Ei ole Lasse Lehtonen penaalin terävin kynä.
Sekoilee euroopassa eikä pysy itse työpaikalla ja haukkuu muut kun ne ei tule toimistoon töihin.
Kommentit (44)
Kelan hallituksella ei tämän jälkeen liene "erityistä tarvetta pitää kiinni pääjohtajasta ihan viimeisen päälle".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Lasse ollut kelan hallituksen suosikki ja voitti satosenkin helposti. Aika fiksu mies siis on.
No kyllä hän fiksuudessa pesee aika monet meistä palstalaisista.
Uskallan väittää, että harvalla täällä kirjoittelijalla on juristin ja lääkärin pätevyydet ja siihen päälle tohtorin tutkinnot.
Silti sitä älyä puuttuu melko paljon kun ei ymmärrä olla puhumatta jotain mitä muut johtajat ei koskaan sanoisi medialle eikä ääneenkään.
Mutta ei ole sama kuin fiksuus. Minusta tuo on enemmän sitä, että hän voisi olla sosiaalisesti kömpelö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Lasse ollut kelan hallituksen suosikki ja voitti satosenkin helposti. Aika fiksu mies siis on.
No kyllä hän fiksuudessa pesee aika monet meistä palstalaisista.
Uskallan väittää, että harvalla täällä kirjoittelijalla on juristin ja lääkärin pätevyydet ja siihen päälle tohtorin tutkinnot.
Mitä tuolla kaikella kirjatiedolla tekee, jos ei osaa ihmisten kanssa olla? Ihme sokeaa uskomusta kirjaviisauteen.
Vastasin tuohon, kun aloittaja otsikoi ketjun, jossa epäilee "ettei Lehtonen ole penaalin terävin kynä".
En ottanut kantaa muuhun kuin tuohon väitteeseen.
Mielestäni hän on hyvinkin terävin kynä kahdella akateemisella tutkinnoilla ja väitöskirjat siihen päälle.
Jokainen meistä voi sairastua, kun tulee liikaa painetta.
Lehtonen on syntynyt 1962. Mä olen syntynyt 1961 enkä vieläkään ole alimmassa eläkeiässäni. Vasta ensi elokuussa olen. Lehtonen sitten vasta joskus mun jälkeen.
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/