Timo Vornanen: Tuomio tuli! Eroaa!
Vai eroaako sittenkään?
Perussuomalaisten Timo Vornanen sai tuomion baariammuskelusta. 8kk ehdollista vankeutta ja yli 16 000€ korvaukset kahdelle uhrilleen. Aseiden tai aseluvan kohtalosta ei manita.
Nyt kysymys kuuluu pitääkö mies sanansa edes siitä että eroaa kansanedustajan virastaan, kuten lupasi tehdä jos (eli kun) saa tuomion.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin pienestä tulet vakuuttuneeksi. Päättelykykysi on lähes pettämätön. Tai sitten ei. Kyllä minä olen ihan vakaumuksellinen vasemmistolainen, joka on vain kyllästynyt siihen, että ihmisiä tuomitaan mielipiteidensä perusteella. Ehkä omaan hieman narsistisiakin piirteitä, kuten Vornanenkin ja kaikki meistä. Käsittääkseni narsismi ei ole kuitenkaan rikos. Ainakaan vielä. Kyllä tuossa tuomiossa on mielestäni vähän persulisää. Vaikka en Vornasesta henkilönä pitäisikään, niin en minä häntä sen takia tuomitse. Kuten sanottu, niin kyllä tuon Tavion mahdollinen syrjintä, törkeä virka-aseman väärinkäyttäminen ja 6,5 miljoonan euron törkeä petosvehkeily ovat mielestäni pahempia rikoksia, kuin Vornasen kännisekoilut. En näe, että Vornanen niistä sakkotuomiota kummempaa rangaistusta on ansainnut.
Kiitos päivän nauruista. Aika onneton esitys. Mutta arvaa mitä? Mi
Det tror jag inte. Just nu talar han svenska i TV.
-ohis.
Vierailija kirjoitti:
Det tror jag inte. Just nu talar han svenska i TV.
-ohis.
Linnanbooli inspiroi Vornasen puhumaan svenskaa ja seuraavaksi tulee paukku. Ovilla olisi pitänyt olla turvatarkastus.
Vierailija kirjoitti:
Kovin pienestä tulet vakuuttuneeksi. Päättelykykysi on lähes pettämätön. Tai sitten ei. Kyllä minä olen ihan vakaumuksellinen vasemmistolainen, joka on vain kyllästynyt siihen, että ihmisiä tuomitaan mielipiteidensä perusteella. Ehkä omaan hieman narsistisiakin piirteitä, kuten Vornanenkin ja kaikki meistä. Käsittääkseni narsismi ei ole kuitenkaan rikos. Ainakaan vielä. Kyllä tuossa tuomiossa on mielestäni vähän persulisää. Vaikka en Vornasesta henkilönä pitäisikään, niin en minä häntä sen takia tuomitse. Kuten sanottu, niin kyllä tuon Tavion mahdollinen syrjintä, törkeä virka-aseman väärinkäyttäminen ja 6,5 miljoonan euron törkeä petosvehkeily ovat mielestäni pahempia rikoksia, kuin Vornasen kännisekoilut. En näe, että Vornanen niistä sakkotuomiota kummempaa rangaistusta on ansainnut.
Vornanen on joo tehnyt mielipiteensä hyvin selväksi. Harmi vaan että kysymys siitä syyllistyikö hän rikoksiin vai ei, ei ole mielipidekysymys. Syyllistyi. Eikä se ansaitseeko hän tuomion vai ei, Suomen oikeuslaitos perustaa päätöksen aina lakiin. Eli ansaitsee. Se on sillä selvä eli turvat tukkoon.
Vornanen lupasin ottaa Linnan juhlissa yhden lasin boolia. Pitääkö tämäkään lupaus? Ammuskelun päätteeksi hänellä oli kovin vaikeaa vastata poliisin yksinkertaiseen kysymykseen siitä kuinka paljon hän oli juonut. Sammaltaen näsäviisasteli että niin paljon kuin itse joisit jos olisit lähtenyt viihteelle aka. vetämään perseet. Joo, sen poliisi ja kaikki näki jo hänen olemuksestaan, ei tarvinnut edes puhalluttaa todetakseen että aivan liikaa. Nyt kysyttiin tuoppien rehellistä määrää.
Linnasta vähän maistia alkuun ja sitten kaupungille vosuja katsastamaan! Varmaan on taskussa turvaa mukana, sitähän näinä aikoina entistä enemmän tarvitaan. Katsotaan onko otsikoissa taas huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Linnasta vähän maistia alkuun ja sitten kaupungille vosuja katsastamaan! Varmaan on taskussa turvaa mukana, sitähän näinä aikoina entistä enemmän tarvitaan. Katsotaan onko otsikoissa taas huomenna.
Vaimo parka.. ko? Jos mies jäisi tällä kertaa baarireissulleen niin ehkä se olisikin siunaus. Ainakin valtavasti vähemmän myötähäpeää kannettavaksi.
Huh. Ei uutisia. Vaimo teki ilmeisesti työnsä ja vei Timon ajoissa kotiin ennenkuin tämä ehti päästää alteregonsa, YönTimon, taas valloilleen. 😆
Vierailija kirjoitti:
Miksi Vornasen tuomiosta ei saa puhua? Valtakunnan uutinen.
Ei ole lainvoimainen.
Vierailija kirjoitti:
Vornanen lupasi erota, jos tuomio tulee. Eli jos ei eroa, on onneton takinkääntäjä.
Seisoisi sanojensa takana, niin saisi ehkä tekonsa jossain muodossa anteeksikin. Sanansa syömällä, muistetaan ikuisesti selkärangattomana luuserina.
"Vornanen lupasi erota, jos tuomio tulee. Eli jos ei eroa, on onneton takinkääntäjä."
Eli siis ihan normi persu. Persuillahan takinkääntö on verissä. Sehän on nähty jo tämänkin hallituksen aikana. Kaikki vaalilupaukset on petetty, ihan kaikki.
Vornanenhan ei tule lähtemään eduskunnasta kirveelläkään ja vielä edustajakautensa jälkeen anoo sopeutuseläkettä niin kauan kuin se on mahdollista ja vielä sen jälkeenkin. Persu on aina persu, vaikka voissa paistaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lainvoimainen.
Jos ei olekaan niin tarkoittaako se sitä että vastoin sananvapautta ja tiedonjaonvapautta asiasta ei saa puhua? Ei, ei tarkoita. Joten lakkaa terrorisoimasta tätä palstaa, kriminaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lainvoimainen.
Jos ei olekaan niin tarkoittaako se sitä että vastoin sananvapautta ja tiedonjaonvapautta asiasta ei saa puhua? Ei, ei tarkoita. Joten lakkaa terrorisoimasta tätä palstaa, kriminaali.
Useassa muussakin tilanteessa on tullut huomattua että Persut - jotka politisoi sananvapaudella - eivät halua että tietyistä asioista puhutaan, koska se on heille erittäin kiusallista. Semmoiset sananvapauden soturit siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vornanen lupasi erota, jos tuomio tulee. Eli jos ei eroa, on onneton takinkääntäjä.
Seisoisi sanojensa takana, niin saisi ehkä tekonsa jossain muodossa anteeksikin. Sanansa syömällä, muistetaan ikuisesti selkärangattomana luuserina.
persut ei tee ikinä mitä puhuvat
Se on meille kunnia-asia. Kansa ei ansaitse rehellisyyttä.
Vornanen irtisanoutuu Itä-Suomen poliisilaitoksen konstaapelin virasta. Poliisilaitos olisi aloittamassa irtisanomisprosessin käräjäoikeuden antaman päätöksen vuoksi.
Sitten vielä kun tajuaisi jättää kansanedustajan viran ns. omin jaloin.
Timo on kiinni hillotolpassa. Ei anna irti millään.
Kiitos päivän nauruista. Aika onneton esitys. Mutta arvaa mitä? Minäpä olen Suomen presidentti!