Ja meneehän niitä junia koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin. Justhan sanoin että voin kysyä työkaverilta jos en muuta keksi. Ja meneehän niitä junia koko päivän.
No mikä tässä sitten on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin. Justhan sanoin että voin kysyä työkaverilta jos en muuta keksi. Ja meneehän niitä ju
No ei kai mikään.
Jos on R-kioski lähellä, sinne voi viedä ja vastaanottaja noutaa koodilla tai puhelinnumerollaan. Oon joskus käyttänyt kun sisko mennyt mun kämpille kun olen itse ollut poissa. Kätevä systeemi. Maksaa muutamia euroja.
Menet ilman avainta töihin. Teini jättää avaimen kotiin ennen lähtöä isälle. Soitat huoltomiehen avaamaan sinulle oven, kun tulet töistä. Maksaa noin satasen, kun on juhlapyhä, mutta aianakaan ei tarvitse tyhmänä pyytää apua työkavereilta.
Käy teettämässä heti maanantaina teinille uusi avain. Turhaan tuosta riitelette. Luulen että lapsellas on nyt aika paha fiilis kun on saanut sut suuttumaan. Käy sopimassa ennen kun menet nukkumaan. Ei ole niin iso juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teini ei koirien lenkittämisen jälkeen ja ennen junalle lähtöään voi tuoda avaimia sinulle töihin?
Noku iso mutka.
Niin? Mitä sitten? Hän hukkasi avaimensa joten on ihan kohtuullista vaatia että hän osaltaan hyvittää asiaa tuomalla avaimet sinulle töhin. Menköön sitten isälleen myöhemmällä junalla jos ei "ison mutkan" takia ehdi. Sanoisit edes suoraan että hän nyt ei vaan viitsi.
Isä hakee teinin työpaikaltasi tai matka peruuntuu avaimien vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö yhtään tuttua luotettavaa naapuria, jolle teini voisi avaimet jättää ja sinä sitten hakea sieltä? Tai oisko muuten ketään kohtuullisella etäisyydellä asuvaa kaveria / tuttua, jonka kautta kävisi avainten vaihto?
Kannattaa hankkia ylimääräisiä avaimia juuri näiden tilanteiden varalle.