Lasse Lehtonen välikohtauksessa Brysselin lentokentällä - poliisien ympäröimä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011672428.html
Kykypuolueen edustaja taas suorittamassa.
Kommentit (1409)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt jo joku läheinen hakemaan Lasse kotiin. Jos on sairas niin taitaa tarvita apua. Jos on viina joka miestä vie, niin silti tarvitsee apua.
Eiköhän hänellä ole apua siellä kun Brysselissä on kuitenkin varmasti tuttuja ellei jo lentänyt Suomeen.
Ei ollut klo 19.10 koneessa tänään.
Miksi Kokoomus paapoo tätä miestä, vaikka ongelma on ollut esillä jo vuosia?
Miksi hänet nostettiin, persut, vaikka tiesitte?
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Jos Kelan hallitus on joutunut olemaan yhteydessä Belgian suurlähetystöön Lehtosen takia, on kyseessä oikeasti vakava asia. Ihan hyvä että mies on nyt löytynyt ja päässyt viranomaisten avun piiriin.
On jotenkin koomista koko Kelan Pääjohtajaepisodi..voi tsiisus mikä hölmölandia kun äijä saikulla ja sai mennä sekoileen brysseliin, miksi lääkäri ei alunperin ohjannut osastolle? Vai oliko joku tuttu lääkäri, lassen naukkukaveri.
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden tietojen mukaan kokoomuksessa katsotaan, että Lehtosella ei käytännössä ole mahdollisuuksia jatkaa tehtävässään ja toivotaan, että hän ymmärtäisi itse erota. Peukalo on kääntynyt alaspäin. Helpoimpana pidetään sitä, että Lehtonen eroaisi itse, mutta tätäkään ei pidetä varmana.
Suomalainen ei ikinä itse eroa hillotolpastaan vaan pitää siitä kaksin käsin tiukasti kiinni. Erottaa se pitää, mielellään hyvin selkein sanoin. Hyssyttely ei nyt kelpaa.
Minua säälittää ihan hirveästi puvuissa olevat asialliset miehet, jotka harhailevat surullisen näköisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Tämä ei kuitenkaan koske yhteiskunnan merkittäviä johtopaikkoja. Nämä ovat edelleen miehitetty kokoomuslaisilla setämiehillä. Menestyneet yritykset ovat asia erikseen ja niihinhän ei Oy Suomi Ab kuulu.
Mikäs vtun ikärasisti siellä avautuu?
Kumoa väitteeni argumenteilla, äläkä mielipiteelläsi.
Ei sulla ole argumenttia vaan pelkkää rasismia; kokoomuslaiset setämiehet on huonoja johtajia. Sama kuin sanoisit että kaikki somalit on huonoja työntekijöitä.
Jokainen on yksilö.
Tiedoksi trollille: Tietenkin jokainen on yksilö. Nyt näyttää vaan siltä, että nimenomaan kokoomuslaiset setämiehet eivät edusta menestyneitä yrityksiä. Kerrotko mistä tämä johtuu?
Asenteellisesta näkökulmastasi.
Niin siellä Loungessa on ilmaiset viinat ja se ei sovi kaikille. Just Lensin Usaan ja sitä ennen join Loungessa lasin viiniä aamiaisella ja se oli jo mielestäni siihen aikaan erikoista. Mutta ei lähtenyt sen enempään lapasesta. En olekaan Kelan ym verorahoilla pyörivän viraston johtaja.
Vierailija kirjoitti:
Kelan hallitus koolle pikavauhtia maanantaina klo 9.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011673279.html
Uskallan lyödä vetoa, että batman-logo heijastettu taivaalle ja Arto Satonen astuu kelan johtoon.
Fatman logo?
Varastiko joku hänen laukkunsa kentällä, vai mistä oli kyse? Toivottavasti oli vain hukassa ja se löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholilla ei ole kuulema osaa. Kyse on jostain sairaudesta. Omaiset tietävät.
Lähipiiri usein suojelee alkoholistia
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden tietojen mukaan kokoomuksessa katsotaan, että Lehtosella ei käytännössä ole mahdollisuuksia jatkaa tehtävässään ja toivotaan, että hän ymmärtäisi itse erota. Peukalo on kääntynyt alaspäin. Helpoimpana pidetään sitä, että Lehtonen eroaisi itse, mutta tätäkään ei pidetä varmana.
Jos arvata pitää, niin perussuomalaiset luottavat edelleen Lehtoseen kuin muuriin.....
Hyvä palkintovirka kokomustan ehdokkalle vikkei tullut valituksikaan. Johtajan virkaan vaatimuksena pitäisi olla muutakin kuin puolueen jäsenyys. Arvointikyky pettänyt pahasti kun lähtenyt sairaslomalla työmatkalle kun paineensietokyky puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen ei ikinä itse eroa hillotolpastaan vaan pitää siitä kaksin käsin tiukasti kiinni. Erottaa se pitää, mielellään hyvin selkein sanoin. Hyssyttely ei nyt kelpaa.
Jännitysnäytelmä on tiedossa, eroaako Lasse vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Minua säälittää ihan hirveästi puvuissa olevat asialliset miehet, jotka harhailevat surullisen näköisinä.
Lehtonen ei ole asiallinen vuosiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielisiä kommentteja sairauskohtauksen sattuessa.
Montako päivää se sairauskohtaus kestää?
Olipa syy mikä tahansa niin johtopäätöksen pitäisi olla selvä. Hän ei ole riittävän hyvässä kunnossa johtaakseen Kelaa.
Sairaslomalla kai on oikeus olla sairaana ja käyttäytyä sen mukaisesti?
Mutta silloin pitäisi olla kotona eikä työtehtävissä etenkään ulkomailla.
Ei tartte jos on rokotettu.
Ei saa olla ilkeä. Kiusaaminen on typerää.
Vierailija kirjoitti:
Joko Lassen äidiltä tai Kelan viestintäpäälliköltä on saatu meriselitys?
Kahta Lehtosen läheistä on jututettu ja kuultu, ettei alkoholilla ole osuutta tapahtumiin vaan kyse on sairaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa olla ilkeä. Kiusaaminen on typerää.
Mutta Lasse saa työpaikalla kiusata ihan kaikkia... eiku 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Lassen äidiltä tai Kelan viestintäpäälliköltä on saatu meriselitys?
Kahta Lehtosen läheistä on jututettu ja kuultu, ettei alkoholilla ole osuutta tapahtumiin vaan kyse on sairaudesta.
Alkoholismikin on sairaus
Mutta silloin pitäisi olla kotona eikä työtehtävissä etenkään ulkomailla.